We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't usually write reviews but after trying this for 90 days i can say that lean bean did absolutely nothing for me. Much better supplements out there for weight loss that actually work. Did not redu... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a months supply of Leanbean & took 4 tablets in total (2 at lunch & 2 at dinner) & didn't find they suppressed my appetite. Instead they gave me a terrible pressure headache which lasted f... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shocking customer service! Don't bother starting this product as you will never be able to order again. They don't have any stock to fulfil any orders. Do yourself a favour and find another product ra... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was recommended Leanbean by a friend who had seen really good results. Having tried similar products in the past that have not worked for me I was unsure, however after using for nearly a month and... Toon meer

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

54 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,0

Alle reviews

(54)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend Leanbean!

Highly recommend Leanbean! I’ve been using their product for 6 months and have been very happy with the results. I’ve lost 4kg which I was struggling to do with diet and exercise alone. The ordering process was easy, customer service second to none and I had no side effects when taking the tablets regularly. Great product!

17 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Leanbean official

Antwoord van Leanbean official

We are very glad to hear this, thank you for taking the time to give us some feedback!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been using Leanbean for 3 months…

I have been using Leanbean for 3 months now and I’m really pleased with the results. Will definitely be buying another bottle when I finish. Highly recommend.

15 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Leanbean official

Antwoord van Leanbean official

We are very glad to hear this, thank you for taking the time to give us some feedback!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Guarantee is a scam

I tried lean bean for 2 weeks and no results. When I contacted them about a money back quarantee, they said you had to return within 7 days and the bottle couldn’t be open. This is such a scam. First, you want to give it time to see if it works, at least 7 days. Second, how are you going to know if it works if you don’t open the bottle. Such a scam product.

8 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Leanbean official

Antwoord van Leanbean official

Hi Jean we are sorry to hear of your experience.
We have had a look into this and the order you placed unfortunately isn't covered by the Guarantee. Our 90 day guarantee is only applicable and advertised for orders of our Complete Bundle. More information can be found on our website: https://leanbeanofficial.com/terms-of-use

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst stomach cramps ever

The worst stomach cramps ever! Discontinued immediately
I just wish I could get my $90.00 Canadian back. I would be happy to return the unused 60 plus pills that are leftover. I'm currently not working and I could really use the money. Will not purchase again!

2 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This doesn’t work and a huge disappointing purchase

I am about halfway through a bottle of lean bean and it doesn’t do anything. I don’t notice a surge of energy, I don’t notice any type of appetite suppressant. Honestly I don’t even recognize the difference when I take this versus when I don’t take it. I’m still hungry even after taking this so this appetite suppression that they claim is complete bull. I have somehow managed to gain 3 pounds since I started taking lean Bean. This is one of the biggest disappointments as far as supplement purchases that I have ever bought. Lean been is expensive and it doesn’t work so I have completely wasted money on two bottles of this for no reason

6 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where is my order?

I have placed an order on 20 September 2022 and I still have not received it. I have tracked the delivery and it has been stuck at the Royal Mail delivery office since 22 September. I emailed customer service twice to resolve this matter but no response.

30 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Leanbean official

Antwoord van Leanbean official

Hello, we are sorry to hear of your experience. We are glad to see that you spoke with our customer service team and your order was subsequently delivered!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery was super quick and customer…

Delivery was super quick and customer service were really helpful with any questions. I’ve been using the product for 3 weeks and I’m loving it!

14 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Leanbean official

Antwoord van Leanbean official

We are very glad to hear this and thank you for taking the time to give us some feedback!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Leanbean

Been ordering Leanbean for the last 4 months. Really helps to curb your appetite and I’m happy with the results I’m seeing.

14 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Leanbean official

Antwoord van Leanbean official

We are very glad to hear this and thank you for taking the time to give us some feedback!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing product, side effects & no returns allowed

I ordered a months supply of Leanbean & took 4 tablets in total (2 at lunch & 2 at dinner) & didn't find they suppressed my appetite. Instead they gave me a terrible pressure headache which lasted for more than 48 hours.
I tried to return the product, having notified them of my reaction but have been told they do not provide refunds for opened products.
A months supply is priced around £40, so I personally wouldn't risk purchasing the product given how I reacted to them

17 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Leanbean official

Antwoord van Leanbean official

Hi Lisa, we are sorry to hear of your experience.
To give you some background to the product, Leanbean is very low in stimulants, produced to the highest possible standards (GMP) and only uses ingredients that are generally regarded as safe (GRAS).
Unfortunately, as a result we do not offer refunds on products that have been opened. We are sorry that your experience has not been better, if you have any queries, please get in touch with our team info@leanbeanofficial.com

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Order process

Have not tried the product yet but just wanted to give feedback on the ordering process. I ordered and waited a week for confirmation of my order. I then checked TP and saw the reviews and thought I had made a mistake. I emailed Lean Bean and have since had excellent customer service as well as confirmation that my order is on its way.

15 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Leanbean official

Antwoord van Leanbean official

Hi Devlyn
We are very glad to hear this and thank you for taking the time to give us some feedback!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered these pills 11 days ago and…

I ordered these pills 11 days ago and still not arrived, emailed them and they told me there was a supply issue but have the pills back in stock and will be shipping soon, that was 4 days ago. I have emailed them back with no response. Total waste of time, wouldn't ever use this company again.

20 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Leanbean official

Antwoord van Leanbean official

Hi Roslyn
Unfortunately, after your order was placed, we experienced an increase in demand for Leanbean alongside an unexpected delay with the shipment of our stock which caused a small backlog with our UK orders.
This is absolutely not the typical customer experience and fortunately those temporary supply chain issues have now been fully resolved. We apologise sincerely if our team did not communicate these delays to you quickly enough during this busy period.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed order over a week ago

Placed order over a week ago, no confirmation, no dispatch or delivery details. Will raise dispute claim through PayPal.

16 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Leanbean official

Antwoord van Leanbean official

Hi Fiona
Unfortunately, after your order was placed, we experienced an increase in demand for Leanbean alongside an unexpected delay with the shipment of our stock which caused a small backlog with our UK orders.
This is absolutely not the typical customer experience and fortunately those temporary supply chain issues have now been fully resolved. We apologise sincerely if our team did not communicate these delays to you quickly enough during this busy period.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE

I ordered 3 months supply and paid £117. Delivery should have been made in 2-5days. One week on and the site still shows order pending and they are not responding to my emails, no telephone number to contact them either…..complete scam company DO NOT USE

12 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Leanbean official

Antwoord van Leanbean official

Hi Giovanna
Unfortunately, after your order was placed, we experienced an increase in demand for Leanbean alongside an unexpected delay with the shipment of our stock which caused a small backlog with our UK orders.
This is absolutely not the typical customer experience and fortunately those temporary supply chain issues have now been fully resolved. We apologise sincerely if our team did not communicate these delays to you quickly enough during this busy period.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a scam

This is a scam, please don't fall for their "money back guarantee!" I returned my unused jars, no refund issued & no response from them once they had the goods back!!!!

30 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Leanbean official

Antwoord van Leanbean official

Hi Sharon, we are sorry to hear of your experience.
We have had a look into your order and are glad to see your order was successfully refunded, we apologise for any inconvenience you may have experienced during the process, if you would like to discuss further please get in touch with our team info@leanbeanofficial.com as we would love to assist.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer