Heyiu Reviews 

17
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

17 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 60% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(17)

17 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product

28 april 2026
Logo Heyiu

Antwoord van Heyiu

Thank you for your 5-star review! ❤️ We're so glad you love the product. Your support means a lot to everyone at Heyiu. We look forward to serving you again in the future! 😊👟

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst shoe buying experience ever

Ordered a pair of Kobe's size 12.5,3-4days later i get an email explaining to me how they want me to measure my foot because the shoes where being shipped internally size 11 and they were measured in centimeters. So I did what they asked and let them know what size 12.5 was in centimeters and told them I had over 10 pairs of Kobe's and to ship me what I had ordered, to days later I got the same email again, that got me wondering what type of Company I was dealing with so I replied back either give me the size I ordered or cancel the fricken order, and I didn't say fricken if you know what I mean. So they canceled the order, what a waste of my time, very unprofessional company don't waste your time with them, they charged my card twice but they did refund it twice at least, made everything very confusing, terrible experience for a pair of shoes.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Heyiu

Antwoord van Heyiu

We are truly sorry that your experience did not meet your expectations.

Our shipping policy clearly states that order processing and shoe preparation may take 1–4 business days. In your case, within 2 days of your order, we sent you a video showing the actual pair of shoes that had been prepared for you and asked for additional size confirmation to help avoid a sizing issue.

After receiving your request to cancel the order, we respected your decision and processed a full refund promptly. The duplicate charge you mentioned was the result of the cancellation and refund process, and both transactions were fully refunded.

We understand that the additional size verification may have caused frustration, but our intention was only to ensure that you received the correct pair. We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your feedback, as it helps us improve our service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

this web site is a scam..

this web site is a scam... just look at the address its a house.plus the shoes are coming overseas which is fine but at least disclose it. you don't know it until you purchase the shoes.. received an email with 18 other people that have not received their shoes also they blamed Fedex. received a refund after I got my credit card compony involved..

4 april 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered and then emailed a week later…

Ordered and then emailed a week later that item was out of stock.

19 april 2026
Logo Heyiu

Antwoord van Heyiu

We sincerely apologize for the inconvenience and for not meeting your expectations.

Our shipping policy clearly states that order processing and shoe preparation may take 1–4 business days before shipment. In your particular case, after reviewing the situation and understanding your concerns, we processed a full refund only 3 days after your order was placed.

We always strive to provide the best possible service and would never intentionally delay or ignore our customers. We truly regret that your experience was disappointing and appreciate your feedback, as it helps us improve.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not shipped yet after waiting over a…

Not shipped yet after waiting over a week

6 april 2026
Logo Heyiu

Antwoord van Heyiu

Hi Charles,

We sincerely apologize for the confusion.

Due to an issue with our payment gateway, your order was automatically refunded to your account shortly after the purchase. Because of this, the order is no longer active in our system, and we are currently unable to proceed with shipping.

We kindly ask you to review your account to confirm the refund. If you would still like to receive the item, please feel free to place a new order, and we will prioritize processing it for you.

Thank you for your understanding, and we truly appreciate your support.

Best regards,
Heyiu Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to place an order.

Easy to place an order.
I do wish there was a search button on your site.

5 april 2026
Logo Heyiu

Antwoord van Heyiu

Hi Joan,

Thank you so much for your kind feedback! We're really glad to hear that you found it easy to place an order on our website.

We also truly appreciate your suggestion regarding the search function. This is very helpful, and our team is already working on improving the browsing experience, including adding a search feature to make it even easier to find products.

Thanks again for your support — it means a lot to us!

Best regards,
Heyiu Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Got a pair of expensive Nike track shoes for less

Got a pair of expensive Nike track shoes for a lot less via Heyiu. The delivery took a week and a half, FYI, but well worth the significant cost savings. I also reached out to their customer support and got an immediate and helpful reply (with a video of my order number and actual shoes!). Thanks Heyiu!

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Heyiu

Antwoord van Heyiu

Hi Miles,

Thank you so much for your kind review! We’re really happy to hear that you’re satisfied with your purchase and our service.

At Heyiu, we always try our best to provide great value along with transparent service — especially with real product videos so customers can feel confident before shipping.

We truly appreciate your support and patience with the delivery time. It means a lot to us!

If you ever need anything in the future, feel free to reach out — we’d love to serve you again 😊

Best regards,
Heyiu Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a scam

This is a scam. I ordered two times from these guys and did not recieve a single pair of shoes. They claim that item got stuck at customs and any reputable seller will ensure all the paperwork would be correct. They stated fed ex tried to contact me which is not correct as they were provided with my contact information. Do not ever do business with this company. They are FAKE in every way. Go to hype unique instead they are way better. If the business wants me to remove this review they can make it right by delivering on goods I ordered. Not once but twice. Shame on this company.

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast and easy.

Fast and easy.

8 maart 2026
Logo Heyiu

Antwoord van Heyiu

Thank you so much for your kind feedback!
We’re really happy to hear that everything was fast and easy for you.
We truly appreciate your support and hope to serve you again soon! 😊

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered some sneakers and then U said…

I ordered some sneakers and then U said you didn't have them in stock why take my money and then say you Refunded my money back , what a waste of my time and money!!!! I don't think I'll be ordering from you again

19 februari 2026
Logo Heyiu

Antwoord van Heyiu

Dear Corey,

We are truly sorry for the inconvenience and frustration this situation caused you.

At the time your order was placed, the item appeared available in our system. Unfortunately, due to a stock synchronization delay, we discovered shortly after that the item was no longer in stock. As soon as we confirmed this, we immediately processed a full refund to your original payment method.

We completely understand how disappointing this experience must have been, and we sincerely apologize for the inconvenience and wasted time. This is not the experience we want any customer to have, and we are actively improving our inventory system to prevent this from happening again.

We genuinely appreciate that you gave us a chance, and we hope that in the future we may have the opportunity to serve you better.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Customer Support Team
Heyiu.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not receive my item it’s bad

Not receive my item it’s bad

9 februari 2026
Logo Heyiu

Antwoord van Heyiu

We sincerely apologize for this situation. After carefully checking, we realized that your order was unfortunately overlooked on our side. This was completely our mistake, and we truly take full responsibility.

As soon as we discovered the issue, we proactively reached out to you via email to resolve it as quickly as possible. Please kindly check your inbox (and spam folder just in case) for our message.

We deeply value every customer and it truly saddens us to know this experience did not meet your expectations. We sincerely hope you can give us the opportunity to make this right for you.

Thank you very much for your understanding and patience. We are looking forward to resolving this for you as soon as possible.

Warm regards,
Heyiu Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer