Ironmongery Now Reviews 

162
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased door furniture kits for my new internal doors at a very good price from IronmongeryNow. Delivery was prompt and I was very pleased with the goods. Never having fitted privacy door hand... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered Eco Slates and unfortunately the courier DHL, never bothered to deliver them. Contact Ironmongery now and they tried their best to get DHL moving. Unfortunately DHL did nothing. We dealt with... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

We purchased two door handles that looked black on the website but were actually grey. We requested free return on the basis that they weren’t as publicised but this was not granted.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

There was an initial problem when an incorrect Items was sent, right item, wrong size.In fact about half the size I had ordered. the s/s chopping board was of little use to us. I contacted the c... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Keukenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Ironmongery Now is your one-stop-shop for hardware, DIY, and ironmongery needs, door handles & knobs, kitchens and more. Operating for over 20 years to become one of the leading suppliers of ironmongery and hardware. We offer a diverse range of products that are delivered straight to your door. Shop now for quality products.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

162 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(162)

52 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service and very good quality…

Brilliant service and very good quality ironmongery

29 september 2026
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,

Thank you so much for your wonderful feedback! I will let the team know that you have been finding their service brilliant.
We look forward to any future orders we may receive from you!

Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order,delivered quickly good…

Easy to order,delivered quickly good service all round

19 september 2026
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,
Thank you for your lovely review! We are so pleased you found our website easy to order from and the delivery quick and efficient!
We look forward to any future orders you may place with us.
Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality

Good quality. A wide selection with fast delivery.

27 augustus 2026
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,
Thank you for your wonderful review! We are so pleased you are happy with the quality of the product you have ordered from us. It's also great to hear the couriers delivered your order quickly.
We look forward to any future orders you may place with us!
Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product

Excellent product

8 augustus 2026
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,
Thank you for your review. We are so pleased that you are happy with the product you have received from us!
We look forward to any future orders you may place with us.
Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,
Thank you for your review! We are so pleased you are happy with the product you ordered from us and the delivery was quick and efficient.
We look forward to any future orders from yourself.
Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,
Thank you for your review!
We are so pleased to hear you found the ordering process easy with us and the delivery was quick and efficient.
We look forward to any future orders you place with us.
Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery

Fast delivery, great product & price!

2 augustus 2026
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,
Thank you for your review! We are so pleased to hear that you are happy with the product you have ordered from us along with the delivery service and price.
Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very pleased with our stainless steel boards

We ordered four stainless steel boards and are very pleased with them. The order process was quick and easy and delivery fast.

27 juli 2026
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,
Thank you for your lovely review. We are so pleased that you are happy with the products you have ordered from us. It is great to hear you have had such a positive experience with our ordering process and delivery.
Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

BS Standard lock

The price and the service

25 juli 2026
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,
Thank you for your lovely review!
We are so pleased that you were happy with the products you ordered from us and the service you received.
We look forward to any future orders you place.
Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good product

Good product, good price.. Quick delivery with excellent comms. Impressed with service.

28 juli 2026
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,
Thank you for your wonderful review! We are so pleased that you are happy with the product that you have received from us.
We look forward to any future custom from yourself!
Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Utterly farcical.

It took a few days to dispatch the one item which was a small steel splash back.seemed like it was standard stock.
DHL collected on. 28 July.
The tracking information showed it was due to be delivered 29.7.2026 but also showed it was delayed.no reason given by DHL nor by Ironmongery Now
Finally put on van on 31.july.
Despite assurance from delivery company ( division of DHL) and guesses by Ironmongery Now that maybe DHL were short of drivers because of school holidays... the item never arrived.
The delivery company phoned and said their customers insist business deliveries are prioritised over residential customers like me. So who knows why they failed completely but all my dealings led to varying stories.

Final tracking message on 31 july said delivery driver's hadn't been been able to gain access to my address....but the post man did. The Milk man did, even the ice cream van did. There was no attempt by DHL to access my address. But they won't put that on website tracking. DHL tracking said delivery would be attempted 3rd August. Then on 1 August received text saying it was out for delivery...too late

Paid with Paypal. Got refund through them on 31 July .

Utter nonsense dealing with Ironmongery Now and with their chosen courier.

I have other things to order and had had this first item been a good choice would bo doubt have gone back to Ironmongery Now but they won't be getting any return business from me.

31 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,
Thank you for your feedback, we are very sorry that the service you received from DHL has led to you leaving us this review. We are unfortunately at the behest of the couriers once items leave us and it is extremely frustrating and disappointing that this is the experience you have had due to this.
Your order of a splashback is made to order to ensure you receive the best quality product from us whether it be a standard size or a custom size.
In regards to the tracking from DHL we only see a little bit more information than yourself, which is why we contacted our account manager on your behalf who then in turn contacted you to assure you with the delivery information as they see more than all of us due to the access they have to the systems within DHL.
Your order was attempted to be delivered on 1st August at which point you have refused the delivery.
A complaint has been raised with DHL on your behalf as this is not the service we expect our customers to receive and we are bitterly disappointed that it is the experience you had with them and in turn with us due to their failure for delivering on time.
We can only apologise for this service through our chosen courier.
We only use DHL for our splashback and chopping board deliveries due to their size and weight, any other orders placed with us are dispatched with Royal Mail. Therefore, if you would like to purchase from us in the future for anything other than a splashback or chopping board we will endeavour to look after you and your order to the best of our abilities.
Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

We purchased two door handles that…

We purchased two door handles that looked black on the website but were actually grey. We requested free return on the basis that they weren’t as publicised but this was not granted.

19 juli 2026
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,
Thank you for your feedback, we are sorry that you are unhappy with the returns terms and conditions as stated on our website and communicated with you via email.
Our returns T&C's do state that if orders are unwanted then they must be returned at the cost of the customer. If any items are damaged or faulty then the return will be covered by ourselves.
Unfortunately, selecting an incorrect colour does not warrant the return as faulty or damaged. We have the handle you ordered from us in both Gunmetal and Matt Black and this was sent to you via email when you informed us you had thought the handle was meant to be matt black. There are multiple images on the product page and you can see that the product is a dark grey. Gunmetal has never been described as a black colour, but gunmetal grey.
We are very sorry that you are unhappy with the outcome, but we are happy to accept your return for a full refund.
Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A prompt and professional service

A prompt and professional service, I will definitely be ordering again in the future.
Thank you.

12 juni 2026
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,

Thank you for your wonderful review! We are so pleased that you are happy with the service you have received from us. We look forward to any future orders you place with us.

Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

I purchased door furniture kits for my new internal doors at a very good price from IronmongeryNow. Delivery was prompt and I was very pleased with the goods.
Never having fitted privacy door handles before I requested fitting instructions which I received by email the same day.
A week later I realised I had thrown away an essential part of the handle and I contacted them for a replacement. They responded within minutes and having checked their stock sent the replacement the same day at no charge.
I cannot speak highly enough of the company and especially the girls in the office.
Thank you Sally

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,
Thank you for your wonderful review. We are so pleased that you are happy with the products you have ordered from us, and that the team ensured you received excellent aftercare service.
We look forward to your custom for any future DUY projects!
Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Resolved...goods received

After many emails and a poor review on Trust Pilot I eventually got a response from Ironmongery Now. I was issued with a full apology, indicating that due to lack of staff they had been trying to cover the best they could. A replacement order was processed and sent out the following day.

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,
Thank you for your feedback, we are very sorry that your order did not arrive in time and you struggled to get answers to your enquiries. This is not the service we expect our customers to receive and some further staff training has been issued this week to resolve these concerns.
I have checked our system and can see that our ecommerce executive opened a discussion with you on Tuesday after their return from annual leave in regards to your order and contacting the courier to locate your order, they also arranged for a replacement to be dispatched for next day delivery due to the inconvenience and the delay in someone responding to you. I can see that the replacement order was delivered the next day as promised. And that our ecommerce executive did check with yourself to confirm the receipt of the goods following the delivered notification from the courier.
I can only apologise for the service that you received from us last week as it is not to our usual standard, and as previously mentioned we have taken steps to ensure that this does not occur again.
Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Metel Gate

Very fast delivery would recommend

31 mei 2026
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,
Thank you for your lovely review!
We are so pleased that you would recommend us following quick receipt of your order!
Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Finding the right product and ordering…

Finding the right product and ordering was easy. Delivery was excellent.

12 mei 2026
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,
Thank you for your lovely review. We are so pleased to hear that you found it easy to find the product you required and our ordering process was easy for you too.
We look forward to welcoming you back as a customer in the future!
Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The delivery etc was great

The delivery etc was great, but the quality wasn't as good as I'd hoped for.
Partly my fault, as I didn't look into it enough,no fault of theirs

16 april 2026
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,
Thank you for your review! We are pleased to here the delivery was great. However, we are sorry that you were not happy with the quality of the handles you ordered from us. If you could please send an email to sales@ironmongerynow.co.uk we would be happy to discuss the issues with you.
Kind regards,
The Ironmongery Now Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order

Easy to order, efficient delivery

3 april 2026
Logo Ironmongery Now

Antwoord van Ironmongery Now

Hi There,
Thank you for such a lovely review! We are so pleased you found it easy to order from our website and the delivery efficient.
Kind regards, The Ironmongery Now Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer