Onbetrouwbare partij, zonder klantenservice.
3 lampen besteld, 2 kapot bij levering. Inmiddels 3 maanden en 100 emails aan klantenservice verder. o,o reactie. Onbetrouwbaar nu bekijken of we via creditcard verzekering geld kunnen krijgen.....Onbetrouwbare partij.








