We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

⚠️ Poor experience — would not recommend. The coach toilet was unavailable, but I was never told at the time of booking that toilet access would cost extra. I only found this out after the journe... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First point of contact was Ben who was very helpful on quite short notice. Communication was great via email & phone. We secured our bus & were happy with the very competitive price. The driver (Bri... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

If you have a group who you need to ensure must be at a certain place, at a certain time, look no further than Go2 Coach Hire. There was constant communication, gaining total understanding of my need... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Staff at the booking office were very accommodating. Had 2 extra seats for an Autistic child ,with no speech. She screamed all the way to Bournemouth but was tolerated by the 49 passengers. The co... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Bus- en touringcarbedrijf

Geschreven door het bedrijf

Go2 Coach Hire is a trusted private hire coach company in the UK, known for reliable and professional transport at affordable rates. With a wide range of vehicles from 8-seater MPVs to 70-seater coaches, including standard and executive options, we offer local service through hundreds of depots nationwide. Backed by over 20 years of experience, we handle everything from small day trips to large-scale events, making the booking process easy and convenient—365 days a year.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

58 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 71% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(58)

43 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Our driver Naseer was absolutely…

Our driver Naseer was absolutely brilliant! He was very accommodating and very polite! He arrived early which was brillant👏🏻 The process of booking was very easy and if i ever had any questions i always got a reply back! will 100% be booking again! 10/10 service😄

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The service was fantastic from Hafeez

The service was fantastic from Hafeez. He was so friendly and even came and got us a little bit early when we asked.

The team at Go2Coach have been brilliant and have communicated with me throughout the process making me feel at ease as organising a party of 18 hens is never an easy one!

I will 100% be booking through them again.

4 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great communication

Great communication. Polite, professional and friendly. Reasonably priced and reliable. Will recommend to colleagues.

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service, friendly drivers & nice vehicles

Booking process was really smooth and the team were helpful throughout. We were contacted prior to the day of the booking with the driver's name and contact details. The driver was super friendly and delivered a smooth service for everyone - thank you Taimour & the team at Go2CoachHire :)

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had to arrange travel for 11 people

I had to arrange travel for 11 people. It was a big responsibility. I needn't have worried. It went very smoothly. Both drivers were very helpful, courteous and professional. Comfortable mini buses and arrived on time. Will certainly use them again.

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ottima esperienza aeroporto stansted di londra

L’autista si è messo in contatto con me appena sono scesa dall’aereo. Abbiamo concordato velocemente un punto di incontro fuori dall’aeroporto e poi ci ha portato all’indirizzo prestabilito senza intoppi. Servizio ottimo e il van era in ottime condizioni e pulito

30 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These guys were brilliant organising…

These guys were brilliant organising for me to get my family of 5 with luggage to heathrow and back. We also had a cancellation last minute with a plane and they sorted this with no stress. Excellent comms.

6 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Due to booking for New Years Eve I was…

Due to booking for New Years Eve I was worried about everything but I have to say the emails and texts before hand were very reassuring and professional.
Our driver Steve was beyond delightful, on time, polite and so accommodating.
I would recommend Go2CoachHire in a heartbeat.
We will be using them again.
Sue Stevens

31 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Company, great staff

A seamless process from the start to finish, the customer service has been excellent. From the booking of the vehicles, when I had to make changes the communication has been immediate, clear and helpful. The vehicles and the drivers have all been as advertised, prompt, clean & tidy vehicles & helpful drivers. The support from Clare made it easy for me to know that we were being looked after- great company, great staff!

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very rude operator staff

I requested an online quote for mini bus hire, but received numerous emails requesting payment, calls chasing payment etc.

I called to advise that I requested a quote with an online price (which I did with a number of other companies), not a a request to book; yet was greeted with " well you rang us and requested an invoice", which did not happen. This ensued to a disagreement with the operator calling me rude when he was the only one getting irate and agitated. As it happens, I've found an alternative company who are actually £100 cheaper that Go2Coachhire.

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Go2CoachHire

Antwoord van Go2CoachHire

Hi,
Thank you for your feedback. We always appreciate opportunities to review the service we provide and upgrade our processes where possible. However, after investigating the complaint we feel the situation you have described does not accurately reflect what happened.
Firstly, once the quote was requested on our website by Jessica we sent only 2 emails over a 2 day period. One email was the quote requested and the other was a follow up email explaining we had limited availability due to the request being very late notice. Secondly, we also only made 2 phone calls over a 2 day period to check you have the quote. Both of these calls went to voicemail. Jessica then called back and asked for an invoice to be sent over to make the payment. Around 10 minutes after the invoice was sent you called our office complaining to one of our sales advisors for sending this over. Initially, our sales advisor did politely try to explain that there may have been a misunderstanding because we had just received a call from Jessica asking for the invoice and the quote was in Jessica's name rather than yours. You continued to shout over him whilst he tried to explain he could cancel the invoice and that wasn't a problem. At this point, we do acknowledge our staff member matched your tone and became irate. This is something we have addressed internally and would like to apologise for because we aim to set the standards for service in this industry regardless of the situation. We can provide evidence of any of this upon request.
We are glad to hear that you were able to organise cheaper transport. Unfortunately, on this occasion we had limited available, meaning we weren't able to price as competitively as usual.

Kind regards

Joseph

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer