We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I made an accidental order of my fav press ons in Electric White, in size S instead of XS. 7 packs I bought because I love them so much. Cats eye, short square shape, gorgeous holographic blue a... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

My order is missing the tweezers I paid for. In addition I can not recommend the mystery box as there were over half of the lashes are duplicates and very unsuited. Unsure why notes "The styles... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've been using this shop for over two years and ordered more than dozen sets of nails. The nails are handmade and good quality with so many gorgeous designs - if you don't lose them you can definitel... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful great quality nails! The sizes fit perfectly and I was able to easily file them to the shape I liked (I prefer almond shaped nails). When doing the proper prep (cleaning my nails with alco... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Gezondheids- en schoonheidsartikelen winkel

Geschreven door het bedrijf

High quality easy nailart that enables you to enjoy salon-level beauty within minutes at home.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

47 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 16% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Little Jewels on your nails

I mainly used this supplier for their great eyelashes but the nails were so tempting, beautiful to look at .. but what if it was just that, nice but not easy to apply.

What a surprise. I ordered the floral bundle and to start off, and they look like little jewels. I used the strips that were included in the package and am amazed and how they hold on. I managed to do some gardening with gloves and they tried very hard to hold on, just three gave up but are totally forgiven as they had it rough :D

I've already passed a new order to have more glue strips, the case to start my collection and, well, just can't wait to build my collection. I have a glove size 9 and took the L. Very pleased, no regrets.

Thank you for existing Hanakoko !

Nathalie

21 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I made an accidental order of my fav…

I made an accidental order of my fav press ons in Electric White, in size S instead of XS. 7 packs I bought because I love them so much. Cats eye, short square shape, gorgeous holographic blue and pink shimmer. What’s not to like for a busy, solo mum of two?

What did Hanakoko do!? Replace the entire order FREE OF CHARGE. No exchange or returns costs (even though I insisted, as it was my mistake).

So I’ve given away the inappropriate size to my friends/strangers who compliment my nails (I carry them around in my bag to give away. I have 7 boxes!), to gift them of not only beautiful nails but to share a fantastic brand/service that I have never come across in my life.

You’re the best Hanakoko. Keep up the good work!!! Xxx

19 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Would recommend!!!

I had sadly bought the wrong size of nails and got a exchange in no time!
Great costumer service and there extreamly nice, I could even keep the old nails! (The nails were also of great quality)
Would defenitly recommend!!!

9 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Grime, Rust, Possibly Mold on Nail Clippers

I recently bought some tools from this company and have to say that when I received my package I was rather shocked and digusted with the condition of one of the items from my package.

The Anti-Splash Nail Clippers are covered in a layer of grime that cannot be wiped off. I attempted to clean them with soap and alcohol, but the residue would not come off. Even more concerning, there is black buildup inside the cover that closely resembles mold. This is a serious health and safety issue.

The product appears to have been used, returned, repackaged, and then sent to me. That is completely unacceptable, especially for a personal hygiene tool that comes into direct contact with skin. Had I not carefully inspected the clippers and used them, I could have risked a fungal infection or contact dermatitis. I am immunocompromised and prone to getting sick easily, so receiving a product in this state is not just disappointing, it is alarming.

I am also unable to leave a review on their website or shop page for this product, which only adds to my concern.

3 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Hanakoko

Antwoord van Hanakoko

Hi Tracy,

We’re very sorry to hear about your experience. This is certainly not the condition our products should arrive in, especially for a personal hygiene item.

Please note that all of our products are shipped brand new and unused, and we do not resell returned personal care tools. What you described is very unusual and we take this matter seriously.

Please contact us at official@hanakoko.com with your order details so we can arrange a replacement or full refund right away.

Thank you for bringing this to our attention— feedback like yours helps us improve and ensure our customers always receive products in the condition they expect.

Best regards,
Hanakoko Support Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

There are pros and cons

I got three sets of nails and am somewhat happy with what I got, the designs are just like the photos and the should be handmade by what I can tell, the delivery was a bit tricky but I got compensated with a free nail set so the costumer service is very good, down side to them is that they seem to really just last good for about a day or maybe two and then they start sliding or just generally getting off bit by bit which annoyed me a lot, obviously the downside is also that you have to buy new glue/sticker things to wear them again or buy other nail glue, upside you can wear them over and over again and whenever you want to, prices are fair I would say and I would consider to buy again, sometimes I have the feeling it’s cheap though but I don’t have experience with other press ons

23 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Dissatisfied with order

My order is missing the tweezers I paid for. In addition I can not recommend the mystery box as there were over half of the lashes are duplicates and very unsuited.

Unsure why notes "The styles you wish" are requested if they are fully ignored.  I requested all brown lashes(wich are subtle and understated), not only did not get even one pair...over half of the ones I did receive are VERY Thick Black, and 2 sets of red and blue?.(could not be more opposite of the request).

7 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recommend it to all my friends

I've been using this shop for over two years and ordered more than dozen sets of nails. The nails are handmade and good quality with so many gorgeous designs - if you don't lose them you can definitely reuse multiple times. I can't count the times I've received compliments and 98% of the time people were sure I had my nails done at the salon. Whenever I've had an issue the team replies very quickly and is very helpful. Shipping is efficient and I find the process very simple. Once in my apartment someone stole my package but the team helped me resend at a discount and now I always pay extra for buyer protection.

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Tech Behind the Product

Firstly, when I initially received the package I showed it to my son in law and my neighbor. They were in awe of the tech behind the applicator. I hope you have a patent or a trademark or something on the applicator because it’s genius. Something we didn’t know we needed when we had it.

Secondly, the stamp is a thin line, which is my preference.

I have used eyeliner stamps before and they have been thick and messy when you try to clean it off (even with stamps I make mistakes) it takes a few wipes.

This one is sleek and thin and easy to apply. I will attribute it to the tech behind the applicator.

I have two stamps right now and since I don’t do makeup often they may last me a while but I will definitely be reordering especially for this holiday season to give as gifts.

31 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

🌸 Absolutely Perfect Press-On Nails from HanaKoko! 🌸

I ordered press-on nails from HanaKoko, and they completely exceeded my expectations! The quality and materials are absolutely amazing — truly 100/100. They look stunning, feel durable, and are super easy to apply. I was so impressed that I’ve already made another purchase! I’m beyond satisfied and would definitely recommend HanaKoko to anyone looking for top-quality press-on nails. 💅✨

23 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order for these and was…

I placed an order for these and was excited about getting them. After waiting a month, gofoexpress delivered it to the wrong house. Now the shipping company is "doing an investigation" which could take another two weeks to determine if I'm due a refund. Lesson-don't purchase from China!

21 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The press on lashes fall off

The press on lashes have not lasted more than 15 - 20 min, no matter the prep. I've followed all the advice I could find online. I even resulted to cleaning my natural lashes with iso prior to application- still fell off

3 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best Press on Nails Ever

I love Hanakoko nails. All of their nails look like they are made with care and detail. I’ve never had a problem with any nails. As long as you measure your nails and get the correct size, you will love them!

4 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always A Great Experience

I had such a great experience ordering from Hanakoko! The website was easy to navigate, the designs were absolutely stunning, and my nails arrived quickly and beautifully packaged. The quality of the press-ons exceeded my expectations—they’re durable, comfortable, and look just like a professional salon set.

I also loved the thoughtful sizing options and how helpful the guide was for making sure I got the perfect fit. You can really tell Hanakoko puts care into every detail. I’ve already gotten so many compliments, and I can’t wait to order more styles!

Highly recommend to anyone looking for gorgeous, easy-to-use press-on nails that actually last.

16 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hanako Customer Servic

I ordered different version of press-on eyelashes that I normally order from Hanako. I did not like how this style looked on me. I contacted Hanako customer service to either get an exchange or return. They responded quickly and helped me get style I wanted instead. Very happy and satisfied with the help I received.

30 april 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer