J. Jill Reviews 

198
•
TrustScore 2 uit 5

2,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was astounded to receive the 2026 Jill Early Fall collection catalog a few minutes ago. Not a single woman of color in it. Are you kidding me? I have shopped at jjill for over 20 years. As a wom... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Visited the Alderwood Mall store, was not greeted, no contact with any of the 3 salespersons in the store and was ignored. Two customers came in after us and they were treated like royalty. I don't u... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Tone-Deaf on trying to fix the problem. "Gee I don't know what happened.." I ordered an item to be delivered to the Walnut Creek, California store. JJill sent me an email notifying me it was s... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am a long-term online customer and have always appreciated the inclusivity of the styles. While I follow trends, I also appreciate that the styles can withstand the test of time. Somewhat traditio... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

198 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 16% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,0

Alle reviews

(198)

25 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Don’t lose your J Jill receipts!

Like J Jill clothes but their return policy is outdated. I lost my original receipt. Despite bringing a printout from my cc statement for the original purchase they would not make the return for the price I paid just 2 weeks ago...only the current price minus 50%. If I can make a return at Target without a receipt as long as I have the cc I used, why can’t J Jill look at my J Jill card and see what I purchased. Not buying the privacy argument. Doesn’t pay to be a loyal customer anymore.

Update: Just spoke to a friendly J Jill customer service rep. Passing on my complaint but no offer to reimburse me for the difference in price I had to pay. Hopefully someone in corporate will hear and others won't have the frustrating experience I did.

10 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo J. Jill

Antwoord van J. Jill

Hello Elaine. We are sorry to hear you had an unpleasant experience trying to return an item to our retail store. We would be happy to assist you with your return. We can provide a copy of your receipt, or you are welcome to return the item to us at the catalog, without a receipt. Just include your name, fulling billing address, the store location, approximate date of purchase, and the type of card billed, with the return. If you need assistance with the return, please contact us by phone at 1-800-343-5700 or by email at customerservice@jjill.com. -Jill

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Purchased items from the store that…

Purchased items from the store that needed to be shipped because talls not carried at the store. Still waiting on my order to come in. I wish customer service can handle issues without reading from a card. Thought I found a great store. But I was wrong.

3 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo J. Jill

Antwoord van J. Jill

Hello Lisa. We regret to hear that you have not yet received your order. We would like to assist you with this matter. Please contact us with your order number, or full billing address, by email at customerservice@jjill.com, so we may research your order.-Jill

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I love the style of clothing but poorly made

I love the style of clothing, but after 5 years of purchasing products I have come to the realization J Jill products are just not worth the money. Every single skirt or pair of pants I have from J Jill has a busted seams waist band or hem. Every single pair of pants! My skin hem came loose after one washing. The lovely sweaters or dusters pill up underneath the arms so easily. Love the style, love the colours, but the clothing does not hold up at all. I wore a dress this weekend before I washed it. After washing in warm water, it is now 1.5 inches shorter- yet another issue.

13 november 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I have been a customer of JJill for…

I have been a customer of JJill for many years but I will no longer be a customer. The quality of your clothing can be brought at Khols, Walmart or Target. Sometimes their clothing is better quality. You need to lower you prices on stretch material or discontinue then, Pants with no pockets, no zippers, sizes don't match people. I am sad I used to depend on JJill but no longer don't want to pay 80. dollars for a pair of pants that I could have purchased for half the price and better quality. Watch out or you will end up like Cold water creek.

5 november 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great clothes that can be worn over and…

Great clothes that can be worn over and over again, I'm a grade school art teacher, so I am tough on my clothes...spots, stains, little hands....the wearever collection holds up well, doesn't seem to stain, is as comfortable as PJ's, and looks professional.

26 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely love this store

I absolutely love this store. I have found the quality to be dependably excellent and I find lots of styles that support my needs and fashion sense. As a teacher, I need to look put together in the morning, and exactly the same in the afternoon, even if I've been sitting on the floor and climbing in the playground! These are easy, effortless looks, great textiles, and colors and prints that I love! Lots of days when I receive a compliment about what I'm wearing, my answer is simply, "Thanks. It's J. Jill."

6 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

UNSUBSCRIBE ME! Please!!!!

I was on holiday in Phoenix and was shopping in jjill, I was asked my email address to subscribe to special offers etc. So I’m now back in Ireland and getting so many emails and I can’t unsubscribe, can’t email because it’s not available in Ireland.
PLEASE UNSUBSCRIBE ME!
Many Thanks

18 september 2019
Review zonder uitnodiging
Logo J. Jill

Antwoord van J. Jill

Hello Sheilagh. We will be happy to assist you with unsubscribing your email address. Please send us a message here or email us at customerservice@jjill.com with the email address that you would like unsubscribed.-Jill

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I've no idea why the ratings on J Jill…

I've no idea why the ratings on J Jill are low on here. I've been a customer for many years. I left Chico's as "my " shop over 10 years ago for this store. Essentially, I feel good when I wear my Jill's. The fabric is lovely, the fit great, and they wear well for work and play. I've never had anything poorly made. I used to shop there even more before they closed the store in Lakeland, Florida, so now I have to drive way up a crowded interstate for several miles to Wesley Chapel, so I shop there less. I won't pay shipping to order on line. Anyway, they're good, simple, easy to wear and look good clothes.

18 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Red spots on Wearever Slim Leg Pants

My daughter introduced me to JJill a couple of years ago and it became my favorite place to shop. I loved the Wearever Slim leg pants in black and bought several pair. However, I have had a problem with my two newest pair which are around six months old. I noticed a red spot about the size of my little fingernail on the leg of one pair a couple of months ago. I had been trying to cover the spot with a black marking pen when I wore them. I wore them to my grandson’s school open house the other day and when I returned home and sat down I saw that both legs of the pants were now covered in small red spots. They are now unwearable. I also have a pair of Wearever ankle length black pants that have the same type red spot in the back below the waist band, My two older pair are so far unscathed. What the heck? I do not use any kind of bleach and have not changed any of my detergents. Nothing was spilled on the pants. I have never had any problems like this with other brands of black pants. When I pay $79 for a pair of pants I expect better quality. So disappointed!

Update:
Kudos to Jjill customer service. They credited my account $80.00 and also mailed me a gift card for$39.99. Thanks so much for your prompt attention to this matter. Jjill is once again my favorite store😀

8 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo J. Jill

Antwoord van J. Jill

Hello Kathryn. We appreciate your comments regarding the Wearever Slim Leg Pants you recently purchased from us. We are committed to providing you with high quality merchandise, and regret to hear these pants were not up to our normal quality standards. Please send us your full name and billing address, so we may review your purchase and assist you with this matter.-Jill

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love these crops I ordered.today I…

I love these crops I ordered.today I finally put them on for the first time,they are so big on me.i ordered my regular size 16 w .but I won't be going through the hassle of returning them. I've always been satisfied with jjill.they have nice items that holds up .

1 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have a friend who insists on…

I have a friend who insists on purchasing me gift cards from JJILL- which if I was NOT 75 years old, might be ok- JJILL has nothing in their store that I feel is appropriate for me- The first gift card I received was for $75-that bought me a tunic shirt- which did not fit anywhere-- I wound up donating it to the local thrift shop-- the next gift card she gave me was two years ago for $75, - still have that and the last one is for $100- Since her birthday is coming up, I called JJILL to ask if I might purchase a gift card for her with my $100 e gift card and they said NO!! what they could not explain to me is why they have this policy- If I went into their store with this ecard number I could use it to buy their merchandise for myself- BUT I CANNOT USE IT TO PURCHASE A GIFT CARD for anyone-- how much sense does that make???? makes none to me- so I am stuck with $175.00 in useless gift cards-- Thanks JJILL- love the way you work with customers-- My only recourse now is to go to my friend and tell her that JJILL is not for me and please no more gift cards from this merchant- I have avoided doing this because I don't want to hurt her feelings-- ):

Well this is pretty weird- so will do again- I posted an update but it is not here-- Jill B contacted me and is sending me two gift cards- one for $75 and one for $100- NOW I can use them! I'm not sure why they have that policy, but in any event they are allowing me to spend mine as I see fit- as it should be- Thank you Jill B for reaching out and taking care of this!

17 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo J. Jill

Antwoord van J. Jill

Hello Marilyn. We regret any frustration this has caused. We would be happy to assist you with this matter, please send us a private message with your phone number, so we may contact you directly. If you prefer, you may email us at customerservice@jjill.com, put attention Jill B in the subject line.-Jill

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

J.Jill (Easton Center Mall OH) -poor service

Visit was on 6/18/19 at 2:55 pm. The Salesperson: 0106472; Cashier: 0110797 Register: 2
Total Amount Purchased with J.Jill CC: $344.16
Location: #3103 Easton Town Center, The Strand West
Easton Mall, Columbus, OH J.Jill location. I decided to treat my daughter to new wardrobe for her upcoming school year at her new teaching job. I normally shop online, but she was visiting and we were killing time while my dog had a procedure. Anyway, I had a very similar to “Esther’s” review re the asking unnecessary personal questions. We were followed around the store as if we were criminals! I believe I also noticed a security officer walk through the store into back room; I thought odd but didn’t think about it. When we were browsing through jewelry, the sales lady at the register whispered something to customer at counter and the customer turned around and was staring at us!!! When we went to the register to pay for our merchandise, with my J.Jill credit card, this rude sales lady asked for my phone number; I gave it to her, and said it wasn’t on the system. I said that was strange; that’s the only number I’ve had on my account! She said, “I don’t know why that happens.” She then continues on asking me name, address, email, phone number. I was so disgusted and insulted in front of my daughter and other customers. J.Jill needs to train & educate their sales people at theEaston Mall location that minorities (Hispanic) also spend their hard-earned money at J.Jill and ALL customers should be treated with decency and respect. This is terrible for minority shoppers; this is unacceptable, period!

Also my credit card reader kept saying my card was not working but I noticed she kept typing into register at each attempt. She offered no explanation. The machine prompted me to enter it manually and it worked fine. But it is as almost like she was purposely trying to make my card default into error code. If J.Jill allows this from this employees, then its time to close my account and shop at Soft Surroundings, Ann Taylor, Chico’s, Anthropologie, J.Crew, Banana Republic, where they DO know how to treat the customers who help keep their employees employed!!

Also, the sales lady bunched all the clothes into the same tissue. When I asked my daughter if she wanted the linen pieces separated, the sales lady said, “Oh, they iron out nicely.” WOW

And by the way, other than my bra and panties, EVERy single article of clothes I wore on this store’s visit were J.Jill which I purchased online!!!!

19 juni 2019
Review zonder uitnodiging
Logo J. Jill

Antwoord van J. Jill

Hello Patricia. We sincerely apologize that you had such an unpleasant experience at our Columbus, OH store. We have sent you a private message requesting additional information so our district manager can address this incident with the associates directly.-Jill

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I use to love JJill but not anymore

I use to love JJill. But the quality and pricing have gone downhill. Today I was shopping there and the service lady was surprisingly rude and nosey. Didn’t ask but wanted me to confirm my personal email and home address when making my purchase. When asked if this was for coupons or rewards, she just said no. So I asked to have my personal info taken off and she told me it was too late to ask this! She also asked why I didn’t get the (overpriced) carnigan I
tried on, and when I said I would just wait for a sale, she fell silent and I felt I was being judged.
To top off this bad experience, there was a sign that said 30% off, right next to the dress I was going to buy. This was misleading because she ended charging me full price and informed me the sale was only for the pants. I felt like the word “sale” was a bad word to say at that store to her. I use to shop there all the time, but I no longer have a desire to go to that store again.
-disappointed customer

18 mei 2019
Review zonder uitnodiging
Logo J. Jill

Antwoord van J. Jill

Hello Esther. Thank you for taking the time to share your recent experience with our J.Jill retail store. We sincerely apologize for not providing you with the level of service we strive for at J.Jill. We would like to address your concerns with the store directly and review your purchase, but we are unsure which location you were shopping at. Please contact us at customerservice@jjill.com with the store location and your full name and billing address, so we may look into this for you.-Jill

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

When you have a credit card with JJill

When you have a credit card with JJill, as well as with several other companies, you have to deal with Comenity Bank. Sometimes it is hard to me to keep track of these usually small bills and one can fall through the cracks. I recently had a problem with taking care of a small bill with JJill. Comenity Bank was no help. But someone from JJill reached out to me and made it right. I am very appreciative of that. If you don't like your results with Comenity Bank, there is hope with JJill itself.

25 maart 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

For the past two years I have been very…

For the past two years I have been very disappointed in the cotton knit jersey pajama material. After about a year they have holes in the material. It appears as though the quality of fabric has greatly decreased. Don't know if I will buy anything cotton knit again from JJill. Really disappointed.......

2 maart 2019
Review zonder uitnodiging
Logo J. Jill

Antwoord van J. Jill

Hi Mary, we are sorry to hear this. We would love the opportunity to look into your quality concern further. Could you please forward your complete billing address to the following email address? customerservice@jjill.com -Bridgett

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware of online ordering, poor communication, customer service

I purchased a birthday gift from J Jill online to be delivered to a relative. I never received a shipping email, so I logged into my account and it shows order shipped. I assume that all is okay, but I should have investigated further. Turns our the order was never shipped, apparently it was out of stock and J Jill did not bother to let send an email to inform me of this. So the birthday has come and gone with no gift received! Even now, my account still shows order status "SHIPPED." Awful company with over priced clothing.

4 februari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo J. Jill

Antwoord van J. Jill

Hello Susan. We completely understand your frustration and apologize for any disappointment this has caused. We would like the opportunity to look into the details of your order and would greatly appreciate you forwarding the details of your recent order to customerservice@jjill.com. Please attention the email to Jill B. We value all of our customers and hope to make this situation right for you.-Jill

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The quality has gone way

The quality has gone way, way down. I found better cotton knit pants at Walmart. When I returned a garment, their financial branch kept charging me late fees, though I no longer had any product. I called them twice to tell them to stop adding late fees because I did not have any product and would not be paying the fees. They were rude and refused to stop charging the fees ...... until I pointed out this dilemma on the JJILL facebook page and it was fixed right away. The JJill brick and mortar stores have always been helpful It's their online sales that are a problem ... But the quality has gone down so badly, I buy my clothes elsewhere now. Too bad really. I used to love their clothes.

7 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo J. Jill

Antwoord van J. Jill

Hello Martha! J.Jill is committed to providing you with high quality merchandise, we regret it was not up to J.Jill's normal quality standards.

We appreciate you taking the time to share your recent experience with J.Jill Customer Service. We sincerely apologize for not providing you with the level of service we strive for.

We assure you that your concerns will be addressed to improve our service in the future. We appreciate when our customers take the time to inform us of their experiences, both positive and otherwise. Thank you again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Undeserved late charges are now up to $90, with our explaining calls ignored

I opened a charge acct for a purchase at the sales person's urging, due to the incentives for doing so. I received a notice of late payment with late charge, I immediately paid for the merchandise, and I explained that I had not received the original bill so would not pay the late fee. We have been harassed monthly for late payments, which increase each month, and are now over $90, despite many calls (all unacknowledged) to J. Jill to explain what had happened. Of course we closed the charge account and will not shop there again unless this issue is resolved and late charges cancelled. Now we are being harassed by a collection agency. We can't believe a company with a reputation to protect would act like this. We never got the original bill, and no one will listen or respond; they just charge more late fees. And the harassment is increasing.

6 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo J. Jill

Antwoord van J. Jill

Hi Judith, we are very sorry to hear of your recent experience with Comenity Bank, issuer of the J.Jill credit card. We would appreciate the opportunity to make this right for you. If you would like to afford us this opportunity please email your full name and billing address to the attention of Kim S to customerservice@jjill.com.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer