Fluiten naar mijn geld
Ik ging naar de winkel om een afsluitbare Adbluedop te kopen ivm recentelijke diefstal van Adblue te voorkomen. Die wat ik kocht was eentje van 11 euro. Betaald en weer weg naar huis. Bij het monteren ging deze dop er eigenlijk niet op de vulmond van de adbluetank . Ik was om te ploffen en teruggebeld naar Joost. Zegt die dame wat voor een type heeft u dan gekocht ? Type 1 of type 2 ? Op de bon stond type 2 !
Is mij niet gevraagd bij Joost ! Hij past niet op een Daf en ook niet op een Volvo . Hoe moet ik dat weten .
Ik kon ook dat dopje niet meer terug gevrn omdat de verpakking open was geweest en die dame hield dat halstarrig vol en weg 11 euro!








