Jupiter Auto Insurance Reviews 

49
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is by far the best Insurance company I ha e even used. Their customer service staff are always friendly and knowledgeable. This is also one of the best in regards to prices.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Not happy at all. So far they have took my money but haven’t provided me with my policy information, I gave them two different emails and all they say is it has been sent on there end. The customer... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My only complaint is that I can’t tell for sure on my documents if I have full coverage or not, that’s why I saved it for later instead of continuing with my purchase. Other then that everything is gr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lowest price I found and I'd been looking for a while. Easy to use website, no annoying extra texts or emails, great app features, all around very straightforward and not complicated.

Bedrijfsgegevens

  1. Autoverzekering
  2. ook in
  3. Bedrijfsverzekeringsmaatschappij
  4. Huurdersverzekeringsmaatschappij
  5. Motorverzekeringsmaatschappij
  6. Tussenpersoon voor woningverzekering

Geschreven door het bedrijf

Jupiter Auto Insurance, and our experienced personnel, has specialized in automotive insurance for over 40 years! With affordable rates and flexible payment options, Jupiter has coverage plans available for all types of drivers, regardless of financial or driving history. Our immediate and hassle-free quotes are available in two minutes or less, and proof of insurance is available immediately!


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

49 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(49)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Getting a quote was very quick and easy…

Getting a quote was very quick and easy compared to other places. They had a good price and a low down payment so I went with them. Plus I can do it all on my phone and pay on my phone without having to talk to anybody which I like.

30 april 2021
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Don’t regret my purchase

Not happy at all. So far they have took my money but haven’t provided me with my policy information, I gave them two different emails and all they say is it has been sent on there end.

The customer service guy was a great hello this morning and sent the information from his personal email and I finally received it! Still not happy with the company but I’m happy with the price and Terry going out of his was made my day much better!

29 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Jupiter Auto Insurance

Antwoord van Jupiter Auto Insurance

Thanks for your updated review and we apologize for the inconvenience. Glad to hear Terry was able to assist. Thankfully, our email servers are fixed and delivering as they should - Have a great day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

JUPITER AUTO IS #1

Jupiter Auto is one of the best and they worked with me until we came to a resolution .

5 april 2021
Logo Jupiter Auto Insurance

Antwoord van Jupiter Auto Insurance

Thanks for updating your Post and Rating! Glad this was resolved.

We don't like to see such a low rating! Thank you for your post and we are sorry you had some difficulties. Upon review it seems the reason you did not receive your policy documents was that your policy was not activated immediately due to declination of your credit card payment. In order to initiate coverage (and provide documents) the initial policy payment must be received prior to policy issuance. We believe your policy has been activated now by successful credit card processing and our customer service team has reached out to make sure all is good - please contact us at 855-444-4341 should you need further assistance and thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

To expensive.

8 maart 2021
Logo Jupiter Auto Insurance

Antwoord van Jupiter Auto Insurance

We understand, insurance can be expensive and we hope you found a Company with better rates for you. Thanks for your feedback. It's very unusual for us to receive such a low rating! All we can say is we can't win them all. Insurance rating is complex and many factors come into play, sorry we were not the most competitive for you, but we hope you found our service and automation acceptable. Thanks!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Quote

They Quoted me the cheapest rate I have found thus far. I'm Going with them The 1st. of Feb. When my old policy expires.

4 januari 2021
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service was very friendly and…

Customer service was very friendly and efficient. When I call the had a problem within 3 minutes it was cleared up I was relieved Tank you to the customer service agent who helped me she was very friendly and kind and I am glad I chose this insurance Company

7 november 2020
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Poor claims process

Poor claims process. Worst I've ever received. Literally. It's the sole reason I'm leaving. Equity was cheaper and was actually helpful in the event of a claim.

5 november 2020
Logo Jupiter Auto Insurance

Antwoord van Jupiter Auto Insurance

We don't like to see unhappy customers and we do investigate each post. Upon investigation it is noted that as you were trying to report a new loss, there was a 2-3 day delay in acknowledging your first loss report. We further noted that no first party coverage was involved and, other than the courtesy of acknowledgement, no benefits or inconvenience should have been involved. Thank you for bringing this to our attention and the proper claims management parties have been advised of your post.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I didnt receive a notice for the ending…

I didnt receive a notice for the ending of my policy, I wasnt aware which date because I paid the full 6 month balance.

18 oktober 2020
Logo Jupiter Auto Insurance

Antwoord van Jupiter Auto Insurance

Thank you for your post. Our underwriting department researched your comments and found that as you were set-up for document e-delivery, your renewal billing notice was emailed to you on July 10 in advance of your policy renewal date of July 31. A payment was not received by that date so your policy lapsed on July 31. Hopefully you have secured coverage in the interim. If not, or if we may be of service again, please contact our customer service department at 855-444-4341. Thanks

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

NIchele Arnold was awesome

My agent Nichele Arnold , was kind and professional. She gave me good options and found the best deal for me and saved me money! I’m so happy with the results of my conversation with her!

9 oktober 2020
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

More money

Way to much money for a broken wallet

8 oktober 2020
Logo Jupiter Auto Insurance

Antwoord van Jupiter Auto Insurance

We understand, insurance can be expensive and we hope you found a Company with better rates for you. Thanks for your feedback. It's very unusual for us to receive such a low rating! All we can say is we can't win them all. Insurance rating is complex and many factors come into play, sorry we were not the most competitive for you, but we hope you found our service and automation acceptable. Thanks!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

u did ok but havent told me how much i…

u did ok but havent told me how much i owe u

5 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Jupiter Auto Insurance

Antwoord van Jupiter Auto Insurance

Thanks for your post and I believe our Underwriting Department reached out to you to communicate the status of your account and any amounts due for your coverage. If we can be of additional service please give us a call at 855-444-4341.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer