Fantastische ervaring en topservice!
Na wat berichtjes over en weer besloten we een body scan te doen. Kevin kwam keurig op tijd aan en had een koffertje bij zich met voorbeelden en verschillende kleuren, zodat we vooraf konden kiezen hoe het beeldje eruit zou komen te zien. De scan zelf duurde 2 of 3 minuten, waarin ik even stil moest zitten. Kevin werkte heel professioneel en stelde me goed op mijn gemak.
Niet lang daarna liet hij me een digitale preview zien van het eindresultaat. Vervolgens heeft hij een prachtig beeldje geprint, zó strak afgewerkt dat er geen enkel spoor van printnaden of oneffenheden te zien was. Twee weken later kregen we de print binnen. Heel leuk en echt topservice!
Kortom: vakwerk, persoonlijke aandacht en een mooi eindresultaat. Een aanrader voor iedereen die iets bijzonders wil laten maken!
