Hangers.com Reviews 

172
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service from Brian is off the charts. He and Hangers.com helped me resolve issues in a timely manner making sure hangers I received were correct and exactly what I needed. Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I really like the quality of your hangers and the reasonable prices. Your website is easy to navigate, and orders arrive in a timely manner. In the past, I placed an order that couldn’t be fulfilled r... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was very impressed with Mr. Mike F who helped me get my refund when I did't follow the procedures for returning an order. He was professional, courteous, and very attentive. It didn't take long be... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What went wrong is that I sent an email with photos to customer service over two weeks ago and then a follow up last week informing that my shipment of 50 hangers arrived in a damaged box and containe... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Woonwinkel
  2. ook in
  3. Winkel

Geschreven door het bedrijf

Established in 1990, our main focus has always been hangers and customer service. With over 300 styles, hangers.com offers the largest selection of wood, metal, plastic, or fabric clothing hangers to satisfy needs for homeowners’ closets to high-end fashion houses and luxury hotels. We take pride in calling ourselves the hanger specialist. Whether for a business or a residence we offer the highest quality product at competitive pricing with fast shipping. We even can customize hangers to showcase your company’s logo for building a brand. You have an image in mind we can help make it happen. Our corporate office is located in Austin, TX and state of the art distribution facility is located outside Nashville, TN


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

172 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(172)

12 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered 2 boxes of hangers and was…

Ordered 2 boxes of hangers and was given a confirmation then was told that they did not have that type of hanger for about another month , tried to substitute it for another color but no luck. Why wasn’t I told at the time of purchase? Why take the payment then tell the customer that you don’t have the product. Not happy at all , very unprofessional.

18 september 2021
Logo Hangers.com

Antwoord van Hangers.com

We understand completely. Due to constant inventory changes and current supply-chain delays at times orders may end up being placed containing out of stock items. In these instances we do try to offer substitutions, where we can, to fill the hanger needs. Please contact us if you would like to discuss anything further. We do apologize for the inconvenience and appreciate the feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience with this company

Great experience with this company. What I ordered was actually out of stock, but they found an excellent replacement for me. I really appreciate that. They called me, we’re very personable and helpful and they got my order to me very quickly. Great customer service, and the hangers are perfect. Just what I needed. I will certainly use them again!

14 september 2021
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I placed a wrong order for pants/shorts…

I placed a wrong order for pants/shorts and suit hangers on 8/28/21. The company was excellent in accepting the return.

I immediately placed another order and paid for it on 9/1/21, received order on 9/7/21. My original order consisted of 17" Natural Wood Anti-Theft Combo Hanger W/ Clips & Notches - 100 pcs & 17" Natural Wood Suit Hanger W/ Suit Bar & Notches - 100 pcs.

The replacement hangers for the 17" Natural Wood Anti-Theft Combo Hanger w/Clips & Notches - 100 pcs, were not as quality made as the originals. The hangers were not properly packaged as previously, as the hangers appeared to just just be thrown into the box. The metal clips are very hard to slide and grind. Unfortunately unable to oil, as it will stain the clothes.

My original return was received by your company on 9/10/21, but no refund has been processed.

Therefore rated a 4-star.

14 september 2021
Logo Hangers.com

Antwoord van Hangers.com

Thanks for providing useful feedback. We are sorry to hear your order will not work out for you. We looked into the return status and a refund has been processed, sometimes funds can take 5-7 business days to reflect. If you don't see anything in the next few days please give us a call and we will further look into it. Also, feel free to reach out for any future hanger needs.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing Service

Why show your hangers as being available on your website when in fact they are not? It is a waste of time for customers to go through the purchasing process only to be notified they are not in stock.

13 september 2021
Logo Hangers.com

Antwoord van Hangers.com

Hi there. We understand your frustration, current conditions have created unexpected delays in receiving product not just for us but many industries across the board. We try to communicate quickly to customers for orders containing the delayed product and try to offer solutions to fit their needs. It appears you have already been refunded fir your order. If this is not the case, please call us so we may resolve this for you. We apologize for any inconveniences

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unhappy customer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I ordered the hangers only to find out several days later that they are not in stock. Could you have mentioned that on the website? Now I have to wait months for my order. Seems to me that in this day and age, the hangers should be marked "OUT OF STOCK" when you initially try to order. Please get your act together.

An unhappy customer.

4 september 2021
Logo Hangers.com

Antwoord van Hangers.com

We understand your frustration. We have looked into this and believe the issue has been resolved. Your order should ship in the next 24-48 business hours. You will receive tracking once shipped. We apologize for the unpleasant shopping experience and any confusion caused.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Large selection

The selection is large and I was able to find the exact hangers I needed. The online ordering system was easy to navigate and I never needed to seek extra help. I received my order in less than a week.

15 juli 2021
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hangin' out here.

Great variety of products, all in one low priced stop. I'm hangin' out at Hangers .com! My shirts and pants have never looked better, and my dry-cleaning bill have been cut by a third.

10 juli 2021
Logo Hangers.com

Antwoord van Hangers.com

Thanks for hangin' out with us! We love to hear you had an enjoyable shopping experience and that making the proper hanger investment is saving you money

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I would rate this experience as…great!

I would rate this experience as 5-stars, except that I left a message over the weekend asking for a call back, but did not hear back. The filling of the order was flawless.

15 juni 2021
Logo Hangers.com

Antwoord van Hangers.com

Thanks for the feedback. We hope all questions you had regarding your order have been resolved by now, if not please reach out 800-336-2802. We are available to take calls Monday - Friday. Sometimes backlog can happen from over the weekend so we apologize for any previous delays. You may also email us at customerservice@hangers.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing Experience

My previous experiences with this company have been positive, but this time not so much. I ordered hangers and after a few days received word they were out of stock. A substitute was suggested. I agreed to that and was told they would ship 6/2. I have received no tracking info and no hangers. I emailed the person who contacted me about the different hangers. She was on vacation but due back 6/14. Today is 6/15. I was also told the substitute hangers would be a little cheaper but have seen no adjustment to my account.

15 juni 2021
Logo Hangers.com

Antwoord van Hangers.com

Hi Debra,
As much as we do not like to hear you had a disappointing experience shopping with us, we are grateful for you bringing this to our attention. Please call our customer service at 1-800-336-2802 so we can confirm the refund amount, provide any missing information about your order and resolve any additional questions or concerns you have. We truly value you as a returning customer and apologize for this past experience

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Rating is 2.5

Rating is 2.5. My order got here on time and was correct, no complaints on that end. Unfortunately, what I ordered wasn't what I was looking for. When returning my order there was a 15% restocking fee and I had to pay to ship it back. It cost me 70% of the cost of my order just to return something I never even took out of the box. I wanted to support a business instead of going straight to amazon. Unfortunately, they forced me to end up going to amazon anyway. I will say if you know 100% what you want, this company will be great. If there's a chance you might have to return your order, go somewhere else. Another positive, their customer service guy was great. He was upfront and polite about everything. I do wish more companies had service like that, too bad the company policies dont match.

1 juni 2021
Logo Hangers.com

Antwoord van Hangers.com

Thanks for review. Although your purchase didn't work out, we appreciate the insight to your shopping experience with us. We will take this feedback into consideration with future website decisions.
Also if you do choose to place an order with us in the future, you can always give our customer service a call. They would be happy to provide any additional hanger info, recommendations or even submit the order for you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed an order and was then canceled…

Placed an order and was then canceled because of zero stock on item. Would be nice to update website quantities before customers are buying and placing orders .

19 mei 2021
Logo Hangers.com

Antwoord van Hangers.com

We apologize for having to cancel your order. We completely understand the frustration of going through the ordering process only to not receive the items. We supply hangers from households to large corporations and as much as we try to forecast, at times we cannot plan for some inventory level adjustments. The good news is we are always replenishing stock. Also, we are always looking for ways to improve and your feedback will be taken into consideration. Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

High quality hangers

High quality hangers. I love that they are now more flexible in their bundles sizes. Their shipment speed rivals Amazon.

6 mei 2021
Logo Hangers.com

Antwoord van Hangers.com

Thank you for the review. We are pleased you are happy with your purchase and the timeframe it was received. We try to offer the most options at the best price without sacrificing quality. Please feel free to reach out for any future hanger needs or bundle size questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Hangers.com

Antwoord van Hangers.com

We understand you're frustrated with not receiving your order and do apologize for the inconvenience. We did notice half the order shipped and half was on backorder. If you didn't receive an email about in-stock dates or have yet to receive the shipped hangers, please contact our customer service dept at 1-800-336-2802 and we would be happy to provide information regarding your order or options for the hangers on backorder.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer