Kayak Bar Reviews 69

TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Came back again in the kayak. Nice environment and food we had. I always miss Fish and chips and Chincken burger. Like ever i like the chicken burger of Kayak.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi havde booket bord til 11 personer da min mand havde fødselsdag. Vi blev taget godt imod af personalet, og henvist til et bord i hjørnet. Akustikken var god, og vi kunne tale sammen rundt om bordet,... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kajak bar var en kæmpe fornøjelse for hele familien. Vi modtog de lækreste burger med fries inden for kort tid. Omgivelserne kan man heller ikke klage over. Service i top, mega søde tjener! Kayak bar,... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi havde en virkelig fantastisk fest på Kayak Bar denne sommer! Den tre-retters menu var helt fantastisk. Det, der virkelig imponerede os, var, hvordan de håndterede en sidste-øjebliks anmodning om et... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Bar & Grill
  2. Eetzaal
  3. Verhuur van conferentie- en vergaderzalen
  4. Partycentrum
  5. Hamburgerrestaurant
  6. Locatie voor live muziek

Geschreven door het bedrijf

Velkommen til Kayak Bar – et stemningsfuldt mødested i hjertet af København! Vores unikke lokation, omgivet af fredede historiske omgivelser, tilfører en enestående personlighed, som skal opleves. Vores lokaler, der ligger ved vandkanten, skaber den perfekte kulisse med palmer og flydende pontoner tæt på kajakvandet. Kayak Bar er ikke bare en restaurant, café, bar og et spillested – det er også en vigtig del af den lokale kultur. Som skaberne bag det årlige Lucia i Kajak optog, er vi udover dette også værter for en række andre spændende begivenheder. Fra koncerter og udstillinger til pladereleases, firmaarrangementer og festlige bryllupper – vi har det hele.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

69 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Came back again in the kayak

Came back again in the kayak. Nice environment and food we had. I always miss Fish and chips and Chincken burger. Like ever i like the chicken burger of Kayak.

17 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kayak Bar

Antwoord van Kayak Bar

Hi Victor,
Thank you for your feedback and kind words – we really appreciate it.
We always strive to improve, so both praise and criticism are warmly welcomed.
Your kind words have been passed on to the kitchen and the staff in the bar.
We hope to see you again down by the quay 😊
// Kayak Bar 🌴

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastisk experience in Kayak Bar…

Fantastisk experience in Kayak Bar great food 👌 best fish and chps and both burgers was really nice guys were in food truck was so nice and great atmosphere definitely recommend we will be back again 👌👌👌🍸🍸👌👌

11 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kayak Bar

Antwoord van Kayak Bar

Thanks for the review and the kind words. We really appreciate it.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fedt sted med sød betjening og…

Fedt sted med sød betjening og fantastisk stemning.
Vi er kommet der i flere år og kommer med sikkerhed igen.

27 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kayak Bar

Antwoord van Kayak Bar

Hej Dorthe

Tak for din feedback og de anerkendende ord, det sætter vi stor pris på.
Vi bestræber os altid på at blive bedre, så både ris og ros tages i mod med kyshånd.
De fine ord er givet videre til personalet.

Vi håber at se dig endnu en gang nede på kajen 😊

// Kajak Bar 🌴

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Den dårligste burger jeg nogensinde har…

Den dårligste burger jeg nogensinde har smagt og jeg har smagt mange og så til 175 kr. det er jo fuldstændig vanvittig I skal nøjes med at servere drikkevarer

21 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kayak Bar

Antwoord van Kayak Bar

Hej Ulla,

Tak for din feedback.

Vi er kede af, at du har fået denne oplevelse og vi bestræber os altid efter at gøre vores bedste.

Kan du give lidt indsigt i hvad der var dårligt ved burgeren? - så vi kan rette op på fejl og mangler.

Vi håber du vil give os en chance til og se at stedet kan være rigtig fantastisk

Ønsker dig en god dag.

// Kajak Bar 🌴

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Kayak Bar

Antwoord van Kayak Bar

Hej Steven

Tak for din feedback og de anerkendende ord, det sætter vi stor pris på.
Vi bestræber os altid på at blive bedre, så både ris og ros tages i mod med kyshånd.
Rosen er givet videre til køkkenet

Vi håber at se dig endnu en gang nede på kajen 😊

// Kajak Bar 🌴

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi ses næste gang!

Vi havde en virkelig fantastisk fest på Kayak Bar denne sommer! Den tre-retters menu var helt fantastisk. Det, der virkelig imponerede os, var, hvordan de håndterede en sidste-øjebliks anmodning om et vegetarisk måltid – det var lækkert og blev serveret utroligt hurtigt! Fra timingen til smagen, servicen og præsentationen var alt enestående. Vi kan ikke anbefale det nok! Vi ses næste gang!

23 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kayak Bar

Antwoord van Kayak Bar

Hej August,

Tak for din feedback og de anerkendende ord, det sætter vi stor pris på.

Rigtig dejligt at høre at I havde en god fest. Personalet som var på arbejde til jeres fest er blevet informeret om de fine ord.

Vi håber at se dig endnu en gang nede på kajen 😊

// Kajak Bar 🌴

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Mere kun en bar, end et spisested

Egentlig en ok hyggelig indretning.
MEN forfærdelig dårlig vegansk burger og fritter - faktisk min dårligste smagsoplevelse noglesinde!
Burgerens “patty” var en slags splattet rødbede mos helt uden stegeskorpe, som ikke smagte af andet end - da da da rødbeder og fritterne var halv slatne/rå.
Morgenmads tallerkenen blødkogte æg var meget underkogt (æggehviden var flydende), så vi bad om et nyt, som også var underkogt.
Der var 3 ansatte, som trods de ikke rigtig virkede til at havde noget at lave, var fuldstændig ligeglade med at yde service til os.
Havde egentlig tænkt os og bede om en refusion for den ekstremt dårlige oplevelse, men orkede ikke at deale med det uengagerede personale.
Sikkert et ok sted at gå hen og drikke en øl pga. beliggenheden ved kanalen, men kan absolut ikke anbefale deres “mad”!

UPDATE:
Efter jeg henvendte mig direkte til Kajak Bar, fik vi en fin forklaring med at der bl.a. var mange nyansatte, samt refunderet beløbet som vi havde betalt, hvilket vi er tilfredse med👍🏼
Så giver dem en chance mere på et tidspunkt her henover sommeren, hvor det er et hyggeligt sted at sidde og få en øl.

3 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

halvfyldt sanaria kande ??

Hej.
vil lige starte med at skrive at kayak bar er et hyggeligt sted at hænge ud.
Vi har været der en del gange

Men deres. sangria kander. skal jeg bestemt ikke have mere der.
jeg bestilte sidste år en kande 385 kr den blev fyldt hel op med isterninger og 1 citron derefter påfylder man sangria. jeg påtalte det og fik fjerne næste alle isterninger. det var super jeg bestilte en kande i sidste uge. betalte 385 kr. og sagde uden isterninger men det skete så bare ikke fik sat en kande foran mig jeg påtalte det igen. men gad ikke beklage men da jeg skulle hælde i glasset vælter halvdelen ved siden af. gik op og sagde de må alså tag isterninger væk de tog en isskovl og fjernede dem og fik den så tilbage med en halv kande ??? gad simpelhen ikke klage mere tog bare kanden og gik derfra ned til vores venner som som ikke fattede noget af dette.

6 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kayak Bar

Antwoord van Kayak Bar

Hej Mercedes. Tak for din feedback. Det er altid godt for os at hører om vores gæsters oplevelser. Jeg er ked af at du har fået denne oplevelse og vi stræber altid efter at gøre vores bedste. Dog vil jeg gerne være så ydmyg og forklare behovet for is i vores produkter. Vores produkter på hane er skabt til at skule have is for at smag og oplevelse bliver bedst. Samt tilføjelsen af det frugt der måtte i. Jeg håber ikke at du føler dig snydt ved at skulle betale for isterningerne, da pris er sat ud fra en kande med is og så produktet i fra hanen. Skulle produktet ikke serveres med isterningerne ville en kande koste mere end 385kr. Men som sagt så er isterningerne en vigtig del af produkt oplevelse. Umiddelbart synes vi ikke vores priser er urimelige i forhold til København. Jeg håber at du vil give os en chance til med den forståelse af hvordan vores produkter serveres. God påske til dig.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excelent

Yesterday we were at Kayak bar, all of our team are proud of good service, the stuff are really friendly and did excellence service.Also the cooker made a great food. We can highly reccomendate Kayak bar 😊❤️
Best regards,
Global rengøring service team. 😊

16 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kayak Bar

Antwoord van Kayak Bar

Hi Team Global, thank you for your great review. It was our pleasure, and we are happy to know you had a good time at Kayak Bar. See you next time!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Besøgte Kayak Bar for første gang her i…

Besøgte Kayak Bar for første gang her i januar og det er bestemt ikke sidste gang jeg sætter mine ben her.
Stedet er super cool og personalet er virkelig søde og imødekommende. Oliver var helt sublim og gjorde vores aften til noget særligt.

Hvis man kunne give stedet flere stjerner havde det fået det :)

18 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kayak Bar

Antwoord van Kayak Bar

Hvor er det bare dejligt at du har taget dig tid til at lave denne flotte anmeldelse. Det betyder alverdens for et sted som os. Håber vi ser dig snart igen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi havde booket bord til 11 personer da…

Vi havde booket bord til 11 personer da min mand havde fødselsdag. Vi blev taget godt imod af personalet, og henvist til et bord i hjørnet. Akustikken var god, og vi kunne tale sammen rundt om bordet, trods musik og andre gæster i lokalet. Maden og deres cocktails var virkelig velsmagende. Stedet er smukt beliggende under broen ved kanalen og Børsen. Det bliver helt klart et gensyn.

28 december 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer