Handbag Angels Reviews 

340
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've just received my second handbag liner and I'm even more delighted (if that's possible). The liner colours are perfect matches for both bags - Longchamp and Dragon Diffusion. If in doubt about... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These liners are perfect, I have four now - three mulberry handbags and a YSL tote. They all fit beautifully, are well made and great quality. Felt bobbles a bit after a few years but that is only to... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently bought a liner with the base shaper for my Mulberry zipped Bayswater, as I wanted to protect my bag from marks inside and to keep the shape, plus to have some extra pockets ins... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Die Tasche ist wirklich wunderschön! Ich war mit dem Service bis kurz vor Ende auch vollkommen zufrieden. Man hatte mir auf Nachfrage in kürzester Zeit ein paar Produktbilder für verschiedene Farben d... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Winkel in modeaccessoires

Geschreven door het bedrijf

Handbag Angels is the home of Bespoke Handmade Handbag Liner / Organisers for luxury and contemporary designer handbags. Our inserts are made from a premium polyester felt material which is officially certified as 'colourfast'. Each of our handbag liners is made by our own team of highly skilled seamstresses from our premises in Lancashire in the UK. To date we offer Handbag Organisers for over 460 different handbag models and we also offer a 'Bespoke Liner Design Service' for handbag liners other than those available on our website. Use our Handbag Liners to protect the interior of your handbags, to help organise your belongings and to give your precious handbags more shape & support. Choose from 21 carefully selected colours, and from an extensive range of 'Optional Extras' such as Base Shapers, Bottle Holders, Key Straps and Bespoke Handbag Cushions, to name but few. Our luxury felt liners can also be washed ....Please refer to our website home page, to our 'Liner Love & Care' section for washing instructions. If you are unable to find exactly what you're looking for please contact The Handbag Angels Team so we can help you choose something extra special. Your handbags will thank you ! For more information please email: orders@handbagangels.co.uk where you will find a friendly team to help with all your enquiries. Excellent Customer Service is our speciality. We hope you visit our website soon. Very Best Wishes Lesley & Nick Stevenson Directors Handbag Angels Ltd


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

340 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(340)

95 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Only place I will purchase organisers from

The only place I will buy my bag organisers from. They always fit perfectly, are really great quality, and arrive promptly! Would 100% recommend!

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi Hazel, The perfect way to start a new week ..... reading your wonderful review. Thank you so much for taking the time to send this in, it's very much appreciated. Very Best Wishes, The Handbag Angels Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First Class Customer service, and products

I reached out to the team at Handbag Angels to see if on the off chance they may have a ready to ship liner for my new bag, so I could take it on holiday with me (which was only a few days away). I wasn’t hopeful as I know they make to order. However, within the hour I had a reply back saying that if I could order within the next 30 minuted they could get it made and posted out that day for me. The liner arrived first thing the next morning and is absolutely perfect. Great customer service is hard to come by these days, but these guys blew it out of the park. If you're looking for a bag liner, I'd definitely recommend them and will most certainly go straight back to them next time I need one.

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi Sarah ..... You have just made our weekend with this fantastic review! We always try to give our very best service to all our customers and it really is appreciated when we receive reviews such as this. Thank you so much for taking the time to post your review. Have a lovely weekend too. Very Best Wishes, The Handbag Angels Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bag liner is uneven and key holder horrible add on has a hole

edit: Images of Key strap is at the corner of the bag not a hole in the bag! Proof of reasoning of upset.
no information stating it will be a hole, picture doesn’t show it either ( did a screenshot; sent it to you too; why my key strap isn’t same showing for add on purchase) I did question and inquiry before purchasing as you posted pictures for proof of add on. My inner pocket looks the same add on but not the key as the images posted for picture or icon add on. The bag liner is still uneven on top of the key strap where it is put. Video proof was sent VIA IG. As stated it was done unevenly when I showed photos. So yes gaslit. I did my research and no point in form or images shows a hole in the liner for this attachment. Hence why I’m upset as a customer. This liner has been in a box hoping proper customer service could take old one back and look at it. But no. Just denying customer. Even my last images shows AAROWs how uneven the liner was done for me. Yet no response since June 28 2026. So I’m stating my experience my other bag was evenly done but not polene bag, image proof came showing it too! The Liner bag is not SYMMETRICAL, it is uneven AS Per email image of add on for key strap isn’t same images. So I’m an upset customer as purchase received doesn’t show what I got.

Previous comment:Bag liner is uneven. Showed proof of it and was gaslit saying no problem with it. Key holder attachment didn’t have a whole showing it. Looks horrible on top of not what saw with pictures. Didn’t want a hole in my liner. So spend $200 CAD for a liner I can’t use as issues. Need to put hands to keep liner in place from uneven. Key holder is clamped uneven so if used will likely go as overtime, as its fabric too. Sooo never buy the key holder attachment even when you accept other flaws as they won’t fix it. Even proof showing how uneven bag is with images.

12 juni 2026
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi Rachel, We are in receipt of your review and please find our response to this below.
We received numerous emails from you before placing your order. We spent a great deal of time and effort in providing you with every detail you needed for the liner for your Polene Mini Cyme bag. We repeatedly provided you with website links for extra add ons and tried our best to guide you through the order process, step by step, to help you complete your order. To make our liners we start by cutting the felt using a wooden template with fixed blades which we feed though a huge cutting machine. This process ensures the liners are cut out accurately every time. Our liners for both sizes of the Cyme bag are two of our Best Sellers and we make these almost every day without issue. We made your liner as per your order and dispatched it to you in Canada. The photographs you sent of your liner inside your Mini Cyme bag showed no evidence of there being a fit issue and we could clearly see from your photographs that the liner had been made correctly. The main issue you have is that you do not like the method we use to fit the key strap to the liner as we attach the key strap using either a brass or silver coloured eyelet. We have always used this same method and have done so for the past 10 years. You have asked us to make you a replacement liner without a Key Strap including the delivery to Canada free of charge and because we have refused to do this as there is no fit issue with your initial liner you have submitted this review. Our small Handbag Angels team try to do everything we can to help our customers. It has a huge detrimental affect on our business when we receive reviews such as this and we are sorry that you are dissatisfied with our response. Unfortunately we cannot offer you a free of charge replacement liner due to the method we use to fit a Key Strap......The Handbag Angels Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely BEAUTIFUL liners &…

Absolutely BEAUTIFUL liners & gorgeously packaged. Love, love, love all the ones that I’ve ordered.

22 juni 2026
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi Victoria, Thank you so much for your review. We can see that you have ordered several liners from us, including an individual bespoke design. We are so very grateful for your repeat business and your very kind words about our products and gift wrapping service. Very Best Wishes, The Handbag Angels Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic quality liner

Fantastic quality liner. Fits my Mulberry Alexa perfectly. Definitely worth paying that bit more.

18 juni 2026
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi Kaz, Every positive review we receive is so very important to our small UK business and it means such a lot to us. Thank you so much for your positive comments and kind words. Have a lovely weekend. Very Best Wishes, The Handbag Angels Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What a brilliant idea to protect your favourite bag.

I’m a first time customer but I would definitely buy from Handbag Angels again. The liner I bought is a lot thicker than the cheaper generic versions I’ve found elsewhere, and it fits my bag like a glove. You can tell it’s has been made to order and the pattern has been designed to fit each specific handbag. I also love that you can choose from a large range of colours and add on extras, such as base shapers etc. After spending a decent amount of money on a handbag, I wanted to try and protect it as much as possible, and the liner I received looks like it could well outlive my handbag. It was sent in a box, with packaging coordinated to match the colour of the liner, so it would make a lovely gift for someone. All in all, very happy.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Good Morning, What a fabulous review, thank you so much for all your kind words. You have 'Made Our Day'. We really appreciate the detail you have gone into in your review. We work really hard to design and create liner / organisers that do the best job possible for our customer's handbags and it's so lovely to receive appreciation for this. Have a lovely weekend. Very Best Wishes, The Handbag Angels Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So perfect

Excellent product fits my bag perfectly. Speedy delivery and beautiful packaging

5 juni 2026
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi Deb, Thank you so much for taking the time to review your Handbag Angels item. We are delighted that your liner is the perfect fit for your bag as this is our aim for all our customers bags. We also appreciate your comments about our speedy service and gift wrapping service. Very Best Wishes The Handbag Angels Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery

Quick delivery, quality products, def will purchase again.

4 juni 2026
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi Kristel, Thank you so much for taking the time to review your Handbag Angels item. We are delighted that you love your liner and appreciate your comments about our speedy delivery and the quality of our products. Please let us know if there is anything else we can assist you with in the future. Very Best Wishes, The Handbag Angels Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing quality and fit

Amazing quality and fit, fast shipping, overall a very pleasant experience.

2 juni 2026
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi Ana Maia, Thank You so much for your review and your kind words about our quality products and the overall service we provide. We really do appreciate it .... You have made our weekend! Very Best Wishes, The Handbag Angels Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product, specifications are perfect and it fits the bag great.The quality is fabulous and I like that you can add additional features.

2 juni 2026
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi Deanne, Wonderful review, thank you so much. It really does make our day when all our hard efforts pay off and our customers are happy with our products and our service. Have a wonderful weekend. Very Best Wishes, The Handbag Angels Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Birkin 40 bag organizer and pillow

Bought a bag organizer and pillow for my Birkin 40 and I am really impressed with the quality and construction. The product is as described and fits perfectly. My order was delivered relatively quick for something that is made to order. I’ve bought bag organizers from other places and this is one of the best!

1 juni 2026
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi, Such a wonderful review! Thank you so much for taking the time to review Handbag Angels. We are delighted you love our organiser and cushion for your Hermès 40 Birkin. Handbag Angels always go above and beyond to delight our lovely customers with our bespoke luxury gift wrapped items and prompt turnaround and we are so grateful you appreciate our products and our service. Very Best Wishes, The Handbag Angels Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect fit and great addition to my…

Perfect fit and great addition to my bag that had no interior pockets

8 juni 2026
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi, Thank you so much for taking the time to send in your review. We are delighted you love your organiser. Handbag Angels always go above and beyond to delight our lovely customers with our bespoke luxury gift wrapped items and prompt turnaround. Very Best Wishes The Handbag Angels Team x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a liner for my medium Chanel…

I ordered a liner for my medium Chanel classic flap bag and it was way too big. I contacted the team and they said they can’t do anything. Disappointing as it is very expensive for unusable felt..

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi Sophie, We are saddened you have resorted to submitting this review. The facts are that you have a 'Vintage' Chanel handbag with a description and measurements that do not match the product you bought. We went to great lengths to explain why the liner is too big for your bag and instead of accepting that you made a mistake you posted this damaging review. The Handbag Angels Team are always available to offer advice before purchasing so mistakes like this are avoided. Lesley B Stevenson, Owner.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful!!!

Beautiful!!!

4 juni 2026
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi, Thank you so much for taking the time to review your Handbag Angels item. We are delighted you love your 'beautiful' liner. Very Best Wishes , The Handbag Angels Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Repeat customer

This is the 7th liner which I have purchased from Handbag Angels. Excellent quality. Quick turnaround time. Protects my bags inside and helps maintain shape. More expensive than others however I think the quality is worth it.

3 juni 2026
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi Rhona, Thank you so much for taking the time to review your Handbag Angels item and for returning to shop with us once again. We are delighted that you love your liner and appreciate your comments about the quality of our liners and our speedy service. Very Best Wishes The Handbag Angels Team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is the best organizer / insert for…

This is the best organizer / insert for the Hermes Picotin that I have seen and I have tried a few. Provides structure without losing the natural flow of the bag.

3 juni 2026
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi, WOW ... What a fantastic review. Thank you so much for taking the time to submit a review of our liner for the Hermès Picotin. We really do appreciate it when the design of our items are loved by our customers and of course their handbags too! Very Best Wishes, The Handbag Angels Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very Pleaswd Customer

Lovely product, easy to use website and communication was first class. Very pleased customer.

3 juni 2026
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi Mrs Austin, Thank you so much for taking the time to review your Handbag Angels item. We are delighted that you love your liner found communications with us 'first class'. We are a very small team and we always try our best to offer help and advice on the vast array of our items. Very Best Wishes The Handbag Angels Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helpful and offered a very good experoience

Helpful when I had a query and made useful suggestions. I am glad I took the advice offered and am really pleased with the finished article now it has arrived.
The colour, material and workmanship are all first class and the item arrived nicely presented with a contrasting ribbon and in a box which, as this is intended as part of an 18th birthday gift (alongside a designer handbag), will help with presentation.
I will, most probably, use this company again should the need arise.

3 juni 2026
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi Janet, WOW ... A wonderful review! Thank you so much for taking the time to send in your review. We are delighted you love the organiser and as we always go above and beyond to offer advice to our lovely customers. It is also lovely to hear you appreciate our complimentary luxury gift wrapping service. Very Best Wishes The Handbag Angels Team x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service and aftercare

I had treated myself to an expensive handbag, so I then searched for a top rated insert/organiser, Handbag Angels had high ratings.
Firstly I searched the website and found my handbag (Aspinal of London, large “London Tote”). The inserts were available to order, however, without any additional features/options. I duly emailed the company and requested that options be added to the order process.
After a week or so I received a response and the options were added to the website. I then ordered the items at a cost of over £100.
I was so excited to receive them and put them to good use. Imagine my disappointment, dismay and frustration when they didn’t fit. Of course I then contacted customer service, over an exchange of emails with images, a video and more images - their response was to just deny the evidence and refuse a refund.

In response to company reply, you say you’ve done everything you can? Sending emails and telling me that they fit when they don’t and when more evidence is sent replying with “see previous email”

Either the item is “bespoke” or it needs “adjusting”. I can buy inserts for under £10 - these I am happy to “adjust”

I respectfully disagree. I have reported this to Trading Standards in Northern Ireland (where I live) and will be taking this further.

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Good Morning Karen, We are in receipt of your review and would like to take this opportunity to respond. You asked us to add extra options on to your liners and we did the necessary website amendments as soon as we were able, and we apologised for the delay in our email. When you contacted us regarding the fit of the liners we asked for the required images so we could help identify any issues. The liners were made to the exact measurements from our templates and we explained that inserting felt liners into loose fabric lined bags does sometime require a little adjustment. We explained how our 'joining seam' does protrude a little when the liners are new and unused but from the images you supplied, we could see no other fit issues whatsoever. We are sorry you are disappointed with your items but feel we have done everything we can do under these circumstances. Very Best Wishes, The Handbag Angels Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The quality of items is exceptional

The quality of items is exceptional. I purchased inserts for two separate bags and was really impressed with the fit. It provided protection for the inside of my bag but also gave it structure. And I loved that I could pick the best colour to match! Highly recommend.

8 mei 2026
Logo Handbag Angels

Antwoord van Handbag Angels

Hi Rachel, Such a wonderful review! Thank you so much for taking the time to review Handbag Angels. We are delighted you love your organisers. Handbag Angels always go above and beyond to delight our lovely customers with our bespoke luxury gift wrapped items and prompt turnaround and we are so grateful you appreciate our products and our service. Very Best Wishes The Handbag Angels Team x

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer