Voor lekker veganistisch eten moet je hier zijn
Een klein restaurantje in de Hoogstraat in Schiedam, waar je ook kan bestellen. Mijn eerste kennismaking met veganistisch eten en ik was blij verrast, het was heerlijk. Kadai champignons en veg mancurian (groenteballetjes) in een lekkere saus met naan. Ik ga hier zeker nog eens bestellen, of in het restaurant eten.

