0 sterren.
0 sterren.
Ik ben echt ontzettend teleurgesteld in La Belle Jewelry. Mijn pakket is nooit aangekomen, terwijl er wel werd aangegeven dat het geleverd zou zijn. Ik heb meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice om een oplossing te vinden, maar daar werd ik totaal niet serieus genomen.
In plaats van mee te denken of onderzoek te doen naar waar mijn bestelling gebleven is, kreeg ik alleen korte en onvriendelijke reacties terug. Er werd gedaan alsof het mijn probleem was, terwijl ik gewoon betaald heb en mijn bestelling nooit ontvangen heb. Elke keer moest ik opnieuw hetzelfde uitleggen en ik had sterk het gevoel dat ze mij zo snel mogelijk wilden afwimpelen.
Wat deze ervaring nog erger maakt, is dat er totaal geen begrip of klantvriendelijkheid was. Een beetje respectvolle communicatie had al veel gescheeld, maar zelfs dat kon er blijkbaar niet vanaf. Uiteindelijk sta ik nu zonder pakket én zonder fatsoenlijke oplossing.
Ik bestel hier absoluut nooit meer en zou anderen ook aanraden voorzichtig te zijn. Slechte service en geen verantwoordelijkheid nemen wanneer er iets misgaat.



