We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Die sogenannten "Exclusive Privileges of the Luxury Collection" wurden mir zusammen mit einer Hotelbuchung in Bangkok zugesagt, so dass ich mich dafür registriert hatte. Leider ist das ganze völlig b... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought a small Carhartt bag which had a carabiner clip on it. As soon as I got it the clip broke almost instantly, it was very poorly constructed (not HBX's fault as they did not make it). Contacted H... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was looking to purchase a certain MM6 Maison Margiela sweater. I came across HBX, and was initially reluctant to make the transaction as the seller was based in Hong Kong and I’m in the United Stat... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

我是來自台灣的顧客:) 我從2020年9月就開始使用HBX, 一點一滴慢慢消費, 終於成為了最高等級的用戶, 而獲得了PS”Jenny”的協助, Jenny真的相當用心, 在節日期間都會做選貨推薦, 讓我更認識原本不認識的品牌, 進而去消費。 在HBX消費, 除了有很多我喜歡的品牌以外, PS”Jenny”的協助讓我對在HBX消費更為安心且便利, 而且她的服務態度相... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Streetwearwinkel

Geschreven door het bedrijf

HBX is a global online retail destination for men's and women's clothing and style. Shop from over 200 of the world's leading streetwear and contemporary brands.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

230 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(230)

14 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great communication. Efficient ordering.

They let you know of any issues, and help to solve it swiftly. Shipping was good.

21 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo HBX

Antwoord van HBX

Hi HΛYΛBUSΛ!

Thank you for your support, your satisfaction is our greatest concern!

We hope to see you again soon, have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst ever

No items... no money back... no customer service phone number... no email’s answers.

added information due to your answer:

I originally sent the email on January 12th, and I followed up with a second and third email on January 13th and 16th with no response to any of my emails. I finally decide to put this up on here and I get a respond immediately. So emails do not take up to 48hrs, sometimes they are left unanswered for weeks and months. So I don't usually make bad reviews, because things happen and I understand that there is a behind the scenes that us as customers do not see. But, the fact the I tried on three separate occasions to contact the company via the only method available, and I get no response is beyond a review. I am now disputing the charge that was put on my card and would expect more than just an apology because I made a public review.
@Hodinkee why did you send me to this store?

7 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo HBX

Antwoord van HBX

Hi Ronald,

We apologise for the belated reply due to the large amount of inquires we received during sales period. Please note that the email response time may take up to 48 hours and we will try our best to resolve your issue as soon as possible.

Again, we apologize for the inconvenience and greatly appreciate your patience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order was accepted and haven't moved…

Order was accepted and haven't moved for 8 days. I paid £15 for shipping and waiting super long time. I do not recommend HBX.

7 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo HBX

Antwoord van HBX

Hi John,

We feel sorry for the inconvenience caused by the delay due to Lunar New Year. Your patience is much appreciated to allow for orders to be processed during holiday periods. Feel free to check out our Delivery page for more information: https://hbx.com/delivery

Please contact help@hbx.com if you have any question and we'll be happy to assist.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect and prompt shipment

Perfect and prompt shipment. Received my order within 5 days to Europe.

3 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo HBX

Antwoord van HBX

Hi Kunde,

Thank you for your support! We are excited to serve you soon. Wishing you a lovely day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bottom of online retailers

I purchase the vast majority of my clothing, shoes and accessories online using multiple online retailers. In my experience I rate HBX as the lowest in service and speed.
Their return and refund policy is extremely slow and you need to send several reminders - which usually don’t get replied anyway. Their processing time of orders is equally slow; other online retailers take no more than 2-3 days to ship an order, HBX can take up to 5-6 days.
Nothing special about the prices, they’re not competitive and seems they keep low stocks as items run out fast anyway.
They are not my chosen retailer and I would only go for them only if absolutely necessary.

24 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo HBX

Antwoord van HBX

Hi Shabir,

Thanks for sharing your feedback. We deeply apologize for the delays of return processing/ shipping.

Please note that it requires extra processing time due to the large amount of orders we received during promotional period. Feel free to check out our Delivery page for more information: https://hbx.com/delivery

We greatly appreciate your time and patience. Please contact help@hbx.com if you have any other questions.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Emailed HBX without a single reply .....

I bought a sneaker two days ago, emailed HBX regarding the status of my order, never get even an automated reply email..... whats wrong HBX...when will my order be shipped?...when?

24 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo HBX

Antwoord van HBX

Hi Li,

We apologise for the belated reply due to the large amount of inquires we received during sales period. Please note that the emails will normally be responded within 48 hours.

We apologize for the inconvenience and greatly appreciate your patience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sent me an unsolicited item - brushing scam!

I received an unsolicited (and hideous, might I add) t-shirt from this company.

After doing some reading online, it's most likely they stole my information from somewhere to set up a fake account, proceed with a cheap purchase, and write a fake review for themselves as part of the "brushing" scam.

21 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo HBX

Antwoord van HBX

Hi Mirae,

We're sorry to hear that you received a product that you didn't order. Please note that HBX would never create account/ place order without the authorisation from our customers.

It would be great if you could share the order details with us by sending to help@hbx.com, so our team could further look into the case. Meanwhile, we also suggest you update the passwords from other websites.

We apologize for the inconvenience and look forward to hearing from you soon.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t even bother shopping here

So I buy almost 300 dollars worth of stuff and I never get a confirmation email. I check on the site and it still says processing. I check back 3 days later and it STILL says processing. I try to check the status of my order and it says it can’t even be found. Well they definitely took my money, though. For everyday that goes by, I send an email. NOT ONE single response. They have no number to contact them and they HAVEN’T replied to any of my emails. Live chat is apparently down for “maintenance.” I paid through PayPal so I can likely get a refund but I will NOT be ordering from this company again. Worst service I’ve EVER had from a retailer that sells above par clothing. This stuff is way too expensive to be playing with peoples money like this

17 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo HBX

Antwoord van HBX

Hi Dashaun,

We apologise for the belated reply due to the large amount of inquires we received during sales period. Kindly note that we've just replied to your email with your order status and the confirmation email issue.

Again, we apologize for the inconvenience and greatly appreciate your patience. Please let us know if you have any question and we'll be happy to assist.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

CS staff is very nice

CS staff is very nice, thank you

17 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo HBX

Antwoord van HBX

Hi Fung!

Thank you for supporting HBX. Your satisfaction is our greatest concern!

We hope to see you soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick

Quick, trust

10 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo HBX

Antwoord van HBX

Hi Sheldon!

Thank you for choosing us! We hope to see you online again soon! Have a great day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent CS

Excellent CS! Fast delivery and good packaging!

10 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo HBX

Antwoord van HBX

Hi Wini,

Thank you for your support. We are excited to serve you soon! Wishing you a lovely day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t use this company

Don’t use this company. Failed to deliver an order, offered no assistance at all, and couldn’t get hold of anyone in customer service for assistance. They’ve failed to deliver an item that’s been paid for, and are taking no responsibility for THEIR issue - taking this further of course as they’re in breach of laws, but just a warning to others, this company clearly don’t value their customers or their duties whatsoever.

1 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo HBX

Antwoord van HBX

Hi Dylan,

Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback on your last shopping with HBX, I'm sorry to hear about any frustration you may have experienced.

Customer satisfaction is always a number one priority for us. Please send your order details to help@hbx.com and we would look into your case as soon as possible.

We would like to offer an apology again for all the inconvenience may caused and looking forward to service you again in the near future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

$300 worth Order suddenly NOT FOUND

Placed an order for almost $300 worth of items last Dec. 8th and paid via Paypal. I check the order status two days after and it stated my order was processing.
Then I check again after two more days because I haven’t gotten any other info coming from HBX. Still says processing.
Then yesterday, when I checked the order status, suddenly my order number can no longer be found.
I tried to send an email to their customer service but I just received an email saying it was undeliverable after 24 hours. Tried the Live Chat Option twice. No luck. After waiting 15 minutes, I got a reply saying they’re inundated with customer service request and that they will get back to me “as soon as possible”.
There’s absolutely no phone number to get ahold of them.
So now I’m left with no choice but to spend more money to replace the presents and then I’ll most likely have to file a dispute with Paypal.
Ridiculous.

14 december 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible shop sent wrong item was a…

Terrible shop sent wrong item was a nightmare to return and now they have had the item back for three weeks saying they would issue the refund as soon as possible, now after sending four chaser emails they just ignore and still no refund. Really bad service from start to finish.

18 november 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered the Common Projects - way too big

Ordered the Common Projects, were way too big and had to ship them back to HBX twice! (This is a reoccurring thing with common projects) HBX’s communication was quick clear and helped me to ultimate satisfaction. Thanks again. (The shipping cost me €60, so make sure you have the right size for you)

8 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo HBX

Antwoord van HBX

Hi Andaç!

Thank you for your support!

We are excited to serve you soon! Wishing you a lovely day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve ordered from HBX many times and…

I’ve ordered from HBX many times and they have always delivered when it comes to quality products, great prices and fast shipping. I very much recommend this retailer.

17 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo HBX

Antwoord van HBX

Hi Dilevin!

Thank you for your support!

We are excited to serve you soon! Wishing you a lovely day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Adele in Support needs to find a different career path

I ordered shoes a full week prior to this review that I needed to arrive by the end of this week as they're a gift for someone I am going out of town to see. The shipping estimate help page said the package would arrive 5 days later, and I checked with their support to confirm, which they did. Great! Nope...

6 days later, my package is still sitting in Hong Kong and SEVERAL attempts at contacting Support have ended with lies and disappointment! First, I was told by Adele in Support that they would contact Fedex to have the package rushed or prioritized, and Fedex confirmed that was a lie, and now I'm getting hit with the same predetermined text about how long a package can take to process and ship and oh well, not our fault.

I order things overseas all the time, and I never have this experience. Honestly, good luck if you get Adele, she clearly lacks empathy or respect for any of their customers and will waste your time!

24 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo HBX

Antwoord van HBX

Hi Eric,

Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback on your last shopping with HBX, I'm sorry to hear about any frustration you may have experienced for which I can only apologise.

Customer satisfaction is always a number one priority for us. We will reflect to related department in order to improve our customer service.

We would like to offer an apology again for all the inconvenience may caused and looking forward to service you again in the near future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Speedy but great response by Stephanie

Had some trouble with checking out my purchase but was quickly resolved thanks to Stephanie, all during the time span of my work commute.

7 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo HBX

Antwoord van HBX

Hi Sho!

Your satisfaction is our greatest concern. Hope you come back soon!

Have a great day!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer