God mad og fantastisk grillmester – men alt for lidt mad og dårlig opfølgning Vi havde GrillCatering.dk ude til et arrangement, hvor maden smagte rigtig godt. Grillmesteren Jon var helt fantastis... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
God mad og fantastisk grillmester – men alt for lidt mad og dårlig opfølgning Vi havde GrillCatering.dk ude til et arrangement, hvor maden smagte rigtig godt. Grillmesteren Jon var helt fantastis... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Holdte konfirmation for 45 gæster, hvor Grillcatering kom og serverede en lækkert grill menu for vores gæster. Det var meget venligt personale og god mad som alle nød. Vi kan virkelig godt anbefale de... Toon meer
Vi havde bestilt mad fra GrillCatering til vores 2*50 års fødselsdag d. 8. aug. 2020 Som aftalt blev maden leveret i god tid hvorefter vores cater, Søren kom og satte pavillon, grill mm op i haven.... Toon meer
Stor ros til GrillCatering fra start til slut vedrørende levering til vores 2 x 60 års fødselsdag. Vi fik hurtigt positivt svar fra Henrik, ændrede lidt i menuen og der kom en opdateret bekræftelse... Toon meer
I Grill Catering har vi mere end 25 års erfaring med at tilberede lækker mad på trækulsgrill. Derfor tør vi godt garantere, at din grill event er i sikre hænder hos os. Helstegt pattegris, lam og vildsvin er blot nogle af vores mange grillede specialiteter - og vi har delikate grillmenuer til enhver smag.
Rønnevej 3, 4060, Kirke Såby, Denemarken
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 24 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Havde selv sammensat menuen, som levede fuldt op til forventningerne. Kalle var en super grillmester, der havde styr på alt og var utrolig hjælpsom og høflig. Det fungerede virkelig godt med levering, opsætning m.v. og var helt klar på aftale tidspunkt. Det er tydeligt professionelle folk. Der var rigeligt med mad, som var dejlig mørt og lækkert. Kan klart anbefales!
Kalle var vores kok, og han leverede til fulde! Lækkert kød og salaterne sad lige i skabet. Derudover var han bare rigtig behagelig at have gående. Kan klart anbefales..
Vi bestilte helstegt pattegris til 40 personer. Det fungerede upåklageligt. Grillmønster Anders havde styr på det hele og maden var klar til aftalte tidspunkt. Alt smagte lækkert. Kan kun anbefale grillcatering.
5 flotte stjerner til Grillcatering. Super lækker mad, og kødet var fantastisk mørt og veltilberedt. Grillcater Jan var både særdeles dygtig, og god til at skabe en rigtig hyggelig stemning.
De aller bedste anbefalinger herfra 😊👌
Fantastisk god mad. Saftig veltilberedt gris samt lækre friske salater lavet af den søde hjælpsomme grillcater Kalle .
Kan varmt anbefale grillcatering.dk
Har brugt GrillCatering mange gange efterhånden, sidder altid lige i skabet. Vil gerne fremhæve kvaliteten specielt på deres pølser.
Det er 3. Gang vi benyttet grillcatering til fest og endnu engang er super oplevelse hvor alt spiller. Lækker mad som smager godt, er anrettet lækkert og serveres af sødt personale. Kan varmt anbefales 👍
Rigtig god oplevelse! Grillcatering leverede mad til sommerfesten i den andelsforening hvor jeg bor. Maden var helt fantastisk lækker og Frank var så sød og dygtig. Virkelig en skøn oplevelse!
Jeg kan kun anbefale at bruge grillcatering og Frank - det gør vi helt sikkert igen næste år! :)
Frank fra Grillcatering gjorde alt klar til tiden. Salaterne blev friskt blandet på stedet og pattegris og pølser var helt perfekte. Der var masser af mad. Frank var utrolig serviceminded og havde helt styr på servering og tilberedning. Selv da himlen åbnede sluserne klarede Frank skærne og reddede kødet ind i tørvejr. Og selv med vådt tøj klarede han oprydning etc.
En rigtig god oplevelse til vores fødselsdagsfest. Tusind tak for dette.
Fuldstændig fantastisk!
Vi bestilte mad til min kærestes 30års hos Grillcatering.dk, og vi har kun rosende ord til overs! Maden var overdådig og personalet var helt kanon!
Processen var flydende og der var total styr på det!
Kan varmt anbefale Grillcatering til ethvert arrangement, hvor der er påkrævet lækker mad i topklasse!
Kedelig oplevelse. Aftalt helstegt pattegris var ok. Flink mand der kom og god service. Et tillæg på 1.000 kr for lam til ca 20 personer var vel ok, men når de så møder op med 2 små lammekøller, bliver man skuffet.
Der var et lille stykke lam til de første heldige, resten måtte se langt efter lammet. Iflg ledelsen er 2 lammekøller rigeligt til 20 personer. Dybt uprofessionelt. Det er sidste gang jeg handler her.
Lasse Rossil

Antwoord van GrillCatering
Der er ikke så meget at sige end "Det var bår dæjli!"
God mad, god service, god kok (Jan Birch Jensen) og meget tilfredse gæster.
Eneste lille bitte minus, var selve brødet til natmads sanwiches, på hjemmesiden står der: "Vores sandwich er altid smurt samme dag i nybagte boller" Brødet var almindelige burgerboller.
Vi bestilte mad fra Grillcatering til et sommerarrangement (100 medarbejdere) på SDU Health (Winsløwsparken). Maden var over al forventning, og det samme var betjeningen. Mine varmeste anbefalinger.
Super lækker mad, god service! Kalle gjorde et hammer lækkert stykke arbejde, og gjorde maden til en succes!
Grillcatering.dk var en suveræn oplevelse lige fra bestilling, til løbende kommunikation, til selve arrangementet, dialog med den dygtige og imødekommende kok Frank, timing på servering, kvalitet af mad og oprydning. Jeg vil til hver en tid anbefale andre at benytte Grillcatering.dk til arrangementer, hvor man vil have lækker mad med god smag, og masser af hygge. Der var også meget mere mad pr. kuvert end jeg havde forestilliet mig, så der er både nok til natmad og til dagen efter.
Tusind tak for lækker mad i mere end rigelige mængder til vores datters konfirmation den 27/4-18. Samtidig var kommunikation god omkring arrangementet og vi følte os i trygge hænder. I får vores største anbefaling.
Tak til Grillcatering for en fantastisk, og meget lækker middag til vores datters konfirmation.
Der var rigeligt mad til alle, og det var en stor succes.
Tak til vores grill cater Frank - du lavede maden præcis til tiden, og var meget serviceminded.
Kan kun give de varmeste anbefalinger herfra til andre om, at bestille mad hos grillcatering.dk.
Et KÆMPE TAK til Grillcatering. Det var helt utroligt god madtil vores datters konfirmation - alt smagte bare helt fantastiskt, og alle gæster var meget imponeret over maden. Sjældent det hele bare går op i en højere enhed på sådan en overlegen måde.
Og dagen kok, Frank var bare helt forrygende! Grillcatering var virkelig en stor del af en meget vellykket dag.
Suverænt!
Utrolig vellykket arrangement takket været de dygtige og behagelige mennesker fra Grillcatering. Anders leverede en virkelig velsmagende grillbuffet i store mængder. Grisen og tilbehøret var perfekt, og Anders var yderst behagelig! Alle gæster roste ham og maden. Ligeledes meget venlig og professionel kommunikation med Henrik omkring arrangementet. Tak! :-)
Lækreste vildsvin :) ... helstegt vildsvin menu til min søns konfirmation i maj :)
◦Helstegt Vildsvin
◦Pølsemagerens hjemmelavede vildtpølser
◦Ovnbagte baby kartofler vendt i oliven olie og friske krydderurter
◦Trøffelsauce
◦Frisk salat m/æble, bacon og soltørret tranebær
◦Waldorfsalat m/druer og valnødder
◦Tyttebærsyltetøj
◦Stenovnsbaguettes og smør
PRÆCIS levering, god og nærværende service og alle gæster var imponeret over menuen og den skønne smag!
Har netop bedt om tilbud til min datters konfirmation i 2019 :)
Vi kunne ikke have bedt om mere ... og der var endda anrettet rester lige til at tage med hjem <3 100% oprydning ... vi skulle blot afskaffe en bakke med afkølet kul :)
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.