Dit bedrijf is in mijn ogen oplichting.
Dit bedrijf is in mijn ogen oplichting.
Ik heb één keer €2 betaald voor een iets. Daarna is er zonder waarschuwing of toestemming
7 keer €51,70 van mijn creditcard afgeschreven.
Totaal: €361,90.
Ik heb:
• nooit een abonnement afgesloten
• nooit bewust ergens “ja” op gezegd
• nooit mails, bevestigingen of uitleg gekregen
En tóch bleven de afschrijvingen doorgaan.
Dit voelt als een verdienmodel waarbij je met een klein bedrag wordt binnengehaald en daarna structureel leeggetrokken wordt als je niet extreem oplet. Dat vind ik misleidend en onacceptabel.
Ik wil mijn volledige bedrag van €361,90 terug.
Mijn advies: blijf hier ver vandaan. Een “goedkope aankoop” kan je honderden euro’s kosten.








