HireGo Minibuses Reviews 

222
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Our driver, Ray, was fantastic. Kept us fully informed and turned up on time. Ray helped with our crazy amount of luggage and large number of kids. The journey there and back was faultless, I woul... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do Not Use This Business if you're looking for reliability!! They are totally unreliable, uncommunicative and constantly said we'll call you back when we chased up asking where they were. They messed... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Our driver Peter was excellent. Courteous, helpful, and safely got us around where we needed to go. When we needed to make some adjustments to the schedule to accommodate the children, he was understa... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Easy to book confirmed the price straight away with no hidden extras. Mini bus arrived on time driver was pleasant & helped people down the step when getting off the bus.Hot day & vehicle was kept... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Bus- en touringcarbedrijf

Geschreven door het bedrijf

HireGo is a Minibus and Coach hire company in the UK with 2500+ partners and a fleet ranging from 9 seater minibuses to 70 seater coaches. Be it a Wedding, Funeral, Corporate Event, Group tour, Airport Transfer or anything else, HireGo covers it all.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

222 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(222)

76 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hire Go nearly cost my family their holiday

Booked in January for a May return journey. Booked 1030 am pick up, an 0900 am return. This came back as 1030 pm and 0900 pm. I e-mailed, texted and spoke to various people over the months, resulting the friday before travel being assigned a local driver. Thank goodness I was assigned R&M Travel, Caerphilly, a company local to me, who had still been given the bookings for 1030 pm and 0900 pm. Being professionals R&M realised something was wrong and corrected my booking, with 18 hours notice. Hire-Go is an agency, unprofessional, a transport company who would use "1030 pm" and "0900 pm" - unprofessional in thinking a booking was made to Southampton docks, a 3 hour run max, departing 2230 at night? Hire-Go nearly cost my family our holiday - do not use them, look again for a local company near you.

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo HireGo Minibuses

Antwoord van HireGo Minibuses

Dear Lesley, we are sorry for the stress this caused.having seen your booking, we can see the original form submission contained incorrect am/pm time, which was corrected later but unfortunately was passed to our operator, we are pleased that R&M acted professionally and ensured correct arrangements were in place.

Please accept our apologies for the inconvenience caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Booked a trip for football final 4…

Booked a trip for football final 4 weeks out. Paid in full and communication was great and at first easy. I then while on holiday got an email to advise coach had a technical issue and they would be cancelling my booking. I get things break but 16 days out and a company that says they partner with 2500 company's and can't replace the booking. Also very disappointed to have received this info by email and no call. Now prices have risen by 200 to 500 pounds. Im left wondering if thats the real reason. Refund sent back promptly but very poor service and would avoid in future.

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo HireGo Minibuses

Antwoord van HireGo Minibuses

Dear Christopher.

we’re genuinely sorry that we were unable to complete your booking on this occasion., Unfortunately, due to the football final, demand was extremely high and the operators we contacted either had no availability or were quoting replacement costs significantly above the original booking value due to event demand and increased operating costs.

As a company, we have not been increasing confirmed customer prices due to fuel or market-cost increases, and where possible we absorb those additional costs ourselves. However, in this case, despite checking with multiple partners, we were unable to secure a suitable confirmed replacement at a level where we could responsibly proceed with the booking.

A full refund was issued promptly once it became clear that we could not fulfil the booking. We are sorry that we were unable to provide the service expected on this occasion.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great communication from Henry in…

Great communication from Henry in organising our trip, and our driver Peter was on time and friendly. Would definitely recommend and use again!

24 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo HireGo Minibuses

Antwoord van HireGo Minibuses

Dear Kim

Thank you for your review, we are glad you liked our service. Look forward to seeing you again

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing, affordable, worry free mini bus hire.

I just want to say a big thank you to you all for enabling a smooth and enjoyable journey to and from Liverpool to Wales at the weekend. What a fabulous company . Comfortable travel that arrived on time. I especially want to thank Les our driver. He was cheerful and polite. Such a nice man and a great driver.
I will certainly recommend you and will most definitely use your company again. The communication with yourselves was perfect and I felt confident that good service would be provided. I can’t thank you enough. Thank you Marcus, Oliver, Brandon, Adam , Philip and excellent driver Les .
The price was perfect and booking process easy with plenty of communication. I appreciated the WhatsApp’s before each trip from the Driver as it made me feel confident the bus was going to turn up. Highly recommended and will use again .

24 april 2026
Logo HireGo Minibuses

Antwoord van HireGo Minibuses

Thanks Clare, we are glad you liked our service. Look forward to seeing you again

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Flexible Timing

When our ferry was severely delayed, HireGo provided flexibility to keep with our original plan. Although it took a lot of back and forth, we eventually found a solution that worked for everyone. Thank you to Nevil and Marcus for their understanding.

8 maart 2026
Logo HireGo Minibuses

Antwoord van HireGo Minibuses

Thanks Montana for your review. we are glad you liked our service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendly and professional.

A very friendly, helpful and professional service.

9 februari 2026
Logo HireGo Minibuses

Antwoord van HireGo Minibuses

Thank you for your Review. We are glad you liked our service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well done to Shawn

Well done to Shawn ! Great work. Perhaps it'd be easier to receive contact details at least 1 day before the event in roder to make sure there is no stress on the day of transfers!

24 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo HireGo Minibuses

Antwoord van HireGo Minibuses

Thanks for your review. We try to assign driver as early as possible but sometimes the drivers are assigned on last day due to roaster and availability, thanks for your feedback and we will work on improving it

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Coach Hire for event

I've booked a coach with HireGo for travel for a friend's hen do next month. I'm really happy with the service so far. Really easy booking process, Marcus has been so quick to respond to any queries, and they've been accommodating to our needs.
I'll update to review after the event too.

6 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo HireGo Minibuses

Antwoord van HireGo Minibuses

Thank you Ellen for your review. We are glad you liked our booking process and service from our team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

HireGo provided brilliant service for…

HireGo provided brilliant service for our group. Their team was highly professional, arriving exactly on time with a brilliant vehicle. The entire booking process was smooth with Steve, and the price was very reasonable compared to other quotes we received. I’d definitely use them again for any future travel needs. Highly recommended for anyone wanting a stress-free trip!

10 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I booked a coach for my annual trip…

I booked a coach for my annual trip with HireGo. Spoke to a lovely gentleman called Anderson who was ready to meet our needs and ticked all the boxes that I was looking for. I didn't book straight away but when I called back Anderson, was really detailed in how he explained the terms and conditions which made me confident to book.

13 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rip-off

Rip-off. I hired a coach from Hire Go (Marcus)for a day trip to Bradford on 10/01/26 and was charged £1,250. For the exact same trip on another day just one week apart, I received quotes of less than half that amount from HS2 Coaches and Aziz Coaches. This pricing is completely unjustifiable. Please be cautious and compare quotes before booking — this felt like broad daylight robbery.

10 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo HireGo Minibuses

Antwoord van HireGo Minibuses

Dear Siddiq

We are sorry to hear that you feel like this.Quotations are based on number of factors including driver availability, demand date, destination, type of vehicle used, peak demand etc

For your booking on 10/01/26, the price quoted reflected the availability and costs at the time of confirmation, including securing a suitable vehicle and driver for the full day. While it is possible that other operators quoted lower prices for a different date, this does not necessarily mean the original price was incorrect or “unjustifiable.” In this industry, prices of £900–£950 for a 24 seater may be achievable on certain days, but they are not consistently available, particularly when supply is tight.


We encourage our customers to compare quotes before booking, and we are transparent that prices are confirmed based on live availability at the time of reservation. Once a booking is confirmed, vehicles and drivers are allocated and costs are committed.

Regards
HireGo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Abdul made our experience great

Abdul made our experience great! He is the kindest person and an absolute pleasure to ride with. He made sure we were comfortable and had water and snacks ready for us. He was quiet while we were resting and drove with confidence and care. We highly recommend him to anyone traveling! Marcus was an absolute pleasure to work with on setting it all up and when our flights got changed, they worked it out to make sure we were taken care of!

29 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo HireGo Minibuses

Antwoord van HireGo Minibuses

Thank you for your review. We are glad you liked our service. We look forward to seeing you again

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Back again-really good service

It’s my second time using hire go and being assisted by Anderson and I have no complaints.

Friendly and efficient service from Anderson- thank you

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo HireGo Minibuses

Antwoord van HireGo Minibuses

Thank you for your review. We are glad you liked our service, we look forward to working with you again

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer