Herb Approach Reviews 

1.688
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products and customer service, fast shipping, always some kind of deal on what your looking for, best site I’ve ordered from.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've been a customer of Herb Approach for many years. Fantastic selection, of a wide variety of products. Everything is exactly as described on their website. No surprises. Delivery is quick, accu... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Firstly, getting an email addressing the Canada Post disruption and HA’s quick call to action was great! It allowed me to hop on and check out some deals. Ended up with an order. I don’t know if using... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered during the postal strike. With HA switching to Purolator, I was blown away to receive my order less than 24 hours later coming from BC to Ontario. Product amazing as always (got Pineapple C... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kruidenmedicijnenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Buy Weed Online at Herb Approach. Best Online Dispensary in Canada for Mail Order Marijuana. Shop for Edibles, Concentrates, Sativa's, Indica's & Hybrids. Visit https://herbapproach.com today and shop at the largest online dispensary in Canada!


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 75% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(1.688)

101 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Really enjoy HA products

Really enjoy HA products. Especially the hasheesh

15 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Hi Joseph,

Appreciate you sharing this! We're really glad you're enjoying the products—especially the hash, great choice.

Thanks again for your support, and we hope to have you back soon!

Warm Regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Message them about replacing my items…

Message them about replacing my items when I select contact me option
But for the 3rd time they replaced it themselves! I’ve had other issues with rock hard crumble sent to me , as well a premium oz that was so super low grade outdoor,
not premium oz by any means. We should be able to post pictures on here as proof.

27 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Hi Kenneth,

Thanks for taking the time to share this—we really appreciate you being direct. I’m sorry to hear about the repeated issues with your orders, especially the crumble consistency and the premium ounce not meeting expectations. That’s not the standard we aim for.

I also understand the frustration around replacements being issued without clear communication. That’s something we should handle better on our end.

Please reach out to our support team if you haven’t already so we can review your past orders in detail and make this right for you. We’d also be happy to take a closer look at the specific batches you mentioned.

Thanks again for your feedback—it helps us improve.

Warm Regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Loyal Client

As Loyal Client with their Service, I would for sure recommend those guys, One of the best out in the Market.

24 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Hi Fadi,

It’s always great to hear from a loyal client—thanks so much for sticking with us and for the recommendation. That kind of long-term support means a lot to our whole team.

We’ll be sure to share your kind words internally. Looking forward to your next order!

Warm Regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best site ever in whole Canada

3 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Hi Charles,

Thanks so much for the kind words—we really appreciate you taking the time to share that.

We’ll be sure to pass this along to the team. Hope to have you back again soon!

Warm Regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Satisfied

Orders are always complete, on time scheduled delivery with quality product and good prices. Lots of sales activity and an absolute pleasure to deal with!

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Hi KP,

Thanks so much for taking the time to share this! We’re really glad to hear your orders have been consistently on time, complete, and delivering the quality you expect.

Also great to hear you’re enjoying the sales—we’ll keep them coming. We’ll pass your kind words along to the team 😊

Looking forward to your next order!

Warm Regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never been able to place an order

Never been able to place an order. At 78 years of age, I don't own a cell phone, so I can't send a dumb ass picture of myself holding a gov't id.
I have however been able to order from their competitors who don't require such nonsense.

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Hi Johnny,

Thanks for taking the time to share your experience. I understand your frustration with the ID verification process, especially given your situation.

We do require verification to keep our platform safe and compliant, but we recognize that it can feel inconvenient. Your feedback is important, and we’ll share it with our team as we continue looking for ways to make the process more accessible.

If you’d like, you can reach out to our support team and we’ll do our best to walk you through any available options.

Thanks again for your input.

Warm Regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing staff

Amazing staff, amazing online cbd for pain control , absolutely love it !

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Hi Laurie,

Thanks so much for taking the time to share this! We’re really glad to hear the CBD products have been helpful for pain control and that you had a great experience with our team—that means a lot.

We’ll be sure to pass your kind words along. Hope to see you back again soon!

Warm Regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I tried to use my points when I checked…

I tried to use my points when I checked out and it wouldn't take them so my order came to $153 which I qualified for free shipping. I sent a message to you about the points and you then applied them but brought my order to under $150 then you charged me $15 for shipping. If my points had of worked in the first place I would have purchased 2 more pkgs to my order and would not have been charged for shipping. I would appreciate if you give my points back or a credit my account for the shipping charges...thank you

17 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Hi Mary,

Thanks for taking the time to explain this—we really appreciate the detail. I’m sorry for the frustration here, especially with how the points were applied and the unexpected shipping charge afterward. I completely understand why that doesn’t feel right.

We’d like to take a closer look at your order and make this right. Please reach out to our support team if you haven’t already, and we’ll review your points and the shipping charge to find a fair solution for you.

Thanks again for flagging this—we’ll also share your feedback internally to help prevent this kind of situation moving forward.

Warm Regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They make errors, and no compensation

Herb Approach delayed my order by 5 days..totally their doing, yet nothing by way of compensation..
Um, we want our stuff when we want our stuff, you know when its ordered.
Boo on the customer service

16 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Hi Denise,

Thanks for taking the time to leave this feedback. I’m really sorry to hear about the delay with your order—that’s definitely not the experience we want for you, especially when timing matters.

We also understand your frustration around the lack of follow-up or compensation. That’s something we should have handled better.

If you’re open to it, please reach out to our support team so we can review your order and see how we can make this right. Your experience matters to us, and we’d like the chance to improve it.

Warm Regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very satisfied

HA supplies a wide variety of products at affordable prices. The products are consistent in the THC levels as advertised . Shipping is free and very quick. HA is my go to dispensary for all my products.

13 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Hi there,

Thanks so much for taking the time to leave a review! We’re really glad to hear you’re enjoying the variety, consistent quality, and quick free shipping—that’s exactly what we aim for.

It means a lot to be your go-to, and we’ll be sure to pass your kind words along to the team. Looking forward to your next order

Warm Regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've ordered many ounces over the last…

I've ordered many ounces over the last year. I find the quality great and delivery time is short. Very convenient as I live in a remote area.

12 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Hi there,

Thanks for taking the time to share your experience! We’re really glad to hear you’ve been happy with the quality and that delivery has been quick and reliable—even in a remote area. That’s something we work hard to maintain.

We appreciate your continued support and hope to have you back again soon!

Warm Regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My orders are always prepared and…

My orders are always prepared and delivered within a couple of days.
I have been ordering for years and they have been quick with response to any issues(which have been very limited)
Their product is very well priced and quality is good.

5 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Hi Corina,

Thank you so much for taking the time to share this! It really means a lot to hear that your orders consistently arrive quickly and that our team has been able to help whenever something comes up.

We appreciate your loyalty over the years and your kind words about our pricing and quality. We’ll be sure to share this with the team 😊

Looking forward to taking care of your next order!

Warm regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hightime 420 365 days a year 👍👍👍👍👍

The products are fabulous
The weight is right on.
The staff are super helpful
Just a really great place to find what I want

1 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Hi Debbie,

Thanks for the awesome review! We’re so glad you’re loving the products and that the weight and pricing have been hitting the mark. Hearing that our staff has been helpful really makes our day—we’ll definitely pass that along.

Appreciate your support and hope you find everything you’re looking for again soon!

Warm regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top notch!!

Fantastic product very well packaged shipped to my door under a week!! A+++++++++ great Communication

16 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Hi Dean,

Thanks so much for the great review! We’re happy to hear everything arrived well packaged and quickly, and that communication met your expectations. We’ll be sure to share your feedback with the team—they’ll love hearing this.

Looking forward to your next order!

Warm regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Seamless purchasing and delivery

Seamless purchasing and delivery, fast too. A little pricey, but not too bad. Better descriptions and more targeted edibles for sleeping would be nice.

17 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Thanks for taking the time to share this, Jim!

We’re glad to hear the purchasing and delivery process was seamless and fast.

We really appreciate your feedback around pricing and edibles for sleep — that’s helpful insight and something we’ll be sharing with our team as we continue improving our selection and descriptions.

Hope to see you back again soon.

Warm regards, 
Herb Approach Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great smoke

Got some pk and worked great.My death bubba was this as good . There quick at delivery and sometimes I get gummies they throw in it’s all ways been good experience.

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Thanks for the review, Phillip!

Great to hear the PK and Death Bubba worked well for you and that delivery has been quick.

We’re glad the surprise gummies made their way into your order too — I’ll be sure to pass your kind words along to the team.

Appreciate you shopping with us!

Warm regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Quick shipping, descent pricing and great product!
Bought 1 oz high THC indica, 1 oz sativa & gummies. Very satisfied with the effects and will be ordering from Herb approach agin in the near future.

17 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Thanks so much for sharing!

We’re happy to hear you enjoyed the quick shipping, pricing, and especially the effects from the indica, sativa, and gummies.

It means a lot that you’re already planning your next order — we’ll be here when you’re ready.

Warm regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As always a amazing order

As always a amazing order. My only issue was canada post. At herbapproach.com they pack up and ship quickly. So far loving what I bought. Have a merry Christmas to everyone at herbapproach.com

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Thanks for the kind words, Sabrina!

We’re really glad you’re enjoying your order and that our team was able to pack and ship everything quickly. Canada Post delays can definitely be frustrating, and we appreciate your patience.

Wishing you a Merry Christmas and Happy New Year as well — we’ll be sharing your message with the team

Warm regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Real and legit.

I was a bit skeptical at first, but I made the order. It arrived in 5 business days, everything was great. Thanks Herb Approach.

7 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Thanks for taking the time to leave a review, Adnan!

We’re glad you decided to give us a try and that everything arrived within 5 business days as expected. Appreciate your trust and hope to serve you again soon.

Warm regards,
Herb Approach Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Il y a une belle sélection de produits

Il y a une belle sélection de produits, beaucoup de choix et la livraison est rapide, je recommande!

30 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Herb Approach

Antwoord van Herb Approach

Merci beaucoup, Melanie!

Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié la grande sélection de produits ainsi que la rapidité de la livraison. Merci pour la recommandation — au plaisir de vous revoir bientôt!

Warm regards,
Herb Approach Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer