laytrip.com Reviews 

375
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Here’s your review in English: --- I had a disappointing experience with this service. The price shown at booking was in CAD, but I was charged in USD without clear explanation. When I tried t... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Acabo de contratar un vuelo por la financiación de laytrip y fue todo muy claro, quizás hay que buscar un poco pero toda la información necesaria está clara y precisa. Es una opción genial y creo que... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

"I had an amazing experience with Laytrip's customer service! They went above and beyond to help me cancel a booking that had already been canceled by the airline. The process was incredibly fast, and... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lay trip me hace todo mas facil y mi planificacion de viajes por que puedo Pagar mis vuelos con pagos y eso es perfecto para mi y mi familia .Todo desde la aplicacion,precio,vuelos y me encanta que me... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Reisbureau

Geschreven door het bedrijf

Laytrip is a Layaway Travel Agency (LTA) that was created by experienced industry and online product specialists, to make travel simpler, easier, and more affordable for everyone. Our platform lets you book airline and hotel itineraries, then pay with customizable installments without any credit checks or interest charges.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

375 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(375)

28 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

love laytrip!

This company is very useful for splitting payments and having flexibility on said payments. The CS team gave me extensions to pay when I reached out to them so I didn't lose my booking. Very nice!

I've recommended this to all my family. Love it!1!!!

22 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rafael was great.

I encountered a difficult travel situation and needed help from customer service to resolve. Rafael took the time to work with me and showed we so much patience and grace. I’m satisfied.

18 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nobody reads these emails I am still…

Nobody reads these emails I am still waiting for my refund this company is so unprofessional with my money refund day 70 still no refund nobody can tell me anything

22 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo laytrip.com

Antwoord van laytrip.com

Hello Katrina,

We apologize for the delays with your refund. As an online travel agency, we can only issue refunds after confirming them directly with the airline. Thus, the refund timeframe depends on how quickly the airline responds to us.

Nonetheless, I can confirm that we've finally received an answer from the airline and issued the refund to you on October 9, 2024. In case you don't receive it within 7 to 14 business days, don't hesitate to reach out to our customer support team for investigation.

Sincerely,
Laytrip Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Perdí dos mañanas completas y tuve que…

Perdí dos mañanas completas y tuve que adelantar el pago, porque el riesgo a perder todo lo abonado es altisimo, a pesar de autorizar el debito de la tarjeta no habia forma de solucionar el pago de las cuotas y el incumplimiento te hace perder todo lo abonado, estuve un dia y medio entero abocado a solucionarlo.
NO VOLVERIA A USARLO JAMAS

3 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

First time using this company and the worse experience!

After I finalized my payment plan weeks early before the final payment was due, this company cancelled my booking without any warning. I found out about the cancellation of my booking after I saw a partial refund in my bank account. They could not reinstate my reservation. When I went to book a flight again, (a week before my initial flight) the price had tripled. I had to cancel my airbnb and only received partial payment. I lost money because of the incompetence of this company. I WOULD NOT RECOMMEND.

26 september 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers

Scammers. They have not refunded my money th after Frontier refunded funds back to the over a month ago. They will lie and lie to keep your month. Please never book with them!

20 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NO ME RESPONDE A MI PREGUNTAS

NO ME RESPONDE A MI PREGUNTAS, DE DONDE PAGAR, NO SE SI HAY PAGO AUTOMATICO O NO.
ME SIENTO INSEGURO, ME PIDEN QUE ESPERE 4 DIAS PARA DARME RESPUESTA. LA PAGINA ES POCO AMIGABLE, NO ENTIENDO SI ESTOY CON OTRA COMPAÑIA Y SU RELACION CON AEROJET. nO SE LA RELACION DE TRUSTPILOTS EN ESTA NEGOCIACIÓN

12 september 2024
Logo laytrip.com

Antwoord van laytrip.com

Hola Luis,

Estamos trabajando en una función que permitirá a nuestros clientes procesar pagos faltantes directamente en el sitio web. Hasta entonces, para procesar un pago faltante, por favor contacta a nuestro equipo de soporte al cliente.

Después de revisar el correo electrónico que nos enviaste, parece que uno de nuestros agentes ha respondido y procesado con éxito tu pago faltante en menos de una hora.

Si tienes alguna otra pregunta o solicitud, no dudes en enviarnos un correo electrónico o chatear con nosotros.

Atentamente,
Equipo de Laytrip

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I never do reviews but lay trip was…

I never do reviews but lay trip was perfect for me and my girl I thought it was a scam but you guys definitely showed us different thanks we finished our payment and woke up to airline confirmation and I signed in on delta and everything is legit we will be booking with laytrip from here on now now can’t wait for our Puerto Rico vacation in 18 days 10/10 recommendations for trying this app out !!

15 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No me gusto el servicio que aportan

No me gusto el servicio que aportan, pedi cambiar la fecha de un vuelo y no me dieron solución mas que completar el pago completo para recien ahi ver si podía cambiarlo. Decidí cancelar la reserva y me dijeron que me van a reembolsar el pago que hice menos 25 dolares que se quedan ellos de multa, sigo estando esperando el reembolso… de los 73 dolares que pague con mi tarjeta de crédito

4 september 2024
Logo laytrip.com

Antwoord van laytrip.com

Hola Caterina,

Dado que reservaste tu vuelo a través de Arajet, ellos son los únicos que pueden asistirte con los cambios de vuelo. Tu reserva debe estar completamente pagada con Laytrip para solicitar un cambio, según nuestra política.

Después de que decidiste no pagar la reserva, pudimos ofrecerte un reembolso porque te pusiste en contacto con nosotros dentro de las 24 horas posteriores a la reserva, lo que te permite reprogramar a tu conveniencia. Ten en cuenta que se aplica una tarifa de cancelación estándar a todas las solicitudes de cancelación con Laytrip.

Los reembolsos suelen tardar de 5 a 10 días hábiles en procesarse. Si no lo has recibido dentro de ese plazo, por favor contáctanos y te proporcionaremos los números de referencia necesarios para que tu banco rastree el reembolso.

Atentamente,
Equipo de Laytrip

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer