IQONIC DESIGN Reviews 

168
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great initiative by this Iqonic House's team helped the client scale up. They're hardworking, flexible, and efficient and specifically the service offers by the team and the guy Rahul Singh supported... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a template with CodeCanyon and they promised to make modification for an extra amount. I paid the amount after signing the contract and THEY NEVER DELIEVERED. They were horrible at co... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We sincerely thanks the entire development team for their consistent and dedicated support during the Handyman app development journey. A special thanks to @Umang Dobariya, who provided timely gu... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The way they approach the Client and v much-supported company from Start to End from modification of the code to delivery of the final product, Guys This is my first Exp with this company after... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Softwarebedrijf
  2. ook in
  3. Softwareverkoper
  4. Webdesigner
  5. Webdesigner

Geschreven door het bedrijf

We’re on a mission to help developers build beautiful web & mobile projects super quick. At Iqonic Design, we specialize in transforming ideas into reality. With expertise product develoment as well as in services like Flutter app development, custom software development, Laravel development services, SaaS applications, and custom WordPress development, we blend innovation and functionality to create digital experiences that resonate with your audience.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

168 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(168)

9 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It's a nice company

It's a nice company, I love all their designs, their support team is very good and helpful, they stand behind their products.

9 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo IQONIC DESIGN

Antwoord van IQONIC DESIGN

Hello, Thank you for your kind feedback!

We’re really happy to hear that you love our designs and had a positive experience with our support team. Standing behind our products and supporting our customers is something we strongly believe in.

Your appreciation means a lot to us and motivates our team to continue delivering quality designs and reliable support. We’re always here if you need any help in the future!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Graphina Pro Sucks!!!!!

Graphina Pro!! This plugin sucks!!!! I bought the pro version and every time that the plugin is updated, my website crashes. This is a sign that there is not control and change management and there is not a little piece of customer care. I don´t recommend it. Is really a big problem that you will adquire.

11 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incredible Support

I use Graphina Pro for generating dynamic charts from SQL queries. The support is incredible. Whenever I run into a problem I get a fast, competent reply to inquieries and a solution for my problem.

4 april 2025
Logo IQONIC DESIGN

Antwoord van IQONIC DESIGN

Hello, Thank you for sharing your experience!

We’re delighted to hear that Graphina Pro has been working well for generating dynamic charts and that our support team could assist you quickly and effectively whenever needed.

Providing fast, knowledgeable, and reliable support is something we truly value, and your feedback reassures us we’re on the right track. We’re always here to help if you need anything further!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A Priceless piece of Art

At first, I was hesitant to purchase the app. For a very reasonable price, you will gain a very professional app and a well-documented one as well. The app, as we test and deploy it, is barely worth more than the price it asks. It's actually a priceless piece of art.

1 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo IQONIC DESIGN

Antwoord van IQONIC DESIGN

Hello, Thank you for sharing such a beautifully worded review!

We’re truly honored by your appreciation and glad to hear that the app exceeded your expectations in both quality and documentation. Knowing that you found such great value in the product means a lot to our entire team.

Your words motivate us to continue delivering professional, well-crafted solutions that truly make a difference. We’re grateful for your trust and are always here to support you as you move forward with your project.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company held us randsom for a…

This company held us randsom for a obvious error and simple fix on their side and wanted us to pay more than what the license was!!!! Never have we ever had such a bad service response!!! I 100% urge anyone interested in this type of SW to look elsewhere... inferior product and zero for backup service

GO FURTHER DOWN THE REVIEWS!! You will see a real review like ours with exactly the same issue.. all the 5* reviews are fake made up BS

Then.... they wrote back on my initial review stating they will fix it.. but totally reneged on their commitment.. was just that it looks like they proactive... we are a big health group in the USA and will 100% inform any other clinics to stay away untill they sort out their issues.. this cmpy is not honest in theor dealimgs and we regret it thatwe ever boight and worked on their sw

1 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo IQONIC DESIGN

Antwoord van IQONIC DESIGN

Hi Werner Brand,

We're sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. We take customer concerns seriously and would like to resolve this as soon as possible.

Could you please generate a support ticket? Our team will review your case and work towards a prompt resolution.

Support portal: https://iqonic.desky.support/

Thank you for your patience. We're here to help.

Best regards,
Iqonic Design

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect service

9 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo IQONIC DESIGN

Antwoord van IQONIC DESIGN

Hello,

Thank you for your kind words! We’re glad to know you had a perfect service experience.

Your appreciation motivates our team to keep delivering reliable solutions and responsive support.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We bought kivicare extended licence

We bought kivicare extended licence, after 34 thickets in 3 months and countless messages, we still have major bugs regarding appointments that has made things much more complicated for us, terrible company. Not to mention the custom development prices that dosen't make any sense.

5 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Friendly, knowledgeable people

Friendly, knowledgeable people, communication is via Skype. Aman is your project manager who will take care of the flow.

Keep in mind, don't be in a hurry...as they have a lot of requests. The app flow, is not perfect and customization is very expensive.

14 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thanks to the great support team!

For several years I could not find a company that offered the services I expected.
Of course, both web services and apps are possible if you ask for scratch development, but I did not expect to be able to purchase a white label for an already existing service.
I searched many sites and IQONIC DESIGN was very highly rated on all of them.
After hiring them to develop the system, I could understand why they were so highly rated.
I am the representative of the project, but I am not a developer, so unfortunately I am not familiar with system development.
However, they quickly arranged for a development team to assist me with all the development.
For someone in my position, a diagram or Gantt chart to see how development is progressing, scheduling, and current status would be an even better backup system.
Without that we are still very much helped by them.
Thank you very much.

24 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo IQONIC DESIGN

Antwoord van IQONIC DESIGN

Hello, Thank you for taking the time to share such a detailed and meaningful review.

We’re truly glad to hear that your experience with our team met the expectations you had been searching for over the years. Providing reliable white-label solutions along with strong technical support is something we take great pride in, and it’s rewarding to know this approach worked well for your project.

We really appreciate your honest perspective as a non-developer and are happy that our team could support you throughout the development process. Your suggestion regarding clearer progress tracking is valuable, and we’ll certainly keep it in mind as we continue improving our processes. Your trust and kind words mean a lot to us, and we’re grateful to be part of your journey.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely appalling service

Absolutely appalling service. I paid for the vision template well over 11 months ago.

From the very get go, I had problems. Very poor code hygiene with bugs on nearly every page. I contacted “support” (what a laugh) - within 2 hours of installing the template. they replied quickly saying that I have to talk to them via what’sapp. “Rediculous”…. This guy called Singh came on and asked me for my Wordpress login details “he can jog right on”. I asked for some simple code fixes and he never replied. I followers him up a week later asking where o am with my support ticket…he ignore it. So I troopered on and tried to fix a lot of the code myself.

One of the biggest reasons why I bought the template is because it came with a full license to slider revolution. So when I contacted him asking for the license, he replied with “I will contact the developers and get back to you in a week”. I literally can’t tell you how terrible this is. Apart from the fact that he kept calling me “bro” on over message was one thing but pieing me off all the time was some else. I put in a refund request with envato…. Heard nothing, 11months later I contact envato market again and raised a dispute and wooooaaahhhh, all of a sudden he now wants to talk to me. well you can do one. I have been asking for the license for the last week, I even said “Singh, if you give me the license for rev slider, I will cancel the request”.. he then replied with “bro I will get back to you Monday”.

Honestly I cannot tell you how terrible this company is. buy at your own peril

EDIT…..
Has anyone else noticed how many 5 star reviews on here with only 1 review on their entire account??? these people are scammers through and through

20 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo IQONIC DESIGN

Antwoord van IQONIC DESIGN

Hi Robert,

We believe it's important to clear up any misunderstandings to ensure a positive experience for both parties.

When we received your email regarding support, we promptly responded and shared our Skype details to discuss your needs in detail. As you mentioned you don't use Skype, we provided our WhatsApp number. Despite your contact coming late at night in India (GMT+5.30), we immediately responded to your query, even though our office was closed.

You requested a refund without discussing your complete requirements and then disappeared for two weeks. Despite this, we processed your refund for coming late as well since many months.

We were surprised to see a negative review from you, considering we responded promptly. We strive to be available to our clients and address their needs, regardless of time zones.

Over time, we have established a robust client base, and they have consistently provided us with positive feedback. Additionally, Trustpilot is a well-known platform that have widespread recognition all knows.

Looking forward to your support and understanding.

Thank You!
IQONIC DESIGN

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful Team for Website Development

I sincerely Thanks to Aman & Siddharth to provide immense support for development

Thanks to the IQONIC Expertise and commitment, my website now exceeds all my expectations

Highly Recommended their services for top notch customisation solutions

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great support

Great support! I purchased their product without realizing I needed coding knowledge to deploy it. When i went to them, They were understanding and assured me of a refund.
Great team!

15 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

customization solutions

I just want to extend my deepest gratitude to the amazing team for their outstanding work on customizing my application. Their dedication and hard work truly shone through as they tackled every issue I encountered with utmost professionalism and efficiency. What impressed me the most was their willingness to accommodate every single request I had without hesitation. Thanks to their expertise and commitment, my application now exceeds all my expectations. I couldn't be happier with the results! Highly recommend their services to anyone looking for top-notch customization solutions.

28 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo IQONIC DESIGN

Antwoord van IQONIC DESIGN

Hey Ali,

It has truly been a pleasure working with you and your team as well. Your professionalism and collaboration have made the experience both enjoyable and productive.

We appreciate the seamless communication and the positive atmosphere we've cultivated together.

Looking forward to the possibility of working with you again in the future, and we hope our paths cross once more.

Wishing you continued success and all the best in your endeavors.

Warm regards,
IQONIC DESIGN

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraud/Scam

I purchased a template with CodeCanyon and they promised to make modification for an extra amount. I paid the amount after signing the contract and THEY NEVER DELIEVERED. They were horrible at communication and did not want to refund the money so I had to work with the bank for 5 months to dispute the transaction. Definitely Horrible company/staff.

Staff that scammed me:
- Aman Sharma
- Hetvi Desai
- Rahul Singh Rajput

5 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo IQONIC DESIGN

Antwoord van IQONIC DESIGN

Hi Roni,

We wanted to bring to your attention the challenges we've encountered in our recent/previous communication.

We've consistently reached out through calls on WhatsApp and messages on Skype, seeking your feedback on the project. Unfortunately, our attempts to connect and understand your thoughts have gone unanswered on several occasions.

We've gone the extra mile by providing testing opportunities and going live on your site, yet we haven't received any response. It's crucial for us to have your insights to move the project forward effectively.

The sudden initiation of a dispute process has taken by you was surprise to us, and we believe that open communication is key to resolving any concerns. We've even refunded for the sake of humanity and ethical business practices.

We genuinely believe that what had been done it's done by you, even we bare our developer time efforts so fostering a collaborative approach will be beneficial for both parties.

Looking forward to your support and understanding.

Thank You!
IQONIC DESIGN

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

IQONIC ARE INCREDIBLE

Working with IQONIC is a great experience, their team is helpful and easy to work with them. Even if you're not a developer or a good developer know that this team is Incredible they can work for you and help you on your need.

I work with them on a Handyman project and ending well, their codes are smooth, interface and the whole design.

I gave them five stars, and I will work with them on another project.

1 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Handyman Service Flutter App by IQONIC DESIGN

Impressed with the Handyman Service Flutter App developed by IQONIC DESIGN! The app's robust architecture and intuitive UI have simplified our operations. Working with the IQONIC DESIGN team was a breeze. Their creativity and attention to detail are commendable. Looking forward to future collaborations!

21 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

IQONIC Design has truly transformed my business

IQONIC Design has truly transformed the way I do business. Their exceptional team and great support have made a significant impact on the efficiency and success of my operations. From the outset, their team's expertise and approachability have been evident, guiding me seamlessly through the process. Whenever I had questions or needed assistance, their support staff was quick to respond and provided effective solutions. What's remarkable about IQONIC DESIGN is not just their impressive product but also their genuine humility. Despite their innovative solution, they remain down-to-earth and approachable, making the whole experience feel like a partnership rather than just a service. Thanks to IQONIC Design, my business now operates more smoothly and efficiently, and I highly recommend their product to anyone looking for a transformative solution backed by a team that truly cares.

4 september 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer