Ik raad af om hier een opleiding te…
Ik raad af om hier een opleiding te volgen. Je kunt haast geen contact krijgen, beloftes worden niet nagekomen en sta op het punt om verdere maatregelen te treffen. Erg jammer dat dit zo moet lopen. Had mij zeer op de opleiding verheugd. Ben al 2 MAANDEN bezig om een en ander geregeld te krijgen. Het gaat ook niet om een paar tientjes. Zeer spijtig dit.








