Healeaze Reviews 

31
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would give this company a negative 10 rating if I could. DO NOT BUY from this company. I placed an order and immediately emailed them after I read the reviews. The order did not have time to process... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not- I repeat - do not purchase anything from these people. first look at the ingredients. I thought I was buying something else and this company promised to give me a refund and never sent it back... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My severe autistic daughter has been on Lingo Leap since March 2025. It has been a night and day difference for us. She tries to talk more. She has severe autism so for us to ear clear words... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really happy with the company ,their products and their customer service. My daughter has really benefited from their product line. Whenever I had an issue regarding delivery they went above... Toon meer


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

31 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,5

Alle reviews

(31)

25 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Zeolite detox is unbelievable my nephew…

Zeolite detox is unbelievable my nephew is so happy.He takes zeolite drops with neuro drops and he say I came to myself. My Daughter has autisam last year this time she was not not able speak.I searched so many websites and both non of the work Ed properly with Healeaze.com we thireve blossom 🌸.After finishing bottle my daughter crying please buy more.Thank you so much.

6 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It has so many benefits for our autistic daughter

My severe autistic daughter has been on Lingo Leap since March 2025.
It has been a night and day difference for us. She tries to talk more. She has severe autism so for us to ear clear words and sentences is a tremendous improvement. But not just that! Her mood improved, less head banging and meltdowns. School noticed it too.
Another major improvement is SLEEP. Your kid dont sleep? They lack vitamins and zeolite is anti inflammatory!
We have seen our pediatrician here in Moncton NB Canada, and he adjusted the dose for it. She is 7 and now 70 lbs, with the amount of units we calculated she needs 3-4 dropper per day.
My daughter takes it directly in her mouth too, she loves its tastes!

Hoping my review will help someone!

2 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Emailed 6 times to cancel my…

Emailed 6 times to cancel my subscription now getting ignored! Been sent a link to cancel which doesn’t work!
This website is obviously a scam

24 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Immediately returned the last shipment…

Immediately returned the last shipment unopened because I wasn’t satisfied with the product. Been emailing them every day since, asking if they received it because I want a refund. No response. Wtf??

8 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Healeaze

Antwoord van Healeaze

Hi — I’m really sorry for the frustration here. If you returned the last shipment unopened, you’re absolutely eligible for a refund once it’s checked in by our warehouse. It sounds like we’ve missed your emails, which isn’t the experience we want for you.

Please send your order number and return tracking to support@healeaze.com with the subject “Trustpilot Refund – [Your Name]”. I’ll personally escalate this and get your refund processed right away.

If you’ve already emailed us, it helps to forward your original message so we can pick it up immediately.

Again, apologies for the radio silence — we’ll make this right.

— Ashley, Customer Care Lead

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It is SCAM !!!!!

It is SCAM, a huge !!! They also have accounts with name “BELEAZE”,Try contacting them but no response!! Can’t cancel subscription, need change Card because of them, you automatically go by “delivery every month” which you can’t cancel!!! Shame on whoever doing this, some children really suffer, and desperate parents are SCAMED. God seeing everything!

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Healeaze

Antwoord van Healeaze

Hi, I’m truly sorry you’ve had this experience. I want to address your concerns directly and get this resolved today.

We are not a scam. We’re a registered business and our customer support team covers both Healeaze and Beleaze—they’re part of the same company, with the same support inbox and policies.

Subscriptions are optional and cancellable. We offer both one-time purchases and subscriptions. If you’re on a subscription, you can cancel anytime through the “Manage subscription” link found in:

Your order confirmation email

The “upcoming charge” reminder email

Your account page at https://healeaze.com/apps/juo/login

If any of that didn’t work for you, that’s on us—please allow me to fix it now.

Immediate help & make-right. Please email support@healeaze.com with your order email and order number, subject “Trustpilot – Cancel & Refund”. We will:

Cancel the subscription right away

Confirm no further charges

Refund the most recent renewal if you were trying to cancel but couldn’t

I’m sorry for the stress this caused—especially given how important these purchases are for families. We take that seriously and will make it right.

— Ashley, Customer Care Lead

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It's a scam

They don't let you cancel and then when you final get them to cancel they still keep taking their bet and sending product. Don't use them wish I checked here first.

17 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Healeaze

Antwoord van Healeaze

Hi, I’m really sorry for the experience you’ve described. This isn’t the standard we hold ourselves to, and I want to fix it today.

You can cancel anytime. Manage or cancel your plan here: https://healeaze.com/apps/juo/login
(use the purchase email). You’ll also find “Manage subscription” links in your order and upcoming-charge emails.

If you were charged after canceling, we’ll make it right. Please email support@healeaze.com
with subject “Trustpilot – Cancel & Refund” and include your order # and purchase email. We will:

Verify the cancellation and stop any future charges/shipments

Refund any charge that occurred after your cancellation request

If a package is already on the way, we’ll intercept when possible or provide a prepaid return label and refund on receipt

I’m sorry for the frustration. Please message us so we can close this out for you today.

— Ashley, Customer Care Lead

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a SCAM

This is a SCAM

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Healeaze

Antwoord van Healeaze

Hi, I’m sorry you feel this way, and I want to resolve any issue immediately. We’re a legitimate company operating as Beleaze/Healeaze with one support team and clear policies.

If this is about a subscription, you can manage or cancel anytime at https://healeaze.com/apps/juo/login
(use the email you purchased with). Please email support@healeaze.com with subject “Trustpilot – Help” and include your order # and purchase email so I can look up your account, stop any future charges/shipments, and if you tried to cancel but couldn’t refund the most recent renewal.

We take concerns from families seriously and will make this right today.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

I ordered from this company and never received my product. I have emailed multiple times and tried calling. No response for emails sent and voicemail is full when you try to call.
I am so disappointed, I was looking forward to using these products. I would like to have my money back but there is no way to speak with anyone.

27 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Healeaze

Antwoord van Healeaze

Hi, I’m so sorry you haven’t received your order and couldn’t reach us. That’s unacceptable and I’m going to fix this right now.

Please Email support@healeaze.com with the subject “Trustpilot – Missing Order” and include:

Order # and purchase email

Name & shipping address used at checkout

We’ll immediately:

Check carrier scans and confirm status

Reship your order priority or issue a full refund—your choice

If tracking shows delivered, we can intercept when possible or send a prepaid affidavit for a fast refund/reship

Again, I’m sorry for the frustration—thank you for giving us the chance to make this right today.

— Ashley, Customer Care Lead

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not sure yet. Will report back

Just ordered from here. Abit cautious as I always check companies on Trustpilot and this had no reviews. However I really wanted a detox for my Son. I will report back once or if I receive the product. I will then report back if the product works.

4 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Healeaze

Antwoord van Healeaze

Hi, thanks again for trusting us with your son’s order two months ago. I hope everything arrived smoothly and you’ve had a chance to try the product. If you’re open to it, we’d really value an update on your experience so other families can benefit.

If anything wasn’t perfect, please email support@healeaze.com
with your order # and we’ll fix it right away.

Thank you for giving us a chance to help—looking forward to your update.

— Ashley, Customer Care Lead
support@healeaze.com

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer