We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After ordering, I did not get a confirmation email. After emailing the company twice, and using their website's contact function once, I received no reply. After contacting the company via the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order placed in the Black Friday Sale - late November 2022. Production time was supposed to be a couple of weeks. Despite several emails there was no firm ETA provided 6 weeks later, nor was any ref... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible site, as before they promise the earth but don’t deliver the goods, if something arrives it is not as described on site. They steal pics and description of goods and make up something that is... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have ordered several jackets over the years. Each order was delivered on time, and as promised. The workmanship is FABULOUS!!! Everything was true to measurements. I have received numerous compli... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel
  2. Kledingmaker
  3. Winkel in modeaccessoires
  4. Leren jassenwinkel
  5. Herenmode
  6. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

Kilt and Jacks is a custom manufacturer of Kilts and Jackets. We offer a full range of Kilts, Jackets and relevant accessories to our customers. You can find all types, styles, sizes of Kilts and Jackets on our site. We are working to redefine the online bespoke clothing business by providing custom clothing items at reasonable pricing. We have the highest percentage of satisfied customers.


Contactgegevens

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

27 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shady

After ordering, I did not get a confirmation email. After emailing the company twice, and using their website's contact function once, I received no reply.

After contacting the company via their instagram post, I got an email my order was received and they would send the order with shipping details the next day - no shipping details were sent.

After several days I emailed the company again, they told me I would get the shipping details later that day - no shipping details were sent.

It's been several says since and I have not received any communication.

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

We’re sorry to hear about your experience and understand how the lack of timely updates can be frustrating.

We’d like to clarify that your order has already been shipped and is currently in transit via UPS. The tracking details were shared with you earlier; however, there can sometimes be a short delay before tracking updates fully reflect movement in the carrier’s system.

That said, we do acknowledge that our communication did not meet expectations here, and we sincerely apologize for the inconvenience caused. We’re actively working on improving our response times to avoid situations like this.

If you need the latest tracking update or any further assistance, please reach out to us directly — we’ll make sure you’re fully supported until delivery.

Thank you for your patience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

fraudulent business

fraudulent business. Did not deliver what I ordered sub level quality product was crap.a warning stay away from this site they haven't responded to my refund.12/02/2025

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

What was your order number?

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A fake and a rip off. Bad quality overpriced clothing

Very bad quality clothing. I ordered a Goth style black jacket which looked superb on their website pictures and after a month and a half I received a cheaply made jacket with false leather appliances (they had assured me after enquiry that the leather parts were made of real high quality leather), with the wrong length 6 cms shorter (after having given them all my correct meauserements), thin cotton fabric and just decorative press buttons on tappered pockets. As cheap as it gets after paying good money. A fake and a rip off. Also even with them based in USA, their products are sent from Pakistan and I suspect they are made there too. Do not trust them at all.
EDITED AFTER KILT AND JACKS REPLY:
It is surprising the fact that you have answered to an upset customer publicly through Trustpilot when your initial private reply to my message to your Customer Service stating all the issues with the jacket was simply (and I quote): "Warm regards". It really feels like a joke on your shoppers. Still I am ready to send to you the photos you asked for but, honestly, I do not expect much about your word. Thanks for the public reply anyway.

6 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

First, we sincerely apologize that your jacket did not meet your expectations. We take your feedback very seriously and regret that the product did not match the quality and specifications you were promised. This is not the experience we want for any of our customers.

To help us fully understand what went wrong and to resolve this issue promptly, could you please send us photos of the jacket? This will allow us to see exactly how it differs from your order and ensure we take the necessary steps to address the problem.

We genuinely value your trust and want to make this right. Your feedback also helps us improve our products and services for all customers.

Thank you for your time and cooperation, and again, we apologize for this experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Totally pleased

I have ordered several jackets over the years. Each order was delivered on time, and as promised. The workmanship is FABULOUS!!! Everything was true to measurements. I have received numerous compliments on the coats over the years. My 2 favorites are the Victorian Swallowtail coat, and my Steampunk inspired jacket with the leather and chain embellishments. I highly recommend them.

31 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you’ve enjoyed your jackets over the years and that each one has met your expectations. It’s especially great to know that the Victorian Swallowtail and the Steampunk-inspired jacket have become your favorites. We truly appreciate your recommendation and look forward to creating more unique pieces for you in the future!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t waste your money

Terrible site, as before they promise the earth but don’t deliver the goods, if something arrives it is not as described on site. They steal pics and description of goods and make up something that is less than satisfactory! Don’t waste your money as you are likely to be disappointed. No replies from from sales dept other than when you want to buy something then they move like grease lightening!!

12 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

We’re very sorry to hear about your experience. This is not the level of service or quality we aim to provide, and we take your concerns seriously. Please reach out to us directly with your order details so we can look into this and work toward a resolution. We value all feedback, as it helps us improve, and we’d like the chance to make things right for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kilt and Jack doesn't honor their…

Kilt and Jack doesn't honor their policy of refunding payment for wrongly made products. They're scammers!

7 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

We’re very sorry to hear about your experience. Please know that we take customer satisfaction seriously and always aim to honor our policies. If you received a product that wasn’t made correctly, we’d like to review your order details and resolve this for you. Kindly reach out to our support team with your order number so we can assist you directly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Attention arnaque !!

Attention arnaque !!! J'ai recu apres 4 semaines ma commande qui ne correspond pas du tout aux mesures prises, je ne peux même pas entrer dans la veste. N'esperez pas de tel monde à vos mails, ils ne répondent jamais. Tellement décu !!! Provenance du colis : Dubaï et pas US comme je l'ai cru.

11 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

Nous sommes désolés d’apprendre votre expérience et nous comprenons votre déception. La satisfaction de nos clients est notre priorité, et nous souhaitons résoudre ce problème avec vous. Merci de nous contacter directement avec votre numéro de commande afin que nous puissions examiner la situation et trouver une solution adaptée.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a custom kilt

I ordered, they took my money immediately. I waited and waited............and waited......................and waited (months). Tried to contact customer service, not deliverable. Contacted my credit card company for a refund, one week after refund kilt shows up, credit card recharged. Kilt doesn't fit, after all that and the measuring and asking for advice.....none. I doubt that I will get any help after, they do state "custom not returnable" for a reason, because if/when they finally send it.....it's yours and your money is theirs. Don't do it.

13 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

We’re truly sorry to hear about your experience and the inconvenience you’ve faced. Delays and sizing issues are not the standard we aim to deliver, and we understand how frustrating this must have been for you. Please reach out to us directly with your order details so we can review your case and explore a fair solution. Your feedback is important, and we’ll use it to improve our service and communication moving forward.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Les commandes ne sont pas honorées

Les commandes ne sont pas honorées, plus de reponse

Apres avoir passé commande, (ils proposent paypal mais au moment de payer c'est pas disponible) au bout d'une semaine on reçoi un mail pur une sur charge du au coût du tissus. J'ai refusé et demandé le remboursement et depuis (3 semaines) plus de réponse de leur part.
Je compte porter plainte pour arnaque au près de la communauté européenne et le FBI

Après plusieurs mois j'ai reçu un paquet avec le kilt commandé mais celui reçu n'était pas de la bonne couleur gris foncé uni et non pas gris bleu a rayures, ni même motif et la qualité du tissus ne correspondait pas, c''et un tissus bas de gamme, froissé sans maintient...

11 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

🇫🇷 Réponse en français :
Nous sommes navrés d’apprendre votre situation et nous comprenons parfaitement vos inquiétudes. Notre objectif est toujours de respecter nos engagements et d’offrir un service transparent. Nous vous invitons à nous transmettre votre numéro de commande afin que nous puissions vérifier votre dossier en priorité et trouver une solution rapide. Votre satisfaction reste essentielle pour nous, et nous souhaitons résoudre ce problème au plus vite.

🇬🇧 English reply:
We’re sorry to hear about your experience and we completely understand your concern. Our goal is always to honor our commitments and provide a transparent service. Please share your order number with us so we can review your case as a priority and work toward a quick solution. Your satisfaction is very important to us, and we want to resolve this matter as soon as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Until now this company hasn't refunded me the money I paid for a defective coat

The long coat I ordered was not made according to specifications . The hem at the back was improperly sewn. I sent this company pictures showing the mistakes. I want a refund.My emails requesting for solutions were ignored by Ethan. Until now they have not acted on my request.

17 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

We’re very sorry to hear about your experience and the issues with your coat. This is not the level of quality or service we strive to provide. Please share your order number with us again so we can review your case in detail and work on a fair resolution. Your feedback is important, and we’d like the opportunity to make this right for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT use Kilt and Jacks / Kiltandjacks.com

DO NOT use Kiltandjacks.com - biggest scam out there. They are all so super nice, when you are ordering, the moment the money hits their account you can't get any help, or service. DO NOT WASTE YOUR MONEY.

1 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

We’re sorry to hear about your experience. Please know that we take such concerns seriously, and this is not the type of service we aim to provide. We would like the opportunity to review your case and assist you directly. Kindly share your order details with us so we can look into this and work toward a resolution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kilt commandé sur mesure pour 160 euros…

Kilt commandé sur mesure pour 160 euros , la couleur ne correspond pas à la photo sur le site , le vendeur ne répond pas aux multiples mails , une arnaque ce site . N'acheter rien chez eux si vous voulez être sûr de ce que vous allez recevoir .

6 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

🇫🇷 Réponse en français :
Nous sommes désolés d’apprendre que votre kilt ne correspond pas à vos attentes et que vous n’avez pas reçu de réponse à vos messages. Ce n’est pas l’expérience que nous souhaitons offrir à nos clients. Merci de nous transmettre votre numéro de commande afin que nous puissions vérifier votre dossier et trouver une solution adaptée.

🇬🇧 English reply:
We’re sorry to hear that your kilt did not match your expectations and that your messages went unanswered. This is not the experience we want for our customers. Please provide us with your order number so we can review your case and work on a suitable solution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total ripoff!!!

Placed order on July 9th 2022. They never sent my order. I emailed customer service over a dozen times, they responded once. They had no problem promptly taking my money. Don't use this company!

19 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

We’re very sorry to hear about your experience and the frustration caused by not receiving your order. This is not the standard of service we aim to provide. Please share your order number with us so we can immediately investigate and work toward a proper resolution. Your feedback is important, and we want the chance to make this right for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Les commandes ne sont pas honorées

J'ai passé une commande d'un kilt le 8 août, au bout de 10 jours (comme indiqué sur le site) n'ayant toujours rien reçu, je contacte le vendeur m'indique que les délai sont de 25 à 30 jours ouvrables. Passé de délais je le recontacte une nouvelle fois, sans réponse à ce jour. J'ai dû demander un remboursement à ma banque pour fraude.

8 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

🇫🇷 Réponse en français :
Nous sommes désolés d’apprendre votre expérience et comprenons parfaitement votre déception. Les délais peuvent parfois varier en raison de la fabrication sur mesure, mais cela ne justifie pas un manque de communication. Merci de nous transmettre votre numéro de commande afin que nous puissions vérifier votre dossier et trouver une solution adaptée.

🇬🇧 English reply:
We’re sorry to hear about your experience and completely understand your disappointment. Delivery times can sometimes vary due to custom tailoring, but that should never mean a lack of communication. Please share your order number with us so we can review your case and work on a suitable solution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Abysmal communication and customer service

Communication from the company was completely abysmal. They accidentally canceled my order and admitted it when they finally replied to my questions. The order turned up late and when it arrived both of the kilts ordered were 4” too big despite the fact we’d measured very carefully. While initially it seemed they might honour a return or exchange instead they fobbed me off and said they made them larger so people could have them altered. I’d already spent over $300. One of the kilts was also the wrong colour. Due to the poor colour sample on the website the kilt was the colour of a billiards table instead of moss green. When I requested a review they didn’t even respond. Unless you live within driving distance of their US office don’t even bother ordering. The products aren’t made in the USA. They’re made in Pakistan. The products are well enough made but the service was arrogant. It’s cost me $55 to have one kilt altered. I don’t know if I’ll even bother dyeing and altering the other. Disgraceful customer service.

9 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

We’re truly sorry to hear about your experience and the multiple issues you encountered with your order. From communication delays to sizing and color concerns, this is not the standard of service or quality we aim to provide. We understand your frustration and regret the inconvenience caused. Please share your order number with us so we can re-review your case and work toward a fair solution. Your feedback is very important to us, and we will use it to improve both our communication and customer support moving forward.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I order a kilt

I order a kilt , no news from the company. I try to emailand phone the company but still no answer. I git my confirmation number and when i check on the web site . They said the order still not ready.
I think im gonna report at my credit card company and do some objection for the payment ......

28 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

We’re very sorry to hear about your experience and the lack of communication regarding your order. This is not the level of service we strive to provide. Please share your order number with us again so we can investigate the status of your kilt and update you right away. Your satisfaction is important to us, and we want the opportunity to resolve this for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

THIS IS A SCAM.

THIS IS A SCAM.
NO PRODUCT SHIPPED, NO PHONE #, NO COMMUNICATIONS!!
THE ONLY THING THEY DID PROMPLTLY WAS CASH MY CREDIT CARD

9 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

Can you send me your order number or contact at info@kiltandjacks.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Drop shipper or Scammer?

Order placed in the Black Friday Sale - late November 2022. Production time was supposed to be a couple of weeks. Despite several emails there was no firm ETA provided 6 weeks later, nor was any refund given when asked - just vague "I'll check with production" statements

Not sure if they're a dropshipper or outright scammer. Avoid regardless!

5 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

We’re sorry to hear about your experience and the delays with your order. This is not the level of service or communication we aim to provide. Please share your order number with us so we can review your case in detail, provide clear updates, and work toward a fair resolution. Your feedback is important, and we’ll use it to improve both our communication and service going forward.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleading Use of Photos.

This company has no qualms about using other company's photos to try to sell their own products. They just crop out the background so that it is not the "same" photo. You can tell because the photos frequently depict tartans that they don't sell. They may or may not make a good product. I don't know. But they misrepresent it to be sure. What you get will NOT be what you see in the photos.

10 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

We’re sorry to hear about your concerns regarding product photos. We want to assure you that our intent is never to mislead customers. All items are crafted to match the descriptions provided, and we take feedback like this seriously. Please share with us any specific example so we can review and address it promptly. Your trust is important to us, and we’re committed to improving transparency wherever needed.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Put in order 7 days ago and can not get…

Put in order 7 days ago and can not get ahold of company. Phone number goes no where , email doesn't work just want to communicate with them on why my order is stuck in limbo.
Email is my first and last name together with the number 2 at yahoo

20 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Kilt & Jacks

Antwoord van Kilt & Jacks

We’re sorry to hear about the difficulty you’ve had reaching us and the concern about your order status. This is not the experience we want for our customers. Please provide us with your order number so we can look into this right away and update you on the progress. Your satisfaction matters to us, and we’ll do our best to resolve this quickly.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer