House of Thobes Reviews 

196
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently purchased two Thobes and two shemaghs, and I must say I'm thoroughly impressed! The comfort, style, and quality of these garments are outstanding. From the moment I put them on, I felt like... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

For someone who’s never tried or worn a Thobe before, I really wanted to start wearing it for Taraweeh this year. I bought two Omani Thobes and I did not expect the fitting to be so on point b... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently purchased an abaya from House of Thobes, and I'm blown away with the quality and attention to detail! It's really gorgeous, and I think it's my best purchase to date! As it arrived on sched... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I'm so glad I bought this thobas! It's made with high-quality materials, and the craftsmanship is top-notch. The fabric is very soft and comfortable, and the colors are vibrant. The stitching is sec... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel
  2. ook in
  3. Damesmodewinkel
  4. Jeugdkledingwinkel
  5. Kinderkleding
  6. Parfumerie
  7. Religieuze artikelen winkel

Geschreven door het bedrijf

House of Thobes was established with the vision of providing Islamic Clothing which resembles comfort, quality and affordability. A very small business that is continuously growing and excelling in providing quality and affordable products to customers both in the UK and Internationally! We are popular for our Men's and Children's Thobes and so we stock a wide range of thobes in various styles such as Omani, Emirati, Moroccan and Collar Thobes. We also have a variety of quality Open and Closed Abayas for Women at affordable prices! And if it's not clothing you are after, we also sell Fragrances, Prayer Mats, Tasbihs and so much more! Why not check out our website for all our latest products! And don't just take our word it, check out the amazing reviews of our customers! Thank you for supporting us!


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

196 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(196)

8 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Satisfied customer

Great products & customer service!

2 mei 2023
Logo House of Thobes

Antwoord van House of Thobes

Thank you so much for your 5 star review. We are really pleased to hear you liked your order as well as our service. We hope to serve you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo House of Thobes

Antwoord van House of Thobes

Hi Sharaz, thank you so much for your positive review. We are really pleased to hear you liked your order. We hope to serve you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered 4 Thobes in Ramadan

I ordered 4 Thobes in Ramadan. The experience and service was amazing. I highly recommend from buying from here. The Thobes are stunning and quality ones.
Will definitely buy again In shaa Allah. May Allah put barakat in ur business ameen 💚

23 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo House of Thobes

Antwoord van House of Thobes

Hi Ikrah thank you so much for your review and duas. We are really pleased to hear you liked your order as well as our service. We hope to serve you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just ordered a thobe for eid and…

Just ordered a thobe for eid and arrived on time and it’s the thobe that I really like, colour and everything is spot on. Will order again. Absolutely fascinated with it. Make sure you cope your thobes from here. TY to #houseofthobes 🙏

22 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo House of Thobes

Antwoord van House of Thobes

Thank you for your 5 star review! We look forward to serving you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and Quality

Really good quality thobe received and great service arrived on time for Eid

22 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo House of Thobes

Antwoord van House of Thobes

Thank you for your 5 strar review. Really pleased to hear you liked your order and the service!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought numerous thobes from these guys

Bought numerous thobes from these guys, very comfy and easy fit. Have bought 2 thobes from these guys. Have recommended to all family and friends. Will order again soon.

20 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo House of Thobes

Antwoord van House of Thobes

Thank you Nazim for your positive review and for recommending us to your family and friends. It is greatly appreciated!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order #10496

I received a dress I didn't like and returned it with no confirmation or notification of this. Following this, I emailed to chase up my refund and was advised there was a strong odour on the dress - It was an open abaya which I tried on for less than a few minutes and didn't like the fit of it so decided against keeping it soon after. There's absolutely no way there could have been any odour or scent on the dress - this is just a ploy to get more money and refuse a refund. I checked consumer rights and I was well within my rights to return this too.

They then refused to send the abaya back without EXTRA fees, after I had already paid out of my own pocket for the return. They then threatened to keep the dress, if the funds weren't transferred from the delivery by the next day? What sort of crookery is this?

I decided against paying more than I had already paid for a dress I didn't want and had paid for, and extra delivery costs TWICE already at this point. So ultimately I lost all this money for nothing. Is this how a muslim business operates? Are they happy to eat from money that is haram?

This is very bad business practice and terrible customer service - I hope their service improves.

25 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo House of Thobes

Antwoord van House of Thobes

Asalaamu alaykum. Your review has no name and no order number so we are unable to investigate your order. Like many businesses we do have a policy that all items must be returned in its original condition without any smells or marks. As a muslim business we believe we are accountable for every penny that we earn and have always processed refunds as long as they are returned in line with our policy. If you believe you was wrongly refused a refund, you can get in touch with us with your order details. Unfortunately If you cannot provide that information, we will be flagging this review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality

Thaub with great quality, beautiful

22 maart 2023
Logo House of Thobes

Antwoord van House of Thobes

Thank you so much for your review! We are pleased to hear the thobe reached you safely in Spain and that you liked it! We hope to see you shop with us again in the future in shaa Allah!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the product

I love the product, please dont stop producing high quality products. Its comfortable smooth, light and just amazing. My first thobe from you guys and my Best experience i can say. Love it

26 maart 2023
Logo House of Thobes

Antwoord van House of Thobes

Thank you so much for your review and feedback! Very pleased to hear you loved our products and that your first experience with us was a positive one!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad customer service

Very bad customer service! no address, no phone number and really bad email communication.

Delivery is a week when you pay for next day delivery.

Returns policy doesnt comply with uk laws.

Avoid ordering.

25 maart 2023
Logo House of Thobes

Antwoord van House of Thobes

Asalaamu alaykum. We are very disappointed to see you have left a negative review. We can see you have placed an order for standard delivery with your order having a delivery expectation between 27th Mar - 29th Mar. Your order was delivered on 29th Mar. You tried to cancel your order but your order had already been dispatched to which we sent you the returns address as you requested so you could return your order when received. Considering we are in the month of Ramadan and an extremely busy period for our business, we still responded to your emails within the same day. It is therefore very disappointing to see you have left a negative review despite deciding not to return your items nor letting us know of any issues you may had in returning your order.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not The Best Of All

Not the best quality of thobes tbh

23 maart 2023
Logo House of Thobes

Antwoord van House of Thobes

Hi, We are sorry to hear you didn't find our thobes the best quality. We can see you purchased one thobe which you didn't return nor contacted us about any issues. We would love to hear more about your feedback and in particular what you felt wasn't of the best quality in regards to the thobe you purchased. We look forward to hearing from you. Thank you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great selection of thobes for adults…

Great selection of thobes for adults and children! I found perfect thobes for my husband and son for Eid. Purchasing was simple and customer service was great! Would definitely recommend to all and will be purchasing again in the future.

26 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo House of Thobes

Antwoord van House of Thobes

Hi Zannab, thank you for your review. We are pleased to hear you like our products and service. In shaa Allah we hope to serve you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality and price

I ordered a thobe for my husband as a ramadan gift. It's excellent quality and a lovely colour. Ts also a reasonable price and not overpriced like some places. Extremely pleased with my purchase and will be shopping from here again.

17 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo House of Thobes

Antwoord van House of Thobes

Thank you for review! We are glad to hear that you were pleased with your purchase. We look forward to serving you again in shaa Allah!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

House of best Thobes!

For someone who’s never tried or worn a Thobe before, I really wanted to start wearing it for Taraweeh this year.

I bought two Omani Thobes and I did not expect the fitting to be so on point but most importantly the cotton quality. The Thobe hardly manages to catch any at all whereas other materials tend get creased up easily.

If you’re someone looking to wear a Thobe for the first time or just adding to your collection, I highly recommend purchasing from House of Thobes.

From the point of purchase, to delivery, to wearing it - all 10/10.

24 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo House of Thobes

Antwoord van House of Thobes

Asalaamu alaykum Aleem! Thank you so much for your review. We are really happy to hear we could make you first experience of wearing thobes a positive one! Thank you for trusting us and we hope to continue serving you in the future!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Size acc smaller than normal size

Size acc smaller than normal size. I understand it can differ for materials. but Customer service is worse, i sent return with next day delivery option. been almost a week didnt receive any response from them. Although initially i asked for exchange, they asked me to place a new order and make payment for new item!

15 maart 2023
Logo House of Thobes

Antwoord van House of Thobes

Asalaamu alaykum. It is very disappointing to see you have left a negative review. We have a size guide present on the website but do suggest its just a guide and does not guarantee fitting. When you emailed us to initiate a return we asked you whether you would like a bigger size as you expressed the size you ordered was tight. We then sent you our returns process which is to place a new order for the new size you require and return the original for a refund. This is a completely transparent policy on our website and one that is employed by many small businesses as managing direct exchanges is not manageable especially during busier periods. You immediately responded with it being a "scam" and suggested "we should learn more about business." Despite these comments we continued with initiating your return. We aim to process refunds within 7 days in normal periods and upto 21 days in busier periods. This is again advertised on our website. Your order was refunded within 7 days of receiving your order despite the business being in an extremely busy period. You will have received a notification to confirm this. It is really disappointing that you have written this review when we have been completely responsive and cooperative to your emails.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer