GoKarts USA® Reviews 

651
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a TrailMaster 200E XRS online. Checkout accepted my credit card and I received a confirmation email. Then the order was cancelled because it exceeded a $3,000 credit-card limit that was n... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order from this company. If you ever need any assistance after purchase you will not be able to speak with a human. Go kart came with broken lights, contacted customer service (through text, on... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordering on line can be cumbersome. You have to pay attention to details because they will leave things out you assume are in. Customer service is horrible. The ladies are nice when you finally get... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

APPEARS TO BE THE SAME ISSUES I WAS TOLD ORDER CANCELLED 3 TIMES AND 2 CARDS I HAVE 780 PLUS CREVERYDIT AND ACCUSED OF FRAUD. VERY POOR CUSTOMER SERVICE. THE AGENT TOLD ME ECHECK WAS THE ONLY OPTI... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Motorsportwinkel
  2. ook in
  3. Sportwinkel

Geschreven door het bedrijf

Warehouse Direct Sales, Nationwide Shipping Order Online


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

651 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,3

Alle reviews

(651)

4 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cant fulfill an order. No customer service at all.

Waited over two weeks and they never fulfilled the order. Tried the text message service, didn't work. Online chat, good luck waiting in the queue. Phone call.... no. Finally after an email to just cancel my order, I get a single word response, "Done".

27 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo GoKarts USA®

Antwoord van GoKarts USA®

Orders are taking longer. Please see the COVID info posted on every page of our website

As a result of COVID,
First, Production was Impacted.
Then HIGH DEMAND with everyone staying HOME

We have continued to ship out orders during the Pandemic.
Many products are IN STOCK.
and Containers are arriving each week.
Orders are being shipped out in the order placed.

But COVID has resulted in a National Shortage.
Some Popular Powersports Vehicles became Almost SPECIAL ORDER.
with Customers having to place an order and wait for the next shipment to arrive.
Sometimes up to 1-2 Months or more.
You have to place your order, get in line, and wait.
If your order, you will receive your item.
Watch your email for updates.

We do our best to provide current inventory information.
We know how frustrating it can be waiting

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order placed June 6th

Order placed June 6th. Still no Indication shipment date.

27 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo GoKarts USA®

Antwoord van GoKarts USA®

Sorry, Michael, it looks like you did not want to wait.
Orders are taking longer. Please see the COVID info posted on every page of our website

Some Popular Powersports Vehicles became Almost SPECIAL ORDER.
with Customers having to place an order and wait for the next shipment to arrive.
Sometimes up to 1-2 Months or more.
You have to place your order, get in line, and wait.
If your order, you will receive your item.
Watch your email for updates.

As a result of COVID,
First, Production was Impacted.
Then HIGH DEMAND with everyone staying HOME

We have continued to ship out orders during the Pandemic.
Many products are IN STOCK.
and Containers are arriving each week.
Orders are being shipped out in the order placed.

But COVID has resulted in a National Shortage.

We do our best to provide current inventory information.
We know how frustrating it can be waiting

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed, shop elsewhere

Awful. Couldn't get ahold of customer service. Called, texted, emailed and chat. Terrible experience

27 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo GoKarts USA®

Antwoord van GoKarts USA®

Hello Pamela
You are correct!
We are a bit Self Service oriented.
That's how we keep our prices so incredibly low.

We see you ordered a MotoTec Maverick Go Kart.
That GoKart is supported directly by the Manufacturer.
Refer to the papers you received with the GoKart.
Give them a call, they will be able to help you
Thanks for your review

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

3 weeks to ship my order that was…

3 weeks to ship my order that was listed as "in stock". The parts I finally received were a mix of good parts and junk. The instructions that were available for download are vague and/or copies of photocopies and the photos are so distorted they're useless.
Customer service is horrible with no phone conversation available, only a help request that usually takes several days to get a one line response.
What should have been an exciting time for youngest was just a disappointment. Had to order other parts due to the a few parts we received were inoperable as they weren't threaded at the factory or were just rusty junk out of the box.
Ordering here and spending over a thousand dollars on a mini bike kit was my mistake, dont make it yours.

26 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo GoKarts USA®

Antwoord van GoKarts USA®

Orders are taking longer during the Pandemic.

This info is posted on our site:

COVID has resulted in a National Shortage.
Some Popular Powersports Vehicles became Almost SPECIAL ORDER.
with Customers having to place an order and wait for the next shipment to arrive.
Sometimes up to 1-2 Months or more.
You have to place your order, get in line, and wait.
If your order, you will receive your item.
Watch your email for updates.

As a result of COVID,
First, Production was Impacted.
Then HIGH DEMAND with everyone staying HOME

We have continued to ship out orders during the Pandemic.
Many products are IN STOCK.
and Containers are arriving each week.
Orders are being shipped out in the order placed.

We do our best to provide current inventory information.
We know how frustrating it can be waiting

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor Customer Service

I ordered a golf cart on June 4th and it was supposedly ready to ship on June 16th--two weeks later—even though it was vehicle in stock. I still cannot verify that it actually shipped. A short response from the help center said the ETA was probably mid-July! They wanted my money right away with a wire from my bank yet I can’t get in contact with anyone live at customer service. If you sent thousands of dollars to buy a product, you should be able to get in touch with someone to discuss the arrival of your product, or how about even a thank you for ordering? I’ve sent emails with questions regarding my order, tracking number and ETA only to receive a cryptic one-liner that never answers any of my questions. It’s now June 26th, and I still have no idea what day the vehicle will arrive.

26 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo GoKarts USA®

Antwoord van GoKarts USA®

Orders are taking longer during the Pandemic.

This info is posted on our site:

COVID has resulted in a National Shortage.
Some Popular Powersports Vehicles became Almost SPECIAL ORDER.
with Customers having to place an order and wait for the next shipment to arrive.
Sometimes up to 1-2 Months or more.
You have to place your order, get in line, and wait.
If your order, you will receive your item.
Watch your email for updates.

As a result of COVID,
First, Production was Impacted.
Then HIGH DEMAND with everyone staying HOME

We have continued to ship out orders during the Pandemic.
Many products are IN STOCK.
and Containers are arriving each week.
Orders are being shipped out in the order placed.

We do our best to provide current inventory information.
We know how frustrating it can be waiting

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Trailmaster MB200-2 !!!

Received my New Blue Trailmaster MB200-2 yesterday! Wow.. its as good as all the you tubers say it is! I sure wish I would have ordered two of them!!! I will be ordering again from GoKartUSA! Great Job! Thank You!!!

25 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo GoKarts USA®

Antwoord van GoKarts USA®

He Greg,
Glad you like your new bike.
Have a blast MINIBIKINNNNN

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So many frustrations

So many frustrations. We ordered this mostly assembled and paid the extra $100 dollars. When it came it was in the original crate and we had to do everything! There is no phone number to reach out to talk to. There were no directions on assembly. There were broken parts. Very disappointed.

25 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo GoKarts USA®

Antwoord van GoKarts USA®

Hello Deborah,
The Mostly Assembled models Also Come in a Crate!!!
You Still must perform Final Assembly and Setup
And the manuals are in our Help Center
https://gokartsusa.zendesk.com/hc/en-us

Many customers are confused about this,
So we made a Video
https://gokartsusa.com/video/what_to_expect_buying_powersports_online.mp4

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order #20208975 Never received

Order #20208975 Never received my order. I have emailed and tied to call and can’t get through to anyone. I have no clue what’s goin on with my order. Login credentials aren’t working. I’m left with no choice but to call my credit card company and dispute the charges. Super unprofessional. This is my first time ordering from Go Kart USA and it will be my last.

24 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo GoKarts USA®

Antwoord van GoKarts USA®

Hello Michael,
Our records show that you requested order cancellation on July 24.

You should have received an email notification.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT GIVE THEM YOUR MONEY

If I could give negative stars, I would. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!! They respond before you send your money, once they have it, nothing. No product, no response, no update or tracking info....NOTHING. We purchased 2 UTVs for our business and sent them over $8600. Avoid this company at all cost! Go somewhere reputable, this place is not!

23 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo GoKarts USA®

Antwoord van GoKarts USA®

Hello,
You did not wish to wait for your order.
You requested cancellation.
A refund was issued.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

My purchase arrived on time and…

My purchase arrived on time and complete. When assembling the go kart I noticed one side of the roll cage would not seat properly and it was because the weld was of poor quality and went spilled in to the area where it would sit. I then looked at the rest of the kart and noticed alot of welds were of poor quality, I hope the kart lasts. After fully assembled I went to start the kart and had some trouble and after trouble shooting the matter found out the fuel filter was clogged, I was able to clear it and the kart now works fine. I question the longevity of the kart but I feel like it's a get what you pay for situation.

22 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo GoKarts USA®

Antwoord van GoKarts USA®

Hello Dustin,
You usually need to ream the roll cage holes to get the bolts in.

A GoKart can last many years, provided you perform the needed maintenance.
Initial assembly and 1 hour service is essential.
Always use Fuel Stabilizer to avoid replacing your carburetor.
Use a Battery Tender to avoid replacing batteries.
Check the tightness of nuts and bolts each time you ride and use a thread locker.
Change the oil, lube your chain, and follow the maintenance schedule in the manual

Have fun, and thanks for your review

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I asked them to help me on some rims

I asked them to help me with some rims, and they refused? She said we do not help customers with that? I now buy from another co. Bye. I read their answer, That is a total LIE! They just responded to they do not help customers with that. I simply asked them if they could help me? And they answered with that mentioned above. We did not even get to makes or models. nothing more was said. She LIED.

22 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo GoKarts USA®

Antwoord van GoKarts USA®

Hello,
Sometimes Customers ask us the darndest things.
No Make, No Model, but they want us to tell them what parts they need.

If you know your Make and Model, and , if the manufacturer is still in business, and it's a brand we carry, we can supply you with Factory Parts.

If you don't know what you have, or the manufacturer is out of business, you can use our Parts Locator. Take careful measurements of your existing parts, then, you will need to retrofit your parts.
https://powersportdistributor.com

Thanks for your review

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

"mostly assembled"...... N O T

Go cart came to me "mostly assembled"... It came to me with an engine on a frame and wires ran, thats about it. The shocks were off, bolts for shocks were missing, my gas line had a slice in it, and the motor was not running correctly (flooding). I gave the company a chance by emailing them on 6/9/20 to address these issues but never responded. I have addressed all my issues and the go cart is currently running just fine its a nice machine but be warned after you hit buy you are on your own

21 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo GoKarts USA®

Antwoord van GoKarts USA®

Hello Brandon,
The Mostly Assembled models Also Come in a Crate!!!
You Still must perform Final Assembly and Setup
And the manuals are in our Help Center
https://gokartsusa.zendesk.com/hc/en-us

Many customers are confused about this,
So we made a Video
https://gokartsusa.com/video/what_to_expect_buying_powersports_online.mp4

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They have got the 46 dollars and…

They have got the 46 dollars and haven't sent any part or tracking number or anything for over a month. Having trouble getting my back also. The customers go kart is still sitting here with them not happy at all. This company is a scam artist it seems and should be shut down.

21 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo GoKarts USA®

Antwoord van GoKarts USA®

Hello William
Your order for a throttle cable was shipped right on time!
9405511699000583457072

Thanks for your review

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Customer service is non existent.

Customer service is non existent.
Stock issues meant a refund was eventually issued after I asked for shipping confirmation several times over 3 week period. The one item that was shipped included the MCO in the crate but it was not filled out and caused delays with getting it titled.

20 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo GoKarts USA®

Antwoord van GoKarts USA®

Orders are taking longer during the Pandemic.

This info is posted on our site:

COVID has resulted in a National Shortage.
Some Popular Powersports Vehicles became Almost SPECIAL ORDER.
with Customers having to place an order and wait for the next shipment to arrive.
Sometimes up to 1-2 Months or more.
You have to place your order, get in line, and wait.
If your order, you will receive your item.
Watch your email for updates.

We do our best to provide current inventory information.
We know how frustrating it can be waiting

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You need to have someone anwering your…

You need to have someone anwering your phones or emailing with the right answer instead of not knowing about there porduct like I am now not getting the answer I need.

20 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo GoKarts USA®

Antwoord van GoKarts USA®

Hello Anne
It's true, we are self service oriented.
That's how we keep our prices so low.

Most of our support is all provided online in our Help Center.
https://gokartsusa.zendesk.com/hc/en-us

You can visit a dealer if you need more support, but they will charge you a lot more for this level of service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They will sleep on you!

I ordered a gokart back in late May and paid by check. I was aware the check had to clear the bank before they could ship, ok. They deposited the check, and about a week later I asked them why my order hasn’t shipped yet, to which they responded “takes 1-2 weeks to ship”. So 2 weeks in, I messaged them again about the order and mentioned that it should ship the week of June 15th because it has been 2 weeks, and all they responded with was “we’ll update the order”.

As I write this, we’re going on 3 weeks since my payment has been processed, and it STILL hasn’t shipped! I could understand that being in a pandemic they may be facing shipping challenges, but they need to come out and say that upfront, not just leave me to guess.

I really hope they ship soon, or else I’ll have to consider filing a small claims action against them to get my money back. This is my first time buying from these folks, and it’s probably the last.

Update 7/9/2020: GoKarts USA told me last week that the ETA for the Go-kart is mid July. Well, mid July is the 15th. Today’s the 9th, and it STILL hasn’t even shipped yet! It’s probably safe to say it’s not getting here by the 15th.

Update 7/15/2020: Yeah I ended up just canceling the order and asking for a refund. I’m so sick of waiting on these guys.

Update 9/5/2020: GoKarts USA saw this review and reported it to Trustpilot because they think it violates the rules. I’ve made edits so that’s no longer the case.

19 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo GoKarts USA®

Antwoord van GoKarts USA®

Hello Kyle,
During the pandemic, orders are taking longer.

You did not want to wait.
So, per your request, we cancelled your order and issued a refund.

Kyle Usher (...8560)
Amount
$2,723.00
Send on
Aug 5, 2020
Deliver by
Aug 12, 2020
Memo
order cancellation refund

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer