LifeCell Skin Reviews 

211
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick response, always professional and friendly on the phone or via email when updating my order details. My recurring orders are always on time and accurate. I love the All-in-One Treatment and have... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

LifeCell GLOW is yet another massive online scam. Followed instructions and when there were zero results with the suggested "drops" added to usual lotion - I started just using it directly. No glow... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Baby hairs are back!!! I started losing my edges after my 2nd child and they never came back. I started using Lifecell Hair Restoration System shampoo and conditioner plus the 5% Minoxidil about a mon... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer service through texting or on the phone is amazing. The teeth anti-age whitener is fantastic. And it strengthens enamel! I am trying out the anti-aging cream and the fading serum. I see sl... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Huidverzorgingskliniek
  2. ook in
  3. Cosmetica winkel
  4. Cosmeticabranche
  5. Cosmetische producten leverancier
  6. Gezondheids- en schoonheidsartikelen winkel

Geschreven door het bedrijf

Discover LifeCell™ Skincare Official Site. Dermatologist recommended anti-aging skin care formulated to reduce the appearance of wrinkles and fine lines.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

211 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(211)

104 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So glad I checked reviews as I was on…

So glad I checked reviews as I was on the fence ready to order this product...thankyou ppl for the headsup,poor customer service is thievery.

8 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo LifeCell Skin

Antwoord van LifeCell Skin

Hello Tim, we appreciate you taking the time to share your thoughts.

We’re sorry to hear that our reviews gave you that impression, as we always aim to provide a positive experience for our customers.

If you ever have any questions or would like clarification before making a decision, we’re here to help.

LifeCell Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had a reaction to their treatment I…

I had a reaction to their treatment I ordered, I contacted customer service and their response was rude !
Very aggressive attitude, the 60days return policy was not applied to my case, they are threatening to not refund if I don't send it back before 2/28 ?? If you're in a rush, just send me a prepaid return label . Very insulting experience. Products overpriced and can be found somewhere else much cheaper as other reviews said.

16 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo LifeCell Skin

Antwoord van LifeCell Skin

Hello Reham, we’re really sorry to hear about your experience—that’s not the kind of interaction we want anyone to have, especially when dealing with a reaction.

We understand how upsetting this must have felt and appreciate you bringing it to our attention.

Our return policy and timelines are outlined at the time of purchase, but we’d still like the chance to review your case and assist. Please reach out to us at supervisor@lifecellskincare.com. so we can take a closer look and help resolve this for you.

LifeCell Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thanks for the heads up I was about to…

Thanks for the heads up I was about to purchase thank you everyone for the great reviews DO NOT BUY IT

7 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo LifeCell Skin

Antwoord van LifeCell Skin

Hi Greg, we appreciate you sharing your thoughts.

We’re sorry to hear that our reviews gave you that impression, as we always strive to provide a positive experience for our customers.

If you have any questions or would like more information before making a decision, we’re here to help.

Please feel free to reach out to us at supervisor@lifecellskincare.com.

LifeCell Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I started using life cell on December…

I started using life cell on December 11,2024, after a short time, my face became dry, red, itchy, nowhere in the information did it mention any of the above, after googling, I found out , this could happen and to use moisturizer, I did, but it got worse, now I have large red bumps , especially around my face and neck!! Long story short, it’s over a month I am treating my face that is still irritated, itchy, red bumps and I see no end!! I’ve called, emailed the company with no response, the customer service does not supply service!! I warn, do not use this product,,

11 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LifeCell Skin

Antwoord van LifeCell Skin

Hi there, we’re really sorry to hear about your experience—skin reactions can be very uncomfortable and concerning.

We understand how frustrating it must feel, especially if you’ve had difficulty reaching support, and we sincerely apologize for that.

While individual reactions can vary, we’d really like the opportunity to look into this and assist you directly.

Please reach out to us at supervisor@lifecellskincare.com so we can review your case and help as soon as possible.

LifeCell Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total scam

Total scam. Doesn't do anything and they put me on a subscription without me know so I ended up paying like 300 bucks for this complete useless junk. Used to it for a month and I swear I look worse than when I started. Do not buy this!!!

19 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo LifeCell Skin

Antwoord van LifeCell Skin

Hello Kyle, we’re really sorry to hear about your experience—we understand how frustrating this must feel.

We do want to clarify that our subscription details, including billing, are presented during checkout, and we would never enroll anyone without consent.

We’re sorry the product didn’t meet your expectations, as results can vary from person to person.

LifeCell Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It doesn’t work

It doesn’t work. Then they put you on automatic monthly delivery. Do yourself a favour and don’t get sucked in.

13 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo LifeCell Skin

Antwoord van LifeCell Skin

Hello Jennifer, we’re sorry to hear the product didn’t meet your expectations—we understand how disappointing that can be.

We do want to clarify that our subscription option, including recurring deliveries, is presented during checkout, and we would never enroll anyone without consent.

LifeCell Customer Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Long time user

I’ve been using Lifecell for many years and find it simple to use especially traveling. It lasts a long time and I have compliments all the time that I don’t look 68!

1 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo LifeCell Skin

Antwoord van LifeCell Skin

Hi Susan, thank you so much for your kind words and for being a long-time customer!

We’re so happy to hear you’re enjoying the product, especially how convenient it is for travel.
And getting compliments like that is the best—we love hearing it!

If you ever need anything, feel free to reach out to us at supervisor@lifecellskincare.com.

LifeCell Customer Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cheaper options

I ordered it once and somehow escaped the auto ship problem. I like the cream and feel it does a good job with my 76 yr old face. On a whim, I googled it and found it on Walmart for less than $20 with free shipping.

26 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LifeCell Skin

Antwoord van LifeCell Skin

Hello Karen, thank you for sharing your experience—we’re glad to hear you’ve been happy with the product and the results.

We do recommend purchasing directly through us or authorized channels to ensure product authenticity, quality, and full customer support.

If you ever have any questions or need assistance, we’re always here to help.
Please feel free to reach out to us at supervisor@lifecellskincare.com.

LifeCell Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM ALERT

SCAM ALERT. SCAM ALERT. Do not fall for this. In the fine print of 'order terms' you agree to be entered into the monthly subscription at full price. When you figure this out, there is nowhere on their website to cancel, you have to call or email them. Complete B.S. Assholes at Lifecell should be ashamed of themselves. BTW, after using the product I do NOT look 25% younger. Complete nonsense. Don't waste your money.

22 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LifeCell Skin

Antwoord van LifeCell Skin

We’re really sorry to hear how frustrating this experience has been—we understand your concerns.

We do want to clarify that our subscription terms, including recurring billing, are presented during checkout, and cancellation can be completed by contacting our support team.

We’re also sorry the product didn’t meet your expectations, as results can vary from person to person.

We’d be happy to look into your account and assist further—please reach out to us at supervisor@lifecellskincare.com.

LifeCell Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

Same issue as some others. Scammed into a subscription. Then to return they say don't open package. Unfortunately it's sent by a 3rd party and you have no clue until after it's opened.
Now they want me to send it back at my expense.
On top of that, the product doesn't work at all.

4 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LifeCell Skin

Antwoord van LifeCell Skin

We’re really sorry to hear about your experience—we understand how frustrating this must feel.
We do want to clarify that our subscription details and return guidelines are provided during checkout, and we never intend for the process to feel unclear or difficult.
That said, we’d really like the opportunity to look into this and see how we can help.
Please reach out to us at supervisor@lifecellskincare.com so we can review your account and assist further.

LifeCell Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy

Ordered what I thought was a one time purchase when I received another shipment. I hadn’t even tried the product yet. I immediately notified the company- they stated I ordered a subscription- I never would have done that. I tried the product that day to see if I liked it and my face immediately got red with welts and terrible itching. After washing my face several times, still itching the next day. I threw $ right out the window!

30 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LifeCell Skin

Antwoord van LifeCell Skin

We’re really sorry to hear about your experience—that sounds very uncomfortable and frustrating.
We understand how concerning a skin reaction can be, and that’s definitely not the experience we want for anyone.
While we present subscription details during checkout, we’d really like the opportunity to review your account and see what happened.
Please reach out to us at supervisor@lifecellskincare.com so we can take a closer look and assist you further.

LifeCell Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total Scam!

I purchased the brown spot remover and the teeth whitening program.......what crap! Paying that huge amount for the ridiculous teeny-tiny size of both products wouldn't make a dent in removing brown spots or whitening teeth. The product is a scam!!!

8 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LifeCell Skin

Antwoord van LifeCell Skin

We’re sorry to hear the products didn’t meet your expectations—we understand how disappointing that can be.
We stand behind our product quality, though results can vary from person to person.
We’d appreciate the opportunity to look into your experience and assist you further.
Please reach out to us at supervisor@lifecellskincare.com so we can help.

LifeCell Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered the cream it was expensive…

I ordered the cream it was expensive but at 73yrs I wanted to treat myself.
I was sent anothe cream again without my permission $234 was taken out of my credit account as I am a pension it hit hard.I am not knocking your cream but this can not happen again.Regards Julie Thomas

8 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LifeCell Skin

Antwoord van LifeCell Skin

Hi Julie, thank you for sharing your experience—we’re truly sorry to hear how this impacted you.
We completely understand how concerning an unexpected charge can be, especially in this situation.
We do want to clarify that our subscription details are presented during checkout, but we never want anyone to feel caught off guard.
We’d really like the opportunity to review your account and make sure this is properly addressed.
Please reach out to us at supervisor@lifecellskincare.com so we can assist you directly.

LifeCell Customer Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought Lifecell skin cream in their…

I bought Lifecell skin cream in their official and I just love it! The only thing is that I live in Spain and the customs made me pay 57€ taxes and I had to fill a lot of forms to receive it. But even so I shall order ir again!

13 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LifeCell Skin

Antwoord van LifeCell Skin

Thank you so much for your kind feedback—we’re so happy to hear you love the cream!
We completely understand how frustrating customs fees and paperwork can be when ordering internationally.
We truly appreciate your support despite that, and it means a lot that you plan to order again.
If you ever need assistance, we’re always here to help.

LifeCell Customer Support Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I have tried Lifecell and honestly I…

I have tried Lifecell and honestly I have seen the difference on the wrinkle on my forehead, but the only thing I can do without is that it is expensive. I see a bunch of people disappointed with the results, but we have to honest with ourselves people, you have to be consistent with its use. Also you have to be very careful with those sites that claim to sell you Lifecell when it is obviously a scam and it is not the real Lifecell. You can tell if you look at the origin of the product, make sure it’s not coming from China, you have to read that it comes from South Beach otherwise it’s fake. Other than that, yes it does work due to the retinol in the product.

4 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LifeCell Skin

Antwoord van LifeCell Skin

Thank you so much for your thoughtful and honest feedback!
We’re glad to hear you’ve seen a difference and appreciate you highlighting the importance of consistency.
You’re absolutely right—purchasing from trusted sources is key to ensuring authenticity and quality.
We truly appreciate your support and insight, and we’re always here if you need anything.

LifeCell Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Did not work for me

Did not work for me. I returned it.

1 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LifeCell Skin

Antwoord van LifeCell Skin

We’re sorry to hear the product didn’t work out for you, but we appreciate you giving it a try.
We’re glad you were able to complete the return, and we hope the process was smooth.
If you ever have any questions or need assistance in the future, we’re always here to help.

LifeCell Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be very careful when ordering from this…

Be very careful when ordering from this “company” is it Life Cell or South Beech? Buyer beware if you purchase at a discounted price they will automatically enroll you in a subscription. Then to get your money back takes an act of God, they have more excuses oh PayPal has a claim open NO THEY DO NOT, give us a day or two it’s been 2 days already etc etc etc. The cream isn’t worth it anyway does nothing just some more BS to get people to buy it. DONT DO IT.

20 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam alert!

Scam alert!! By purchasing any promotional products from LifeCell Skin, you apparently agree to sign up for a subscription. You don't know that until they charge your credit card again and again even though you have not made new purchases. They don't send ANY notifications that a new order was placed, processed, or shipped. Nothing. You simply see a new charge on your CC. The product they are selling doesn't work as advertised either. If it worked, people would be buying it without being tricked into it. It is disheartening to see companies like this freely advertising and taking advantage of people who decide to give their very pricey products a chance.

20 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So far, so good

Quick response to a shipping concern. I’m enjoying the product, but I can’t provide long-term results, as I have only been using the cream for about a month. It feels great on my skin.

15 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was using this product but haven't…

I was using this product but haven't really noticed a difference. Some said to try a cream that comes in a pot call XYZ and I got this online. It works 100% better as it's goes on smother, doesn't feel like your wearing a mask like Lifecell does. Stopped using Lifecell as it doesn't work for everyone.

12 mei 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer