Hampers Galore  Reviews 

2.241
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a hamper and paid extra for next-day delivery. It took a week to arrive. By the time it made it to its destination, the reason for sending the hamper in the first place had passed. I was in... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I did an online order - Large pamper pack, chocolates and Prosecco. I took my time perusing all the choices and adding extras. I found the ordering and payment very easy, discount applied no problem... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I have used Hampers Galore several times. Happy with the products in the Hampers. Recently ordered a hamper for my Mother in Law's 95th birthday. Selected the delivery date to be her actual birthday... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good website with range of options. The recipient follows a plant based lifestyle so happy to see vegan options. Ordering system was easy to follow and delivery was efficient. I’m in the Uk so being a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Voedselproductenleverancier
  2. ook in
  3. Bedrijfscadeau leverancier
  4. Cadeaumandenwinkel
  5. Cadeauwinkel
  6. Snoepwinkel

Over Hampers Galore

Geschreven door het bedrijf

Making Moments Memorable

Promo Image
Promo Image

Whether it’s for a loved one’s Birthday, an Anniversary, just to say Thank You or any Special Occasion, our wide range of gourmet Australian gift hampers are designed to delight and surprise!

Choose from our wide range of fine wines, gourmet foods, indulgent chocolates, beer and cider, whisky, our vegan and organic items, and many other exciting products, with next day delivery Australia wide.

Promo Image

At Hampers Galore, we have new additions being constantly added to our range of scrumptious delights. We love creating gifting ideas to suit your every need! You can even Create Your Own Hampers and personalise items!

Promo Image

Make sure you ride the polar express to our Christmas Gifts section dedicated to helping you spread joy amongst your loved ones in new, fun, and exciting ways. Or if you’re looking to thank your employees and clients to show them their cherished, stop by our Corporate Gifting section!

Shop through our range of Christmas gifts, gifts for him, gifts for her, gift hampers and corporate gift boxes. Our Australian gift hampers are the gift idea you are looking for! Take a look through our online store and discover new ways of gifting!

VISIT US TODAY


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 92% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(2.241)

46 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt delivery

The ordering process was easy Delivery very prompt and I loved that they kept me informed when order would be delivered I was able to let my Daughter know when to expect it My Daughter was delighted with the hamper

10 oktober 2025
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore

Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear the ordering process was easy, delivery was prompt, and that your daughter enjoyed her hamper. We truly appreciate your support.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great communication

Great communication! Great products! Fast delivery!

7 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore

Thank you for your wonderful feedback! We’re glad you’re happy with our communication, products, and fast delivery.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great hamper

Easy to use website. Great hampers available and personalisation options. Didn't get the 5 stars because they dont deliver on the weekend!

30 oktober 2025
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore

Thank you for your feedback! We’re thrilled to hear that you found the ordering process easy, our prices reasonable, and the delivery both fast and reliable.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Satisfied

Easy ordering, reasonable prices and fast and reliable delivery.

30 oktober 2025
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore

Thank you for your feedback! We’re delighted to hear you found the ordering process easy, our prices reasonable, and the delivery fast and reliable.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’m really disappointed with my recent…

I’m really disappointed with my recent experience. I ordered one of the curated gift boxes to be sent directly to my daughter, to congratulate her for finishing her final Uni exam - a thoughtful concept in theory - BUT one of the items was missing - a teddy bear dressed in a cap & gown in honour of her upcoming graduation.

The only reason I discovered the bear was missing was because I happened to ask her 'how cute was the bear in its cap and gown', in which she replied, “What bear?” Under normal circumstances, I would never have known something was missing, as these boxes are designed to be opened and enjoyed by the recipient, sent directly to them - not checked item by item.

What added to my disappointment was the response I received. I was asked to provide photographic evidence, which feels unreasonable considering the nature of your product. Most people don’t photograph every item inside a gift box, especially when it’s sent directly to someone else. Yes, many may take pics of their gift, but you can not assume that every person will. Under normal circumstances, if sent to a colleague per say, I may not have found out the bear was missing for days if not weeks.

However, in this case, I found out the bear was missing the same day it was delivered and instantly emailed the company to let them know - it was a Friday so I did not receive a response until the Monday - when they asked for photo evidence. After a weekend that my daughter had opened and used most of the products (the spa gift box) and eaten the chocolates and the cookie.

It’s disheartening that not only was the order incomplete, but the follow-up left me feeling as though my honesty was being questioned. After receiving multiple requests to review the service, I felt it was important to share this experience transparently.

24 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly appreciate you bringing this to our attention, as it helps us improve our service.

It seems that our customer service team requested photos as part of our standard procedure to investigate missing item claims. We completely understand your concern, especially since the gift was sent directly to your daughter, and we sincerely apologise for any frustration this has caused.

We are very sorry that the teddy bear was missing from your order. We have informed our team to look into this matter further and provide a fair solution from our end.

Thank you again for your understanding, and we truly value your feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lots of choice

Found the site offered a lot of choices and pricing was reasonable. Did get caught out missing initial discount offer, but apart from that. happy with service and delivery times

29 september 2025
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore

Thank you for your thoughtful feedback! We’re delighted you found our range and pricing to your liking and are happy with the service and delivery times. We’re sorry to hear you missed the initial discount, and we’ll keep working to make our offers clearer in the future. We truly appreciate your support and look forward to helping with your next special occasion.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great place

Great place

29 september 2025
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore

Thank you for your kind words! We’re so glad you had a great experience with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very Quick and my client was pleased…

Very Quick and my client was pleased with his Hamper!

30 augustus 2025
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore

Thank you for your feedback! We’re glad to hear your client was pleased and that the hamper arrived quickly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Save Yourself the Stress

Just adding my voice to the long list of disappointed customers—this company’s service is beyond unacceptable.

1. False advertising on delivery. Their website loudly promises “next day delivery nationwide.” I ordered a Father’s Day hamper, paid for express shipping, and yet a full week later there were still no tracking updates. Completely misleading.

2. Customer support that doesn’t support. When I called, the representative couldn’t answer a simple query and brushed me off by telling me to “just send an email” if I wanted to complain. The whole interaction felt rushed, like they were just trying to get me off the line.

At this point, I can’t even comment on the quality of the hamper—I still don’t have it. What I can say is that for the price I paid, this level of service is unacceptable, especially when the gift completely missed the occasion it was meant for.

Bottom line: I do not recommend this company and will never purchase from them again. Save yourself the stress.

EDIT: Received this automated reply to my review, which just adds to the hilarity of the situation.

“Thank you for your feedback. Blah… blah… blah…

As soon as the issue was reported, we offered either a refund or a replacement, as per your preference. In this case, a refund was processed in line with your request.” —> FALSE. Your support person brushed me off and asked me to send an email for my complaint. No offer of refund or replacement.

My mistake for not looking at the reviews before buying. Hampers Galore, DO BETTER.

11 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore

Hi Rochelle,

We appreciate your feedback and understand your frustration. We’re sorry your experience did not meet expectations. We always aim to offer a refund or replacement once an issue is reported, and we value your comments to help us improve our service.

Please get back to us by sending an email to our customer service team for further assistance.

Thank you for sharing.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a hamper for Coolangatta

I ordered a hamper for Coolangatta and it arrived within 24hrs. Very prompt service.
Recipient was so pleased with the selection of wine and chocolate.

30 juli 2025
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore

Thank you so much for your kind words. We’re delighted to hear that your hamper arrived so promptly and that the recipient was pleased with the selection of wine and chocolate.

We truly appreciate your feedback and look forward to helping you with your next gift.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Great quick service - Empty Card however

Great quick service - however the card was sent with nothing written inside it, and I did add some lovely, nice words to the person it was sent to.

30 juli 2025
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore

Thank you for your feedback. We sincerely apologise that the card was sent without your message included, especially as you had taken the time to add those thoughtful words. We understand how important this was for your gift.

Please rest assured that we will investigate this with our processing team to prevent it from happening again. We truly value your feedback and appreciate your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Damaged Wet and unable to use hamper

After placing an order for $110, I received an underwhelming and damaged hamper. Upon opening the box, I was hit with the smell of beer—one of the bottles had leaked, soaking the entire gift. In addition, the packet of chips had burst open in transit, leaving me with a wet, damaged box and a ruined card.

This hamper was not for me, but was meant to be gifted tomorrow. I paid for express delivery to ensure it would arrive in time. It was purchased on behalf of multiple parents as a thank you gift for our basketball coach. Now, we have no present to give, and I’m left scrambling last-minute to try and organise a replacement.

What’s even more frustrating is the lack of accountability from your customer service representative, Ani, who dismissively claimed this kind of thing happens in transit—even though your website claims to take the utmost care in packaging and delivery. I’ve ordered from many other hamper companies before and have never experienced something like this.

To make matters worse, I have requested a full refund, and have now been ignored and left on read.

This has been a deeply disappointing experience, both in terms of product quality and customer service. I expect this to be addressed immediately and will be escalating this matter further if I do not receive a satisfactory resolution.

22 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore

Thank you for your feedback.

We would like to clarify that all our hampers are packed securely and handled according to our quality standards. Unfortunately, once the hamper leaves our warehouse, transit damage—while rare—can occasionally occur and is beyond our direct control.

As soon as the issue was reported, we offered either a refund or a replacement, as per your preference. In this case, a refund was processed in line with your request.

We appreciate you bringing this to our attention and will continue working with our delivery partners to minimise the chances of such issues happening in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service

I ordered a 60th indulgent hamper pack for my friend, I added 1 bottle of verve and a customised chocolate pack I paid over $300 for it. When I was ordering online I spoke to their online person ( now I’m not so sure if she was human or Ai) asked them to add the Verve as I couldn’t do it. I couldn’t see the Verve on my end but was told it was there, on the Monday morning I received a call to say they couldn’t deliver until the Tuesday, I asked Don if my delivery was definitely correct as it was hard to get the Verve in, I said again pamper pack which was a dressing gown, bath salts, a few other indulgent things plus chocolate pack he said yes. I was ok that delivery would be the Tuesday. My friend received the pack with no dressing gown, no chocolates or balloon with happy 60th on them. It did somehow have 2 bottles of verve a couple of chocolates and a broken cup. When emailed customer service several times, I was told I didn’t speak to anyone on the Monday morning and I didn’t message anyone on line, so apart from being made to feel like I was lying, it was then written that the pictures are for display purposes only. The only thing they were happy to do was give me my money back for a broken cup. Never ever again will I use this company.

8 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore

Thank you for your feedback. We're very sorry to hear that your order didn’t arrive as expected and understand how disappointing this must have been, especially for such a special occasion.

It sounds like you went to great effort to create a thoughtful gift, and we're sorry that the final result didn’t reflect that. While we do our best to ensure everything goes smoothly, we can see how this experience has been frustrating.

We also understand your concerns around the communication you received, and we’ll certainly review this internally. We appreciate you taking the time to share the details, as this helps us improve.

Thank you again for reaching out. If there’s anything further we can assist with, please don’t hesitate to let us know.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service & follow up

Poor customer service on this occasion!

I provided over a week for the Birthday order to arrive and it didn’t show up.

Upon speaking with the customer support person they didn’t seem resolution focused.

So the birthday has been missed.

Disappointing as the website and gifts looked very nice .

10 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore

Thank you for your feedback. We're very sorry to hear that your gift didn’t arrive in time for the birthday and that your experience with our team wasn’t as helpful as it should have been.

We always strive to provide a smooth and enjoyable experience, and we’re disappointed to hear we missed the mark on this occasion. Your comments are truly appreciated and have been shared with our team so we can improve moving forward.

We’re grateful you liked our website and gift selection, and we do hope to have the opportunity to provide you with a better experience next time.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Do NOT select the FG ("free gift")…

Do NOT select the FG ("free gift") voucher at check out. There is NO free gift. When I followed this up I was told that the free gift option isn't always available - if can't supply it, then don't offer it! I think they just didn't see that I had selected the free gift option because they didn't read my order properly when processing it. I could've got 10% off my order instead. This company was not interested in offering any form of compensation either. I have bought from here a number of times now but won't again in the future.

20 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore

Thank you for your feedback, and we're truly sorry for the disappointment caused. The free gift is subject to availability, but we understand this wasn't made clear. Your concerns have been noted, and we appreciate your past support.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

don’t waste your money

I spent over $300 on an order that I placed carefully and correctly through the Hampers Galore website, but what I received didn’t reflect that at all. I created three separate hampers (one for my brother, two for my sisters) and selected “x2” on a custom hamper so each of my sisters would get one. Instead, their gifts were packed together in the same box with no warning, and I wasn’t informed that I had to email separately to make this request. How would I have known?

On top of that, I paid for three cards but only received two, and the messages printed on them were ones I had removed before placing the order. I just wanted blank cards so I could write my own.

When I reached out, support was polite but kept shifting blame back on me for not knowing things I couldn’t possibly have known. I followed the checkout process exactly and still ended up with combined gifts and missing products.

I wasn’t able to present these hampers the way I planned, and for what I paid, that’s really disappointing. Customers shouldn’t have to chase clarity or beg for compensation when the company didn’t deliver what was paid for.

16 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore


Hi Bayanne,

Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We’re genuinely sorry to hear that your recent experience with us fell short of expectations. We understand how much thought and care went into your order, and it’s disappointing to know that the final result did not reflect what you had intended, especially given the significance of the gifts and the amount spent.

Let me clarify the situation for you. I’ve discussed this thoroughly with our processing team to ensure we have a full and accurate understanding of what occurred.

Firstly, after reviewing the order details, we found no notes indicating specific instructions for packing the hampers separately or for leaving the cards blank. We also could not locate any prior communication from you before dispatch requesting these changes. The first message we received regarding this matter came after the delivery had taken place.

For Create Your Own (CYO) orders, our team follows a standard packing process, which includes combining items when multiples of the same hamper are ordered—unless otherwise specified by the customer at checkout. Similarly, unless blank cards or specific messages are clearly requested, our system prints what was last saved before the order was finalised.

That said, we completely understand your frustration. It’s not the experience we want for any of our customers, especially when gifting is meant to be a joyful and personal moment.

To help make things right, we’d like to offer a $10 refund for the missing card. Alternatively, if you’d prefer, we can provide a discount code to use towards a future order as a gesture of goodwill. Please let us know which option you’d like to proceed with.

We truly appreciate your feedback, as it helps us identify areas for improvement and ensures better clarity for future customers. If there’s anything further we can do to assist, please don’t hesitate to reach out.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great communication

Great communication! Great products! Fast delivery!

30 mei 2025
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore

Hi Sam,

Thank you so much for your lovely feedback!

We’re thrilled to hear you were happy with our communication, products, and delivery speed. Your kind words mean a lot to us, and we’re so pleased we could help make your gifting experience a positive one.

We look forward to helping you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

excellent....

excellent..... service and delivered on next day ..

6 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hampers Galore

Antwoord van Hampers Galore

Thank you for your lovely feedback! We're so pleased to hear you received excellent service and that your order arrived the next day.

We appreciate your support and look forward to assisting you again soon!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer