Came back again in the kayak. Nice environment and food we had. I always miss Fish and chips and Chincken burger. Like ever i like the chicken burger of Kayak.
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Came back again in the kayak. Nice environment and food we had. I always miss Fish and chips and Chincken burger. Like ever i like the chicken burger of Kayak.
Bedrijf heeft geantwoord
Vi havde booket bord til 11 personer da min mand havde fødselsdag. Vi blev taget godt imod af personalet, og henvist til et bord i hjørnet. Akustikken var god, og vi kunne tale sammen rundt om bordet,... Toon meer
Kajak bar var en kæmpe fornøjelse for hele familien. Vi modtog de lækreste burger med fries inden for kort tid. Omgivelserne kan man heller ikke klage over. Service i top, mega søde tjener! Kayak bar,... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Vi havde en virkelig fantastisk fest på Kayak Bar denne sommer! Den tre-retters menu var helt fantastisk. Det, der virkelig imponerede os, var, hvordan de håndterede en sidste-øjebliks anmodning om et... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Velkommen til Kayak Bar – et stemningsfuldt mødested i hjertet af København! Vores unikke lokation, omgivet af fredede historiske omgivelser, tilfører en enestående personlighed, som skal opleves. Vores lokaler, der ligger ved vandkanten, skaber den perfekte kulisse med palmer og flydende pontoner tæt på kajakvandet. Kayak Bar er ikke bare en restaurant, café, bar og et spillested – det er også en vigtig del af den lokale kultur. Som skaberne bag det årlige Lucia i Kajak optog, er vi udover dette også værter for en række andre spændende begivenheder. Fra koncerter og udstillinger til pladereleases, firmaarrangementer og festlige bryllupper – vi har det hele.
Børskaj 12, 1221 København K, 1221, København K, Denemarken
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Came back again in the kayak. Nice environment and food we had. I always miss Fish and chips and Chincken burger. Like ever i like the chicken burger of Kayak.

Antwoord van Kayak Bar
Vi var 13 i går 2 af os spise kylling burger og har være syge med det .
Fantastisk experience in Kayak Bar great food 👌 best fish and chps and both burgers was really nice guys were in food truck was so nice and great atmosphere definitely recommend we will be back again 👌👌👌🍸🍸👌👌

Antwoord van Kayak Bar
Fedt sted med sød betjening og fantastisk stemning.
Vi er kommet der i flere år og kommer med sikkerhed igen.

Antwoord van Kayak Bar
Den dårligste burger jeg nogensinde har smagt og jeg har smagt mange og så til 175 kr. det er jo fuldstændig vanvittig I skal nøjes med at servere drikkevarer

Antwoord van Kayak Bar
Vi havde en virkelig fantastisk fest på Kayak Bar denne sommer! Den tre-retters menu var helt fantastisk. Det, der virkelig imponerede os, var, hvordan de håndterede en sidste-øjebliks anmodning om et vegetarisk måltid – det var lækkert og blev serveret utroligt hurtigt! Fra timingen til smagen, servicen og præsentationen var alt enestående. Vi kan ikke anbefale det nok! Vi ses næste gang!

Antwoord van Kayak Bar
Egentlig en ok hyggelig indretning.
MEN forfærdelig dårlig vegansk burger og fritter - faktisk min dårligste smagsoplevelse noglesinde!
Burgerens “patty” var en slags splattet rødbede mos helt uden stegeskorpe, som ikke smagte af andet end - da da da rødbeder og fritterne var halv slatne/rå.
Morgenmads tallerkenen blødkogte æg var meget underkogt (æggehviden var flydende), så vi bad om et nyt, som også var underkogt.
Der var 3 ansatte, som trods de ikke rigtig virkede til at havde noget at lave, var fuldstændig ligeglade med at yde service til os.
Havde egentlig tænkt os og bede om en refusion for den ekstremt dårlige oplevelse, men orkede ikke at deale med det uengagerede personale.
Sikkert et ok sted at gå hen og drikke en øl pga. beliggenheden ved kanalen, men kan absolut ikke anbefale deres “mad”!
UPDATE:
Efter jeg henvendte mig direkte til Kajak Bar, fik vi en fin forklaring med at der bl.a. var mange nyansatte, samt refunderet beløbet som vi havde betalt, hvilket vi er tilfredse med👍🏼
Så giver dem en chance mere på et tidspunkt her henover sommeren, hvor det er et hyggeligt sted at sidde og få en øl.
Altid en dejlig oplevelse og være på Kayak Bar. Dejlig mad, stort udvalg af drikkevarer og venligt personale 5🌟
Hyggeligt sted med,god udsigt. Burgeren var ikke i,orden. Osten indeni cheeseburgeren var slet ikke smeltet og det smagte ikke godt.
Hej.
vil lige starte med at skrive at kayak bar er et hyggeligt sted at hænge ud.
Vi har været der en del gange
Men deres. sangria kander. skal jeg bestemt ikke have mere der.
jeg bestilte sidste år en kande 385 kr den blev fyldt hel op med isterninger og 1 citron derefter påfylder man sangria. jeg påtalte det og fik fjerne næste alle isterninger. det var super jeg bestilte en kande i sidste uge. betalte 385 kr. og sagde uden isterninger men det skete så bare ikke fik sat en kande foran mig jeg påtalte det igen. men gad ikke beklage men da jeg skulle hælde i glasset vælter halvdelen ved siden af. gik op og sagde de må alså tag isterninger væk de tog en isskovl og fjernede dem og fik den så tilbage med en halv kande ??? gad simpelhen ikke klage mere tog bare kanden og gik derfra ned til vores venner som som ikke fattede noget af dette.

Antwoord van Kayak Bar
Yesterday we were at Kayak bar, all of our team are proud of good service, the stuff are really friendly and did excellence service.Also the cooker made a great food. We can highly reccomendate Kayak bar 😊❤️
Best regards,
Global rengøring service team. 😊

Antwoord van Kayak Bar
Besøgte Kayak Bar for første gang her i januar og det er bestemt ikke sidste gang jeg sætter mine ben her.
Stedet er super cool og personalet er virkelig søde og imødekommende. Oliver var helt sublim og gjorde vores aften til noget særligt.
Hvis man kunne give stedet flere stjerner havde det fået det :)

Antwoord van Kayak Bar
Vi havde booket bord til 11 personer da min mand havde fødselsdag. Vi blev taget godt imod af personalet, og henvist til et bord i hjørnet. Akustikken var god, og vi kunne tale sammen rundt om bordet, trods musik og andre gæster i lokalet. Maden og deres cocktails var virkelig velsmagende. Stedet er smukt beliggende under broen ved kanalen og Børsen. Det bliver helt klart et gensyn.
Dejligt og hyggeligt sted , rigtig god mad og god betjening.
Kan varmt anbefales 🎄🍀🤶
Hyggelig og unik beliggenhed. En helt særlig atmosfære med bålfade, folk i sauna, drinks og god mad til prisen.
Hyggelig aften på Kayak Bar
Stemningen, betjeningen og maden var helt i top! Vi glæder os til, at besøge jer igen 😎
Fantastisk sted, når solen skinner. Så meget stemning og atmosfære.
Vi kom 6 personer og blev godt modtaget, vores bord stod klart og maden kom hurtigt og smagte virkeligt godt
Hyggeligt sted med god udsigt
Fantastisk sted og virkelig lækker mad!
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.