Lavish Lights Reviews 

99
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Initial service was very good but aftercare is abysmal. One of the lights has become faulty, numerous emails sent asking for a replacement, no reply. Chargeback now initiated with Credit Card compan... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrendous. Avoid this "company" at all costs. Ordered placed 15 August, email from owner 2 days later to say product not available and offered a smaller alternative plus refund of the price differe... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've ordered 2 GLOWLUX wall lights from this company and would highly recommend them. The lights look beautiful on my living room wall and friends/family when visiting have remarked on how lovely th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered some battery powered wall lights for my lounge and I am so impressed!! Organising an electrician and having walls cut out for another power supply just causes mess and annoyance, I couldn’t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Lampenwinkel
  2. ook in
  3. Bouwwinkel

Geschreven door het bedrijf

At Lavish Lights, we believe lighting should do more than brighten a room, it should transform your space. We’re a UK-based home lighting brand dedicated to offering stylish, functional, and affordable designs that make your house feel like home. Some of our pieces are made to order by artisans, which can take a little longer to arrive, but we promise, they’re worth the wait. Quality and attention to detail are at the heart of everything we do. From our signature GLOWLUX wall lights to our newest outdoor launches, every product is crafted with care and delivered with love. Thank you for supporting our small business, your home deserves to feel Lavish.


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

99 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 79% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(99)

53 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid like the plague

Initial service was very good but aftercare is abysmal. One of the lights has become faulty, numerous emails sent asking for a replacement, no reply. Chargeback now initiated with Credit Card company for a full refund. I'd avoid at all costs, not worth the hassle!

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrendous

Horrendous. Avoid this "company" at all costs. Ordered placed 15 August, email from owner 2 days later to say product not available and offered a smaller alternative plus refund of the price difference. This was the last I heard from him as no refund has been issued and no product has been received. I have emailed 8 times since but have not received one reply to confirm processing of product /refund/cancellation...nothing.
Please do not spend your money here. I have very little hope that I will see my money again.

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Avoid

Avoid. Unresponsive, they havent shipped the items after 24 days of purchase. Feels like a well presented business from the website that's unfortunately in over it's head. No option to cancel my order this far in despite no shipping. Please resolve.

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Don’t believe half of these reviews

Don’t believe half of these reviews , I feel they have bought from companies pretending to be the legit Lavish lights, they do not come from Ali Express and the packaging from the legit company is excellent, I had my lights over a year , no issues what so ever , one of my parcels went missing and they replaced straight away , first class customer service

30 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered two wall lights

I ordered two wall lights, 1 will not charge back up, I have contacted customer services 3 times now and no one has even acknowledged my emails.
I would urge people to think twice before ordering from these people.

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ignores emails

Ignores emails for days, even when multiple sent! Send a message on instagram also ignored. Lights do not look like they do online, much more glittery finish which looks childish. The finish and weight of the lights certainly don’t justify the price. The lights also don’t work properly, the warm light is on the cool setting and vice versa. There is also at least one dim light in one which shows up on a wall. There is no return portal online so you have to email to start a return, they asked why, i told them and I have been ignored ever since. They will blame high volume of emails no doubt. I just want a refund!

I can provide screenshots of how many emails I sent and how long it took between replies. I appreciate you don’t reply on weekends, but it took until Wednesday until I had a reply. It took until yesterday for me to finally get a return label from you. That’s what is not good enough

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lavish Lights

Antwoord van Lavish Lights

Hi Kayleigh,

We're sorry to hear that you feel disappointed with your experience.

We would, however, like to clarify a few points for anyone reading this review. We replied to your initial email within 24 hours, and we appreciate that while you were hoping for a faster response, we do not ignore our customers.

Once you contacted us, we provided you with a free returns label so that your order could be returned for a full refund, and we have been happy to assist throughout the process.

Regarding the product itself, we appreciate that finishes and appearance can be subjective. The finish of our lights is accurately represented across our website and by the thousands of customer photos and reviews we have received. If your particular set has a genuine fault, we are of course happy to resolve that under our warranty or through a return.

We always aim to treat every customer fairly and professionally, and we believe we have done so in this case. We wish you all the best and will continue to assist with your return until it is fully resolved.

Regards,
Aiden
Founder

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Long delivery and not as advertised

Waited weeks for delivery as items out of stock and were shipped directly from China.

First point ordered a set of two long wall lights that were 80cm. One is 80cm other is 81cm so as a pair looks odd.

Second point, on one set plugged in charger and straight away it pushes charging point inside. An easy fix to use hot glue gun to keep circuit board in place. However this uncovered another issue!!!!
According to their site Lavish Lights now ship out upgraded product with 7000 amh battery… NO THEY ARE NOT!!!! Opened up to find 4000amh in place…

Avoid this site like the plague, you can easily source the same lights off a Chinese shopping site at half the price with specifications..

17 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lavish Lights

Antwoord van Lavish Lights

Hi Ian,
We're sorry to hear you've been disappointed with your experience.
We'd like to clarify one point regarding the battery specification. Our upgraded 7700mAh battery version is only fitted to our UK-held stock of the 80cm GlowLux lights. At the time of your order, some out-of-stock items were shipped directly from our supplier, and these units do not contain the upgraded battery specification found in our UK inventory.
We currently hold upgraded UK stock in:
• Black 50cm & 80cm
• Gold 50cm & 80cm
We're more than happy to provide evidence of the upgraded battery specification in our UK stock if you'd like to see it, as transparency is important to us.
We're also sorry to hear about the charging port issue and the size discrepancy between your lights. That certainly isn't the experience we want customers to have, and we appreciate you bringing it to our attention.
Thank you for your feedback, as it helps us continue improving both our products and fulfilment processes.
– The Lavish Lights Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've ordered 2 GLOWLUX wall lights from…

I've ordered 2 GLOWLUX wall lights from this company and would highly recommend them. The lights look beautiful on my living room wall and friends/family when visiting have remarked on how lovely they look.
The lights were despatched in the time period they said they would arrive in and excellent communication by the business owner.

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lavish Lights

Antwoord van Lavish Lights

Hi Cara,
Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review!

We're delighted to hear you're enjoying your GlowLux wall lights and that they've received so many compliments from family and friends. Knowing they've made such a difference to your living room means a lot to us.
We're also pleased that your order arrived within the expected timeframe and that our communication met your expectations.
Thank you again for your support and recommendation — we truly appreciate it.
– The Lavish Lights Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Great selection of products, poor after that

Great selection of products. Anything after that is awful. 4 emails later regarding my order and still no response. Still awaiting my order, which is now over its due date. They’ve not even sent it to the delivery company. I would not use them again. Even the business owner is not interested in responding to my emails!!

24 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lavish Lights

Antwoord van Lavish Lights

Hi Parsons,
We're sorry to hear about your experience and completely understand your frustration.
We always aim to respond to customer enquiries as quickly as possible, so we're disappointed to hear that you feel your emails have gone unanswered and that your order has been delayed beyond the expected timeframe.
Occasionally delays can occur due to stock availability or fulfilment issues, but we agree that clear communication is essential throughout the process. Thank you for bringing this to our attention.
If your order is still unresolved, please contact us directly with your order number and we'll be happy to investigate and assist further.
– The Lavish Lights Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Damaged

Received my order both lamp holders broken not what you expect for £150 I hope this company responds soon .

28 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lavish Lights

Antwoord van Lavish Lights

Hi Lynda,
We're very sorry to hear your order arrived damaged.
This is certainly not the experience we want for our customers, and we understand how disappointing it must be to receive broken items, especially on a £150 order. We always aim to resolve issues like this as quickly as possible.
Please contact our support team with your order number and photos of the damage if you haven't already done so, and we'll be happy to assist further.
We sincerely apologise for the inconvenience caused.
– The Lavish Lights Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Incorrect Items and Poor Customer Service.

I ordered two of the 80cm glowlux lights almost 7 weeks ago now. I was aware that there was a 4 week wait for these lights which was no problem at all. Although, when I opened the parcel that was delivered to me, I found that they had sent me the 50cm lights instead. I contacted your support team and I had a very quick answer from them regarding this. In which, you said that the distribution team had sent me out the incorrect lights and were happy to send out the correct ones as soon as possible. That was no problem. A week after this email, I received a parcel from you including only ONE of the lights that I had paid for. Again, I contacted you and you were able to offer a very swift reply when you were willing to be helpful. You stated that the other one has been sent out and that I just had to wait. No problem.... Another week has gone by now and still nothing!!!! Ive contacted you three times. Each time waiting the 24 hours that you ask for when waiting for a response and I have not had a single reply from you and I still haven't received my parcel another week later. 7 weeks have gone by and I still don't have the correct items that I have paid a lot of money for. Doesn't look like I am the only person to have experienced this.

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lavish Lights

Antwoord van Lavish Lights

Hi Emma,
We're very sorry for the experience you've had with your order.
Unfortunately, a fulfilment error resulted in the incorrect size being sent initially, followed by further issues with the replacement shipment. While we're pleased our team were able to respond quickly at the start, we completely understand your frustration regarding the delays and lack of communication that followed.
This is not the standard of service we aim to provide, and we sincerely apologise for the inconvenience caused. If there are any outstanding issues with your order, please contact us directly with your order number and we'll ensure this is reviewed as a priority.
Thank you for your feedback, as it helps us improve both our fulfilment processes and customer service.
– The Lavish Lights Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I purchased 3 lights received only 2

I purchased 3 lights, and the company was helpful until the issue with the order happened. I have placed 1 order; however, I had 2 shipments, and the items were messed up.
Evri said the second shipment is lost, and the company is not offering any solution to resolve this.
Update - the company emails to say they can replace the missing item, however no confirmation of replacement is sent to me.

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lavish Lights

Antwoord van Lavish Lights

Hi Oksana,
Thank you for updating your review. We're sorry for the confusion and frustration caused by your order and the delivery issues.
Unfortunately, courier delays and lost parcels can occasionally happen, but we always aim to put things right as quickly as possible. We can see that a replacement was offered and apologise if our communication regarding this wasn't as clear or timely as it should have been.
If there is still anything outstanding with your order, please contact us directly with your order number and we'll be happy to investigate and help further.
– The Lavish Lights Team 💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have the wireless wall lights which…

I have the wireless wall lights which are rechargeable, they arrived quickly and were so easy to put up. They look stunning, I’d definitely order again x

21 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lavish Lights

Antwoord van Lavish Lights

Hi Lisa,
Thank you for your wonderful review! 😊 We're so pleased to hear your lights arrived quickly, were easy to install, and look stunning in your home.

It means a lot to hear you'd order from us again. Thank you for your support and for taking the time to share your experience.

Enjoy your GlowLux lights! ✨

– The Lavish Lights Team 💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely stunning lights

Absolutely stunning lights! Perfect addition to our living room. The lights really have made a huge difference to the wall. It looked bare and empty now it looks warm and homely. I love how they are remote control too.
They are battery operated so no need for wires. You can literally stick them on with the magnetic pads, or drill holes.
They have a few different setting do when I want to change from warm white, I can change to cool white. They also have a timer too.
Super fast delivery too.
Highly recommended.

10 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lavish Lights

Antwoord van Lavish Lights

Hi Natalie,
Thank you so much for your lovely review! 😊 We're delighted to hear the lights have transformed your living room and created that warm, homely feel you were looking for.
It's great to hear you're enjoying the remote control features, different light settings, and the easy installation too. We really appreciate you taking the time to share your experience.
Thank you again for your support, and we hope you continue to enjoy your lights for years to come! ✨
– The Lavish Lights Team 💛

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I opened my parcel looking forward to…

I opened my parcel looking forward to the promised quick install of the wall lights only to find that the package did not contain the adhesive discs as expected. Went onto you website, and advised to contact Ben in customer service by email. This I did twice, but no response. I now find out that Ben no longer works for the company….might be a good idea to update your website contact details! I eventually got contact from Aidan via a sarcastic comment on a Facebook post, telling me to contact Aidan via email. This I have done….still awaiting confirmation of email. As I work in the area of Business Improvements…..I have a lot of advice I could give you starting with the customer SHOULD be your number one priority. Living in hope that I will eventually get the adhesive discs.

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lavish Lights

Antwoord van Lavish Lights

Hi Barry,

I really appreciate you taking the time to share this, and I’m sorry for the experience you’ve had, I completely understand the frustration here.

I’m replying to you now directly as I’ve recently been covering customer service myself. Our previous agent (Ben) is no longer with us, and during that transition there were delays and gaps in responses, which clearly impacted you, that’s on us.

The good news is we now have a new customer service agent in place, so things are being brought back up to the standard they should be.

Regarding your order, the adhesive discs should absolutely have been included or sent out promptly, I’m sorry they weren’t. If you haven’t already received them, I’ll personally make sure these are dispatched to you as a priority.

We’re a small business and take customer experience seriously, so your feedback genuinely helps us improve, I agree with you, it should always be the top priority.

I’ll also follow this up with you directly to get this fully resolved.
Thank you for your patience, Barry we’ll get this sorted for you.

— Aiden
Founder, Lavish Lights

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam never received

Scam never received
Thanks for reply I have tried to email. Aiden abd Ben and both bounced back can I have refund.

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lavish Lights

Antwoord van Lavish Lights

Hi Lorraine,

I’m really sorry to see this and completely understand your frustration.

We recently ran out of UK warehouse stock due to high demand, so your order has been shipped directly from our supplier instead, which has caused delays on some orders, I apologise for the lack of updates.

Just to reassure you, we’re a fully registered UK business and have delivered thousands of orders, this is simply a delay issue, not something we take lightly.

Your order is on its way, and once it reaches the UK, tracking will update and delivery will be within a couple of days.
If you’d prefer not to wait, I can absolutely arrange a full refund for you, just let me know and I’ll sort it straight away.

Thanks again for your patience,
Aiden
Founder – Lavish Lights

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Goods never showed up

Goods never showed up, emailed “Ben” ( who ever that is ) no response!
A progress email would have been good but nothing, feel like I’ve been scammed!!

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lavish Lights

Antwoord van Lavish Lights

Hi Dale,
I’m really sorry to hear this, I completely understand your frustration here.

Just to clarify, Ben is no longer part of our team, so I apologise that your email didn’t get picked up as it should have. That’s on us, and not the experience we aim to provide.

I can also assure you we are absolutely not a scam, we’ve delivered thousands of orders across the UK, and we’re here to get this sorted for you properly.

If you can send me your order number to aiden@lavishlights.co.uk I’ll personally look into this today and make sure we either get your order delivered or resolve it immediately for you.
Appreciate your patience, and we’ll get this fixed.

Aiden
Founder, Lavish Lights

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Update again-still awaiting a refund…

Update again-still awaiting a refund all they do is say get in contact to make it lool good and then ignore you..

So so frustrating as one light doesn't work at all this has been going on since January when they were still under 90 day manufacturing terms..

Be careful as spent £120 for one light to work

30 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lavish Lights

Antwoord van Lavish Lights

Hi Nadine,

I’m really sorry to see this and I completely understand your frustration, this isn’t the experience we aim to provide at all.
I’ve just looked into your case as a priority, and this clearly shouldn’t have been going back and forth since January. That’s on us.
I’m personally stepping in to get this resolved for you today. We will either:
• Get a fully working replacement sent out immediately
• Or issue a full refund, whichever you prefer
I’ll be reaching out to you directly now to sort this properly.
Thank you for your patience,
Aiden
Founder, Lavish Lights

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer