Immortalboost, Game Boosting Services Company Reviews 

403
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I made my order early morning and by the end of the day the session was done. Fast replies, fast service, it was a nice day off the game for me. If you are thinking of buying and have any doubts, trus... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

GENUINELY THE WORST COMPANY IVE CAME ACROSS! THEY TRY TO THREATEN AND BLACKMAIL OVER THE LITTLEST THINGS. TERRIBLE CUSTOMER SERVICE. THEIR DISCORD IS MARKED AS A SPAM ACCOUNT BECAUSE THEY DO IT TO EVE... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was skeptical at first because it was my first time doing boosting because I was so tired of getting bad players on my team and never ranking up. So when I came here to boost out of my rank, the peopl... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good communication, my booster got me from e1 to d3 (on r6) in like 6 hours with barely any losses. My KD went up and they were communicative and awesome. I was scared at first because I found this si... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kansspelaanbieder

Geschreven door het bedrijf

Hello Dear Customer! Welcome to Immortalboost.com official trustpilot account. Why do Customers choose Immortalboost for Boosting Services?  ✅  10 years experience:  Immortalboost.com has been providing safe boosting for 10 years. ⏳  24/7/365 support:  (Our team works 24 hours 365 days.Feel free to ask any questions) ⚠️  Best price guaranteed!  Found anything cheaper? Please don't hesitate to link it to our support, we are ready to price match! ▶️  Cashback:  After order completion 5-15% of the purchase price returns to the customer as a cashback code for the next order ▶️  Service list: - World of Warcraft: Dragonflight - Lost Ark Boost - Valorant Boost - Dota 2 Boost - Apex Boost - Teamfight Tactics Boost - CSGO Boost - Rocket League Boost - Overwatch 2 Boost


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

403 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 30% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(403)

90 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

10/10

Ordered multiple times now and service is always 10/10, would 100% recommend to all

-Amazing communication
-Very quick and kind service

15 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was skeptical at first because it was…

Was skeptical at first because it was my first time doing boosting because I was so tired of getting bad players on my team and never ranking up. So when I came here to boost out of my rank, the people behind everything was very communication and responds to my reply in an instant. Now at my game, I ranked from plat to GM in just a few days. If you feel skeptical about boosting with these guys, don't! These guys are legit 100%, 10/10 service, will be back for another in case if I'm stuck again.

7 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top knotch

Great service. Quick response time. Highly recommend there service.

5 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

These guys were absolutely amazing. Quick responses, completed my orders on time.

5 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service. went from plat 3 to diamond 1 in black ops 6, very quick and efficient. highly recommend immortal boost.

2 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast service

Fast service, on hand customer support. Second review for this website due to fast order, many thanks

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid ImmortalBoost Duo at all costs

The service took a long time to fill, retracted on terms of the purchase and caused a loss of mmr with multiple changes of boosters and incompatibility of servers to play. Refusal to fill the order after multiple asks for doing so.

28 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Immortalboost, Game Boosting Services Company

Antwoord van Immortalboost, Game Boosting Services Company

We're sorry to hear about your experience. We understand the frustration caused by delays, booster changes, and server issues. Please email your order ID to admin@immortalboost.com so we can look into this further and work toward a resolution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Got My Account Banned and No Compensation

I deeply regret ever using this boosting service. After paying good money, my account ended up permanently banned, and the company takes zero responsibility.

When I contacted support, they dragged the conversation out for days, making me wait endlessly with no real updates unless I contact them myself. It felt like they were just trying to stall until I forgot about it entirely. No real solution, no genuine concern.

To make things worse, they even told me:

“99% of our boosters don’t use cheats or 3rd party software. This is the first time this happened and you were a victim of that 1%.”

What a pathetic excuse. Even if that’s true (which I highly doubt), the "first time" should deserves proper compensation. A reputable company would stand behind their service, protect their customers, and own up to mistakes. Reputation is everything, and clearly this company has none left.

They gamble with your account, and if you lose, you lose everything, they don't care.

Avoid this service at all costs.

17 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Immortalboost, Game Boosting Services Company

Antwoord van Immortalboost, Game Boosting Services Company

Hi dear customer, Order number VAL-0000

We're truly sorry to hear about your experience and fully understand your frustration. We take account safety and customer satisfaction very seriously, and your case was escalated to our management team the moment you reported the issue.

While it's true that 99% of our boosters strictly follow Riot’s guidelines and never use unauthorized software, we deeply regret that your order appears to have been one of the rare exceptions. This is not something we take lightly.

Once we reviewed the situation, we immediately offered you a full 100% refund of your $10 order that you spent, even though account bans are ultimately at Riot's discretion and outside of our direct control. We also acknowledged your concerns and communicated with you respectfully throughout the process.

We understand that no amount of compensation can make up for a banned account, but we always strive to be transparent and fair in resolving such rare issues. Your feedback is taken seriously, and we've already taken additional steps internally to tighten our screening process even further.

We appreciate your honest review and wish you the best in your future games.
— The Immortalboost Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Long wait time but good service provided

Took one week to do one service. But apart from that, once the service started it was prompt and quick.

Probably won’t use again but it was okay the first time.

21 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Immortalboost, Game Boosting Services Company

Antwoord van Immortalboost, Game Boosting Services Company

Hi dear customer,

Thank you for your honest review—we truly appreciate your feedback.

We understand that waiting a week before the service began wasn’t ideal, and we apologize for the delay. That said, we're glad to hear that once the order was in progress, everything was handled promptly and to your satisfaction.

As a thank-you for your patience and trust, we’ve added free priority on your next order along with 1–2 bonus wins depending on the service you choose. We’d love the opportunity to give you a smoother and even better experience next time.

Thanks again for giving us a try!
— The Immortalboost Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The order started 12th july and finish…

The order started 12th july and finish 20th, only for beat one boss in elder ring nightreign, in 8 days sorry i never write a bad rewiew but now i have to do it.

12 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Immortalboost, Game Boosting Services Company

Antwoord van Immortalboost, Game Boosting Services Company

Hi dear client,

Thank you for taking the time to leave your feedback, and we sincerely apologize that your experience wasn’t as smooth as it should have been.

Your Elden Ring: Nightreign boss order was completed between July 12th and July 20th. While the service was delivered, we understand that an 8-day wait for a single boss kill can be frustrating—especially during peak times like the release of new DLC content.

We take full responsibility for the delay and want to make it right. As a token of our appreciation for your patience, we’ve added a free priority upgrade to your next order along with one free run, which you can redeem anytime.

We truly value your support and hope to give you a much better experience going forward.

— The Immortalboost Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick Service!

Helped me with rank boost and legend badges for Apex Legends. Great Communication and Quick Service! Also, their prices are way better than any other company in this category.

17 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have gone to immortalboost twice and…

I have gone to immortalboost twice and both times the wait time is just ridiculous on the website it says starts within 10-15 mins and the first time it took them a week I’m currently on the second time and it’s been 3 days and they haven’t even started yet the sad thing is when they actually get around to providing the service they are actually really good it’s just the wait times and just horrible also is was not elden ring that I was waiting for the people explained clearly that they was not doing the elden ring for 2 weeks it was for rainbow six siege. Their excuse was there trying to find a booster which I completely understand but waiting 4 days is not good

10 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Immortalboost, Game Boosting Services Company

Antwoord van Immortalboost, Game Boosting Services Company

Hello,

We sincerely apologize for not being able to fulfill your Elden Ring: Nightreign Selfplay boosting order.

Due to the game's recent release, we are currently experiencing an exceptionally high volume of orders. While we are doing our best to accommodate every customer, our boosters are working at full capacity. We acknowledge that this delay was on our end, and we are actively expanding our team to ensure better availability moving forward.

We truly regret the inconvenience caused. You're always welcome to place a new order with us in the future. However, we kindly ask that you first reach out to our customer support team on Discord to confirm booster availability before making a purchase.

As a gesture of goodwill, if you decide to reorder, we will prioritize and process your request immediately without charging you the Super Express fee.

Thank you for your understanding, and we hope to serve you better next time.

Best regards,
ImmortalBoost Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away from this website

Honestly the experience was shit , they take 24 hours to start the order and also they though i was using hacks like soft unlock ,I told them i dont use hacks im on ps5 after that he called me a liar and then they though thats why they couldn't do the prestige camo challenges on my gun , then they proceeded to give me meaningless proof , and then turns out they couldn't do the challenges because they were doing them on the wrong game , they were doing the prestige challenges on warzone , Its suppose to be on mw3 multiplayer and then after I pointed out this mistake ,I asked for a refund , after that they kept ignoring me and not responding.

9 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Immortalboost, Game Boosting Services Company

Antwoord van Immortalboost, Game Boosting Services Company

Hello,

Thank you for your feedback. After thoroughly reviewing your order, we’d like to clarify a few points for transparency.

You purchased a camo unlock service for MW3. We assigned two separate boosters to your order to ensure smooth delivery. Unfortunately, we encountered multiple in-game issues related to your account—specifically glitches that have been reported by other players in the MW3 community as well.

Initially, you requested the Kar98 camo unlock, but due to a persistent glitch, the camo could not be applied despite our team’s efforts. Upon informing you, you requested a full refund of $19, which we agreed to. Later, you changed your request and asked us to unlock a different weapon instead.

We reassigned the task to a different booster, who discovered that the new weapon also had previous camo progression inconsistent with regular gameplay. While we are not accusing you of using any external tools, this may have contributed to the issues experienced. Regardless, the booster started from scratch, but again encountered a glitch that made it impossible to proceed.

In light of this, we issued a full refund even before your 1 star review as we were unable to fulfill your order due to reasons beyond our control.

We understand your frustration, and we’re genuinely sorry the service didn’t meet your expectations. MW3 is an older title with known technical limitations that can unfortunately interfere with camo progression. We always aim to deliver a smooth and successful service, and we regret that this wasn’t the case here.

We appreciate your time and wish you all the best. Should you choose to try another provider, we hope they are able to assist you better.

Kind regards,
ImmortalBoost Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer