homehealthcareshoppe.com Reviews 

184
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I placed my order on Oct. 10, 2026 and had not received any notification that described the method of delivery or the date. After roughly two weeks, I contacted the company to ask about the order sta... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Communication was easy and timely. Delivery was prompt and, even though the wrong item was sent, the company worked on it indicating return and replacement. I am very pleased with this company. Fai... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service with Home Healthcare Shoppe remains top-level. Very responsive! United States customers - it took 2+ weeks for my order to be delivered by the newly GREAT Donald Trump United States... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My order was processed quickly and arrived without any issues or concerns. We are relieved to know we can obtain this product when we need it. Very happy with our experience.

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

184 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 58% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(184)

179 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service

My biggest issue was poor communication. I never received any update advising that the walker/transport chair I ordered was back ordered to November. I placed the order believing it was in stock and needed it ASAP. I had to call them to get an update. The only reason I knew about the back date was because I called them. It was once I called that I was advised. They never initiated contact. I did. They processed the payment from my credit card even though the walker was not available right away. That is poor customer service. They did resolve the issue once I complained but it should never have taken a complaint to be advised of the status of my order. I would not recommend them and will not buy from them again.

8 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo homehealthcareshoppe.com

Antwoord van homehealthcareshoppe.com

Hi Brenda,

We’re sorry that the initial update took longer than it should have.

Your order was placed on October 9, and on October 15 we advised you that the expected restock date was November 16. That same afternoon, our team offered an available Airgo Fusion rollator/transport chair as an alternative so you would not have to wait for the original model. This replacement rollator is a 800$ walker and one you purchased was a 460$ walker.

When you explained that you could not pay any additional amount, we confirmed that evening that we would provide the upgraded model at your original purchase price, absorbing the price difference ourselves.

We accept your feedback about the timing of the initial communication. However, we also believe it is important to acknowledge the responsive service that followed: several email exchanges that afternoon, an available alternative, and an upgrade at no extra charge.

While we respect your decision about future purchases, we stand behind the effort our team made to resolve the issue promptly once the availability concern was raised.

— Home Health Care Shoppe

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Product back ordered but no reach out to inform customer

I placed my order on Oct. 10, 2026 and had not received any notification that described the method of delivery or the date. After roughly two weeks, I contacted the company to ask about the order status only to be informed that my purchase was back-ordered and wouldn't be available until Nov. 16th. I cancelled the order and am still waiting for a refund which was promised verbally and in writing. Clearly, some notification from the company about the back order status should have been provided without me having to contact the company.

20 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Communication was easy and timely.

Communication was easy and timely.
Delivery was prompt and, even though the wrong item was sent, the company worked on it indicating return and replacement.
I am very pleased with this company.
Faida Ali

16 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery. Great product!

Quick delivery! Easy to place my order. Got my order 100% correct. I am grateful that I can order this product from our neighbors to the north since I cannot get it over the counter in the US. Thank you!

17 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The website was intuitively easy to…

The website was intuitively easy to use, and the search engine quickly identified the product of interest. Shipping was free for the item purchased, and it was delivered promptly with in-transit tracking. HomeHealthCareShoppe is highly recommended.

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer