Prima ervaring.
Buitengewoon vriendelijke, rustige arts, die het hele ongeval van A tot z met mij en mijn vrouw doorgesproken heeft. Veel uitleg gegeven over zaken die ik nog niet kende. Een expertise leek mij heel erg spannend omdat er veel vanaf hangt, ik was dan ook enorm gespannen vooraf, maar direct tijdens het gesprek had ik een goed gevoel en kon al mijn klachten en problemen goed bespreken. Een onafhankelijke expertise arts kan niet zomaar iets opschrijven, dat begrijp ik ook wel, is aan regels gebonden. Het rapport was ingewikkeld, maar dat had hij ook uitgelegd. Toen ik het met de huisarts besprak was zij heel tevreden. Prettig gesprek, professionele, snelle afhandeling.
Het gebeurt niet vaak dat je bijna twee uur met een arts over alle problemen rond je ongeval kunt spreken, voor mij is dat belangrijk gebleken.








