Jewelry Outlet Reviews 

214
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was very unhappy with my purchase and wanted to return it but found it very difficult to use the link provided. The website would not recognize my order number and zip code. So, it seems I am stuck... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Katy is the Very Best! I am overly Excited, Happy and Super Satisfied with how She Helped Me with My at first confusing situation that ended up being heartbreaking because the Beautiful items I purch... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The product I purchased was smaller than I expected. The box it came was completely broken up. And the screw back was bent before I ever took them off the broken box it came in. I am completely u... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These people are great!! I’m a repeat customer who will continue using them. First order no issues second order one of the items were out of stock after purchase so they threw in a similar item free o... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sieradenwinkel

Over Jewelry Outlet

Geschreven door het bedrijf

Jewelry Outlet

Real Jewelry, Real Savings!


Jewelry Outlet™ is a premier online jewelry retailer specializing in authentic diamond jewelry at discounted prices.


INSURED SHIPPING

Since we only sell real jewelry, all of our shipments are fully insured to protect our customers against any packages lost during transit.

HASSLE-FREE RETURNS

☑ No Restocking Fees
☑ No Return Shipping Fees
☑ No BS

Return any item within 30 days of your order date for a full refund. No reason needed!

AUTHENTICITY

Jeweler Code: A02443

Every piece of our jewelry comes with a Certificate of Authenticity which can be verified on VerifiedJewelry.com and is honored by Jewelers Mutual Insurance.

Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

214 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(214)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The ítem I bought wasn't exactly what I…

The ítem I bought wasn't exactly what I had expected as ot showed on the pictures show on the app

12 december 2021
Logo Jewelry Outlet

Antwoord van Jewelry Outlet

Hi Luna,

We completely understand that it can sometimes be a little difficult to shop for certain types of jewelry online because you cannot see or hold the items in your hands beforehand.

That is why we give everyone 30 days to return any item, no questions asked!

Simply visit this link to start the return process: https://returns.jewelry-outlet.com/ and we will waive the restocking fee for you and send you a free return shipping label which you can use to send your order back to us for a full refund.

We always take care of our customers!

Warm regards,

Customer Success Team
Jewelry Outlet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These people are great!

These people are great!! I’m a repeat customer who will continue using them. First order no issues second order one of the items were out of stock after purchase so they threw in a similar item free of cost and refunded the money for the out of stock item thank you pleased to do business as usual..

6 december 2021
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered jewelry for my wifes birthday…

I ordered jewelry for my wifes birthday and paid 3 days shipping so that i can have something for my wife on her birthday. That was nov 23 and up to now i still dont have my package and wifes birthday is already done. I dont know what to say! Im really disappointed for the service.

1 december 2021
Logo Jewelry Outlet

Antwoord van Jewelry Outlet

Hi Dindo,

As you can see on your UPS Tracking page, you placed your order on November 23, 2021 at 5:19 PM, and we shipped your order on November 24, 2021 at 5:50 AM.

However, UPS did experience a delay with this shipment and the current estimated delivery date on your UPS tracking page is December 1, 2021 (today).

We have also previously replied to one of your emails with more details:

-----------------------------------------------
Hi Fernando,

I can completely understand your frustration especially since you paid extra for shipping so that you can receive your order before your wife's birthday.

We shipped your package on-time from our side using the same UPS shipping label you paid extra for. I just refunded the $22.25 extra you paid for faster shipping as a courtesy since we value you as our customer. But please try to understand that once we hand over a package to UPS, it is no longer in our possession and is in control of UPS who will be delivering it to you. It is actually very unusual for them to experience shipping delays this early in the holiday season but since UPS is a separate company, there isn't much else we can do from our side to help them speed up their operations.

Also, if you are thinking about getting your wife something else for her birthday now, you can always return these earrings back to us within 30 days after UPS finally delivers them to you for a full refund. But again, since the package is with UPS right now, we have to wait for them to deliver it to you first.

Warm regards,

Customer Success Team
Jewelry Outlet

-----------------------------------------------

Thank you for your valuable feedback.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Haven't received my product

Haven't received my product and no it's not that I change delivery I was supposed to get my shipment on the 19th it's almost the end of the month they had a sorting issue and sent my package to new your so next time ease don't use ups they suck I have no issues with the company itself I haven't even seen my product it's ups that's irritating me

29 november 2021
Logo Jewelry Outlet

Antwoord van Jewelry Outlet

Hi Justin,

I looked up the UPS Tracking for your order and it shows that you asked UPS to deliver your order at an alternative address. That is likely the cause of your delayed delivery.

You can find this shipping update on your UPS Tracking Page:

-------------------------------------------------
At the receiver's request, the UPS My Choice® delivery change option was modified. / We've rescheduled this delivery.
-------------------------------------------------

We on the other hand shipped your order the very next morning after you placed your order. Also, this shipment is "insured" so even if UPS had lost this shipment, you have nothing to worry about since we always take care of our customers.

Warm regards,

Customer Success Team
Jewelry Outlet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a great experience

I had a great experience , everything i ordered came right on time and it was beautiful.. even though i got the wrong size they helped me with money to pay for the resizing i would highly recommend them and qill definetly order again

23 november 2021
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Your website made it easy for me to…

Your website made it easy for me to find what I was looking for at very affordable prices and made my now fiancé a very happy woman. Thank you

23 november 2021
Logo Jewelry Outlet

Antwoord van Jewelry Outlet

Congratulations! We are glad that we could be a tiny part of your beautiful journey.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer