We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality prints - visually pleasing. Delivered with care, to avoid damage. I have two prints, of water lillies, that complement each other beautifully. Very good value for money. Will lik... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We ordered three large framed canvases and encountered an issue on one of them (we ordered one in the wrong format). The team was super responsive and accommodating in helping us correct OUR error. Th... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I reached out with concerns about delivery. They responded quickly and reassuring. Not only did I receive my prints, but they were GORGEOUS. Super proud and will order more when we move. Order tha... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

50x70cm prints were gorgeous. 70x100cm print was blown up to the extent the image quality was reduced significantly. Quick delivery, and nice looking frames!

Bedrijfsgegevens

  1. Decoratie- en interieurwinkel
  2. ook in
  3. Kunst en antiek
  4. Prints en uithangbordenwinkel
  5. Schrijfwarenwinkel

Geschreven door het bedrijf

House of Koyomi is a curated art print store that brings timeless Japanese aesthetics into modern homes. Inspired by the changing seasons (“koyomi” meaning “calendar” in Japanese), we celebrate the harmony of nature, tradition, and mindful living through art. Our collection features iconic works by masters like Kawase Hasui alongside contemporary reinterpretations of classic Japanese styles. Every print in our shop is selected for its ability to tell a story - of serenity, craftsmanship, and connection to a slower rhythm of life. Printed on premium-quality paper and designed to elevate your living space, our artworks are more than decoration; they’re a daily reminder to find beauty in the moment. We ship worldwide and take great care in framing, packaging, and delivering your artwork, ensuring it arrives as beautifully as intended. Whether you’re decorating a home or gifting someone special, House of Koyomi offers a meaningful alternative to mass-produced art. Discover prints that speak to your soul and make your space feel like home—with art that stands the test of time.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

132 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 91% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(132)

126 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very beautiful designs

Very beautiful designs, plenty to choose from that would fit to any place. Purchase was straightforward, delivery was fast and customer service has been friendly. Overall satisfaction is quite high and therefore I will be ordering more in the future for sure. Thank you for all your hard work and beautiful artwork!

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful prints

The prints are beautiful and of very high quality. The delivery was fast and without any problems. I will definitely order a few more prints in the future.

25 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love love love

Choosing from so many beautiful artworks was hard but I love my "Portrait of a geisha"! Amazing quality, frame arrived safely and Jeane from customer service was very sweet and helpful.
Will definitely come back for more :)

27 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

More than happyyy :)

Shipping was smooth, everything arrived safely packaged, and customer support responded quickly to my question before ordering.

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding support and care.

I had a frame arrive damaged during transit, which is always frustrating, but the customer support team handled it brilliantly. They were exceptionally understanding, highly supportive, and resolved the issue quickly and without any hassle.
It’s rare to see customer service this good when things go wrong. Because of how well they took care of everything, I’ll definitely be purchasing from them again and wouldn't hesitate to recommend them!

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Houseofkoyomi

Antwoord van Houseofkoyomi

Hi Craig,

Thank you for your feedback, and I’m sorry to hear that your experience felt disappointing. We’ve actually been trying to reach you several times since Saturday, but unfortunately our emails keep bouncing back with a message that the email address is invalid.

Would you be able to contact us from a different email provider (not btinternet), so we can make sure our replies reach you? We’ve seen the issue with the frame and are more than happy to resolve this for you right away.

Warm regards,
Lea from House of Koyomi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent experience

Excellent experience, really nice products and fast customer service. I like pictures very much, i will order for my friends birthday too

17 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Reprehensible Behavior, FRAUD

After making an accidental purchase (I moved on to check discount and it processed order), I contacted House of Koyomi immediately to cancel. After several attempts without receiving a response, I left messages all over Facebook. I was ignored. Instead I received a message three days later, my order shipped. To no avail, and no response, I will be receiving an order I did not want and was ignored completely. FRAUD. Reported to card.

21 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Houseofkoyomi

Antwoord van Houseofkoyomi

Hi Janet,

We’re truly sorry for the frustration this situation caused and would like to clarify what happened.

Your initial messages reached us on a Sunday, when our customer service team is not working. Because we are a small team with real people handling each inquiry personally, there can occasionally be a short delay in response especially over/after weekends.

The email you received was an order confirmation, not a shipping confirmation. Your order had not shipped at that time. We have since reviewed your request and confirmed that you contacted us within our 24-hour cancellation window. As a result, we have processed a full refund for you.

We understand how stressful accidental purchases can feel, and we’re sorry the timing made it seem like you were being ignored. That was never our intention.

Warm regards,
Lea from House of Koyomi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m absolutely loved this painting

I’m absolutely loved both the prints. The colors are even more beautiful in person, and the detailing is incredible. It adds so much character and warmth to my space. The packaging was secure, and it arrived in perfect condition. I would definitely purchase again!

16 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The quality is even better in person

The quality is even better in person. The details and colors really stand out once you see it up close.

I already placed another order because I couldn’t resist getting one for my bedroom. There are so many beautiful options to choose from!

20 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waiting...

Waiting.... still waiting.....

Bought a gift for a friend for Christmas. The promise for fast delivery and 2 months later I'm stilllllll waiting.

18 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Houseofkoyomi

Antwoord van Houseofkoyomi

Hi,

We’re very sorry to read this and would truly like to look into it for you. However, we’re currently unable to locate any open order from last year that matches this description. Without a name, email address, or order number, we unfortunately can’t trace the purchase in our system.

We’re more than happy to resolve this and clarify what happened. The best way to reach us directly is at hello@houseofkoyomi.com . Please include your order details there so we can assist you properly.

Warm regards,
Lea from House of Koyomi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Pretty but shiny

We ordered a framed picture. We love the image, and it was shipped well. Only downside is that it's very shiny, and we planned to hang it opposite a window but all we could see were reflections. We now ordered special glass elsewhere that shouldn't be so reflective, so that should solve it so that we can enjoy our picture.

20 januari 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They were really nice

They were really nice. I needed to make an exchange. The print comes separate from the frame - it was easy to put it in. I'm going to look for another one!

5 november 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer