hopofurniture.com Reviews 

509
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My oak table took less than two days to be delivered. The table itself is excellent. It looks fantastic, amazing quality and fits in my home perfectly. Everyone that sees it admires it and a few are c... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous communication regarding purchase and delivery. The delivery men did struggle (quite old) so we asked him to leave in hall rather than in situ . However delivery was at the stated time and... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hoping Furniture run by Steve .. would highly recommend… he was sooo helpful and communicative all the way … delivery was smooth and easy … the furniture is gorgeous and sooo sturdy and strong .. so... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered online so no chance to see the product beforehand. Needed a quality, space saving dining table. I ordered quite late and worried the table would not arrive in time for a dinner party already p... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel
  2. Keukenwinkel
  3. Meubelfabrikant
  4. Meubelmakerij
  5. Slaapkamermeubilair winkel
  6. Vurenhouten meubelenzaak

Geschreven door het bedrijf

We make buying furniture stress free and easy .See our great delivery options and you can rely on our 31 year experience to deliver you the best service possible.. With over 3 decades in the furniture industry, we know what it takes to offer products that stand the test of time. Our knowledgeable team is dedicated to providing expert advice and top-notch customer service to help you find the perfect piece for your home. Top Brands, Best Prices We work closely with some of the biggest names in the furniture business, including Kristensen Kristensen,G-Plan,Bentley Designs,Baker Furniture Indus valley to name a few, to bring you the highest quality products at the best possible prices. Our team monitors prices daily to ensure that we offer the most competitive deals, so you can shop with confidence knowing you're getting the best value.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

509 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(509)

163 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great price

Great price, excellent piece of furniture and quick delivery. Would happily use this company again.

17 mei 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant company with outstanding communication

Brilliant company, first time purchasing from them but was amazed at the brilliant communication from Steve. He gave updates on the stock and a good timeline of when I could expect delivery. He then confirmed with myself if the scheduled delivery would be suitable for me, and when it wasn't he was happy to rearrange for a time convenient for myself. Highly recommended company and will always be looking here first for future furniture purchases.

16 mei 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service, delivery guys were brilliant getting large piece of furniture to a tricky spot. Hopo Furniture kept us updated throughout and product is excellent quality.

10 mei 2026
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointing customer service.

The table is lovely and as expected but it can be purchased elsewhere and with hindsight I probably would have chosen another company.

When I purchased I asked if it was possible to deliver on one of two days which were actually later than the delivery window. This was agreed so I went ahead and purchased.

I was told the delivery would be on the second of the two days but unfortunately my table was sent to someone else but with my name as the reference. I was called by the company who apologised and agreed to deliver the table the following week and refund the delivery cost. I agreed although it was very inconvenient for me, especially having previously provided two very convenient dates.

I asked if they could deliver late in the day as I was due to be in the office. They replied just before midday to say it would arrive in the afternoon - think I had worked that one out at that point but it was far too late for me to go into work by then.

This was a month ago, no refund has been forthcoming though. I have emailed several times and they just ignore my messages.

I always feel the true test of a company is how they handle things when they go wrong and this company has failed. Seems like they only pretended to offer me a refund to shut me up.

16 april 2026
Logo hopofurniture.com

Antwoord van hopofurniture.com

Hi Jan.

I regret to learn of the difficulties you encountered with your order. We strive to accommodate customer requests for alternative delivery dates, but this is not always feasible. Your payment was for our standard one-delivery service, which does not include this option. However, we offered a refund of the delivery cost as a gesture of good faith, as the tables you ordered arrived significantly later than expected.
Regarding the carrier, your delivery was handled by a partner carrier that does not offer timed deliveries. Nevertheless, they provided you with an approximate time window. In this instance, they did deliver your gate leg table within the time frame you requested. Therefore, I believe this is the resolution you had sought.

I hope you enjoy your new table.

Kind regards,


steve.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Bookcase

Bookcase I wanted was out of stock so they offered me a more expensive one at same price. When it arrived it was a really nice piece of furniture.
Took 4 weeks longer to deliver but all in all I would buy from them again.

29 april 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5* Service

Very helpful in showroom, our furniture was stored until we needed it and delivered when we wanted it, all packaging was removed by delivery men. Well made furniture, we are very happy with our purchase. All in all a 5* service

29 april 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

The company was very helpful and showed the options. Also the delivery was on time and chairs were well wrapped and brought into the house.

28 april 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products and very speedy…

Great products and very speedy delivery. Would thoroughly recommend

17 april 2026
Logo hopofurniture.com

Antwoord van hopofurniture.com

Hi Lucinda,

Thanks so much for your review and so pleased your happy with your purchase and our service.

Kind regards.

Steve.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Accurate delivery

Easy to order and item delivered on time.

6 april 2026
Logo hopofurniture.com

Antwoord van hopofurniture.com

Hi Gemma,

Thanks for your review enjoy your new furniture.

Kind regards


Steve.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

Great experience. Sales assistant phoned to confirm height before dispatching, and actually advised to go for higher chairs which look great in at our kitchen counter. Saved a lot of time and hassle.

10 april 2026
Logo hopofurniture.com

Antwoord van hopofurniture.com

Hi Bryan,

Thanks for your review and pleased the advise on the deat height was a good call .

Kind regards,


Steve.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service, and a super lovely unit that I had purchased. The delivery turned up, when they said it would. The furniture collection is stunning, you won't be disappointed in the quality if each of the designs. beautiful craftsmanship. Thank you very much. GB

10 april 2026
Logo hopofurniture.com

Antwoord van hopofurniture.com

Hi Catherine,

Thanks for your lovely review.

Hope you enjoy your new furniture.

Kind regards,


Steve.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The 7-10 day deliver turned into a…

The 7-10 day deliver turned into a month with numerous phonecalls and it'll be tomorrows/next weeks.
When it finally arrived the colour did not match the on-line pictures. Its a nice piece of furniture, but not the colour I was expecting.

31 maart 2026
Logo hopofurniture.com

Antwoord van hopofurniture.com

Hi Jo,

I regret to learn of the inconvenience you experienced with your recent order. As previously communicated, the primary issue was the carrier of the incoming delivery, DPD, which failed to deliver the product on six separate occasions. This is an unacceptable level of service and has prompted us to cease purchasing from this supplier to prevent similar occurrences in the future.

We sincerely apologise for any inconvenience caused and assure you that this is not our customary level of service.

Kind regards


Steve.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A happy purchasing experience

I was a little wary of buying furniture on the internet and looked into the Company quite thoroughly before going onto the online chat. Steve answered all my questions and I decided to go ahead with the purchase of an oval shaped chest of drawers with marble top.
I was kept well informed at each stage of the process and the item was delivered 3 days later at the exact time that I was told it would be.
We love the chest and would have no hesitation in purchasing from Hopo in the future.

7 april 2026
Logo hopofurniture.com

Antwoord van hopofurniture.com

Hi Michael,

Thanks for your kind review and super pleased you are happy with your purchase and our service and hope to see you back in soon.

Kind regards.


Steve

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer