Gift Basket Reviews 

2.515
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I opted for a Mystery Hamper as the claim was they would curate one to suit the sentiment in the card attached, ‘trust us to make it special’ was their promise. I chose this as it was sent as a comf... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very prompt delivery. Was delivered in Brisbane the day after it was ordered online from Melbourne. The recipient advised the delivered hamper of champagne, cheeses, fresh fruit and nibbles, was prese... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered Easter Basket to sent to my grandies in NSW, as we live in Vic.... what they received was not what I ordered, just a pathetic & frugal version & barely be valued at $25. Having checked my r... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This turned out to be a fantastic way to give a special present to my mum who lives interstate. She loved the wine and chockies and said it all came in a beautiful box. Delivery was as planned on the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Evenementen en entertainment

Geschreven door het bedrijf

Gift baskets gift hamper delivery Australia wide, gourmet hampers, Valentine's day gifts, Birthday gifts, get well gifts, new baby gifts, fruit basket, chocolate bouquets % %


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(2.515)

4 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gift basket

Excellent service and a great gift basket for the male in my house

16 november 2021
Logo Gift Basket

Antwoord van Gift Basket

Thanks Colleen! We hope he loved it :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy customer

Good packaging. Fast delivery really happy with it.

15 november 2021
Logo Gift Basket

Antwoord van Gift Basket

We are so happy to hear you were pleased with everything. Thanks so much for the positive review

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recipient was very happy with the gift

Recipient was very happy with the gift. She sent me photo of the gift which looked like good value.

15 november 2021
Logo Gift Basket

Antwoord van Gift Basket

Thanks so much for your positive review Joy! I'm glad you were pleased with the service and value - All the best

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All very easy

All very easy, arrived on time and to the correct address. Recipients were happy.

15 november 2021
Logo Gift Basket

Antwoord van Gift Basket

Thanks Lana! We are so glad your recipients loved their basket

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you

Thank you. Just what I ordered.

15 november 2021
Logo Gift Basket

Antwoord van Gift Basket

Thanks Shane!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Gift basket for seriously ill Aunty in…

Gift basket for seriously ill Aunty in hospital in WA not delivered. Item i am told was refused delivery in a hospital they had the patient name, ward name & bed number then the courier left it at the post office. I am still waiting for a credit even though this company admits this item has not been delivered and they can't understand why the courier didn't deliver it at all, then left it at the post office. Not happy and at a time when I'm worried about my Aunty and can't get into WA to see her. Terrible service. Lucky the hamper wasn't flowers can you imagine being delivered dead flowers!

15 november 2021
Logo Gift Basket

Antwoord van Gift Basket

Hi Christine, thank you so much for your time over the phone today! I would once again like to extend our apologies in regards to the delivery issues your order experienced, it was definitely one that we do not experience and is an incredibly rare delivery case. Once this was brought to our attention we lodged a delivery dispute right away with Star Track and requested for a redelivery to be made ASAP to an alternate address that was then not made. We made this request as quickly as we could and Star Track informed us that an investigator would be lodging the request, after that Star Track made no further updates with us and since then the parcel has not been able to be located within their system. We are so sorry this happened with your order and is unfortunately, one of those cases that become unpredictable and out of either of our control. We have refunded you the cost of your basket as your Aunt has still not received her order and the package is now likely to have been lost in transit. Our Kindest Regards and All the best - The GiftBasket Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cheering up friend in hotel quarantine

Gift basket for returned traveller in hotel quarantine.

Item was exactly as described. Arrived on the scheduled day. The recipient was very happy to receive as a surprise gift. Service was great 👍

15 november 2021
Logo Gift Basket

Antwoord van Gift Basket

Hi Cathy! We are so happy we could help you arrange something for your friend in lockdown. It's the perfect little pick me up to receive in times like these. All the best!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor customer service

I had the worst experience with this company. My hamper was not delivered on time and it was extremely late. What was delivered was not what I asked for. And the company was very difficult to deal with.

14 november 2021
Logo Gift Basket

Antwoord van Gift Basket

Hi Carla, we sincerely apologise for the many issues your order had in terms of delivery delays. The initial delivery to your recipient was not able to get there on time unfortunately due to the current delivery delays in the postal system, we then agreed to return this basket back to our warehouse and get a new once sent to her home address - once the original order had arrived back to us. This process took a few days and as soon as it was received a new order was organised and sent to the alternate address. Unfortunately this order was also delayed due to the significant delivery backlogs in many depots in both NSW and VIC. We had kept in contact over emails and with Star Track in order to update you as best we could in terms of the status of the delivery. We apologise in regards to the delay both of your orders experienced, however unfortunately it is something we are unable to control in this current environment. All the best - The GiftBasket Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend

Great prompt service and the basket was as it was pictured

12 november 2021
Logo Gift Basket

Antwoord van Gift Basket

Thanks Siimi! We appreciate your kind words :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick and Efficient

Very smooth process. Placed order on Friday night from NZ for delivery in AU. Order despatched on Sat and delivered on Monday. Recipient very happy with product quality.

12 november 2021
Logo Gift Basket

Antwoord van Gift Basket

Thanks! We are so happy your recipient was thrilled with the basket

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I was disappointed the basket was not…

I was disappointed the basket was not delivered on the date specified as I specifically asked to be called if no one was home, I did not get a phone call nor was a note left in the mailbox indicating the basket could be picked up at the nearest post office.

12 november 2021
Logo Gift Basket

Antwoord van Gift Basket

Hi Andrew! Our sincere apologies in regards to the delivery issues your order experienced. Due to the current uncertainty in the postal system it is very hard for us, like it is for many other companies to predict and guarantee delivery dates as postal backlogs and delay times are changing daily. This is something we try our very best to advise our customers of by placing a compulsory acknowledgment at the checkout before an order can be made - stating that our delivery date calendar function is to only be used as a guide. In regards to the driver not calling upon delivery attempt unfortunately this i not something drivers always have the ability of as they are not given company phones to use. They use they tracking link system to keep everyone informed and aware of the delivery status that is emailed to our customers upon dispatch. We do sincerely apologise on behalf of Star Track that this caused an extra delay in delivery, however we hope your recipient was still able to enjoy the basket you ordered for them!
All the best - The GiftBasket Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy shop & very happy.

Very happy with Gift Basket. Delivery was precise and goodies very well received.
I ordered from NZ to go to my sister in Victoria, Aust. A very easy and satisfying process. Thank you. Annie.

12 november 2021
Logo Gift Basket

Antwoord van Gift Basket

Hi Annie, thank you for your lovely words! We are so happy to hear everything went well and the gift was so well received by your recipient. :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product, great service, will be using them again,

12 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Gift Basket

Antwoord van Gift Basket

Thanks Riki! We look forward to seeing what basket you choose next :)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer