He was so helpful an very nice im talking Mr. Barry & they staff are nice an kind as well i recommend anyone to go there there cheerful an down to earth people willing to assist in difficult times Bar... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
I came into this facility and the wonderful ladies at the front desk helped me and broke everything down to me so I could understand what was going on . Everything was fair as well as them having GREA... Toon meer
I called to make a payment. Wanting to pay more to get the loan paid down I was told I could only make the minimum. Thats an unfair way to do business due to high interest rates and Loanmax way of g... Toon meer
My experience with Loanmax was great. The staff members were very friendly and helpful. I loved how warm they made me feel. I was in for a short time with great results. They're worth my business any... Toon meer
Bedrijfsgegevens
- Autofinanciering en -lening bedrijf
- ook in
- Alternatieve financiële diensten
- Financieel adviseur
- Financieringsmakelaar
- Leningbureau
- Niet-bancaire financiële diensten
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
LoanMax Title Loans - offers Cash Loans on Car Titles in 20 minutes or less of up to $10000 without a credit check. Call 1-877-511-CASH.
Contactgegevens
Preston Ridge Road 3440, 30005, Alpharetta, Verenigde Staten
- loanmaxtitleloans.net
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Good service
Chrystal was an amazing person and nice…
Chrystal was an amazing person and nice and helped us alot .
Ms.Jackie was so nice very quick and…
Ms.Jackie was so nice very quick and professional.
My experience with Loanmax was great
My experience with Loanmax was great. The staff members were very friendly and helpful. I loved how warm they made me feel. I was in for a short time with great results. They're worth my business any day. Thanks ladies for the pleasant customer service you gave me.
All the reps there are the rudest…
All the reps there are the rudest people you would ever meet. Stephen from the call center was so unprofessional. Along with the local people in the branch in council bluffs and her supervisor.
Shay at the Roy Store is thee Absolute…
Shay at the Roy Store is thee Absolute Best all around. I’m so Happy to see her running that store again. Unlike the girl that was running the store prior to Shay was the worst who I would make arrangements with and to show up and to see the lights on and the store locked. She was also very rude. Again, Shay is Amazing and actually pleasant to do business with. Thank you for bringing Shay back to Roy.
Title loans are a total rip off
Title loans are a total rip off. I got a 1000$ and was to pay $65 mo. for 2 yrs which would total $1560, supposedly. If your insurance will not add them to account, you have to carry their insurance for $100 a month, knowing dang good and well. most insurance companies will not add. So I would end up paying $165 mo. so I would end up paying $3960. After paying for 8 months, went to pay off early and still had to pay a total of 899.96, like I paid NOTHING! If you can avoid it, don't do it. All a scam!
I came into this facility and the…
I came into this facility and the wonderful ladies at the front desk helped me and broke everything down to me so I could understand what was going on . Everything was fair as well as them having GREAT customer service . Thank you ladies .
Natasha give great customer service
Natasha give great customer service, I will be back again
I highly recommend getting a title loan…
I highly recommend getting a title loan from Loanmax Glendale Arizona, the staff is excellent and payments are reasonable
Latisha was great she explained the…
Latisha was great she explained the process throughly was very professional
Had a very nice experience with Karla…
Had a very nice experience with Karla she made everything quick and easy and was very polite thru the entire process would definitely recommend coming here!!
Absolutely outstanding....Ms
Absolutely outstanding....Ms. Joyce demonstrated incredible customer service from start to finish!!!!
Ms. Joyce
The fact that Ms. Joyce gave A1 customer service to me!
He was so helpful an very nice im…
He was so helpful an very nice im talking Mr. Barry & they staff are nice an kind as well i recommend anyone to go there there cheerful an down to earth people willing to assist in difficult times Barry is great he awesome to work with great guy!!
The Worst Experience Ever
I had one of the worst experiences I've ever had with LoanMax. I was approved for a car title loan and they issued me a bad check. The 1st day that I got the check, the bank instructed me to deposit it and wait for it to clear for the funds to be available. After a week went by and the check still didn't clear, the bank said LoanMax put a hold on the check so it couldn't be cashed. When the bank saw that there was a hold on the check that was issued from LoanMax, it looked like suspicious activity going on with my account, so the bank closed my account and deactivated my ATM card while they investigated to see if the check was fraudulent. When I called LoanMax to explain what happend, they took absolutely no responsibility and said that what was going on with my bank has nothing to do with them. Instead of helping me by canceling the bad check and issuing me a new one, Loanmax canceled the loan that I was approved for, they put a stop payment on the check and said I'd get my title back in the mail. Even though I was already approved for a loan, they wouldn't work with me. The whole situation caused me so much stress and frustration and it was a complete waste of my time. This company is shady. I'll never go there again.
I called to make a payment
I called to make a payment. Wanting to pay more to get the loan paid down I was told I could only make the minimum. Thats an unfair way to do business due to high interest rates and Loanmax way of getting/stealing from customers. Very unethical way to do business. Making a payment online is set up the same way.
Think ALOT before you go this route
You need to be over prepared for a high interest loan here and I would consider every alternative to avoid places like this. I paid for my account but I did try at least twice to offer a settlement for paid in full but they did not want to consider or even allow a conversation to try and save a little money. They specifically told me the account was not old enough to offer a settlement. Due to the amount of interest you pay here you should encourage settlement offers but I can offer my opinion that they will not because they will want to suck every dollar out of you that they can or will get the best of both worlds and collect a ton of interest and take your vehicle. Place is absurd, I have considered asking for a reconciliation of my account but I am glad I was able to get away from the loan period. Wish they would have at least entertained a small conciliatory amount but they had no interest in that. Interest can get as high as $40 per day which will destroy just about anyone's ability to get away from this loan
DO NOT USE LOAN MAX,LLC FIND ANOTHER…
DO NOT USE LOAN MAX,LLC FIND ANOTHER COMPANY! Unfortunately i took a loan on my car in july 29, 2024 from loan max for $3000.00 Paid off loan sept 9, 24 they charged almost $6,000.00
Called to find out where my title was. Spoke to Unice was her name! Not customer friendly. She lied stating her manager alyssa called on october 3, 20024 at 430p (all my calls are recorded and missed calls are documented.) No calls received. Unice stated she has the title to my car. Even though she states the loan is paid in full. She is holding it and will not send it. when i stated Loan max is fraudulent holding the title and me hostage and i would like to call attorney. Unice hung up on me and blocked my number from calling. Beware they are thieves!
This is a follow-up on my previous…
This is a follow-up on my previous review, expressing my deep frustration with the recent developments in our communication. While I had hoped for progress after our verbal conversation, the subsequent interaction has left me utterly disheartened.
During our recent call to confirm the next payment date and ensure that my account would be up to date, I encountered a disconcerting lack of transparency. The manager stated that the payment would be considered up to date "after you pay, and we will see what date comes up." This ambiguous response raises serious concerns about the reliability of your company's practices.
My attempts to secure written confirmation through messages, emails, or texts have been consistently rebuffed. This unwillingness to put promises in writing only exacerbates the sense of uncertainty and erodes trust in our agreement. As a customer, I find it essential to have a clear understanding of the terms and commitments, which, unfortunately, seems to be lacking in our interactions.
Additionally, the discrepancy in the credited amount further adds to my frustration. If I owe $1247 and a credit of $245 is applied, the resulting balance should be $1002, not $1233 as indicated. Such discrepancies raise serious questions about the accuracy of the financial transactions and further erode my confidence in the handling of my account.
I am now in a precarious situation where the uncertainty surrounding my account puts my vehicle at risk. It is disheartening to find myself in such a position due to what seems to be a deliberate lack of transparency and a refusal to honor written commitments.
At this point, the distress caused by your company's practices has led me to consider seeking legal assistance to address these issues. I sincerely hope that it does not come to that, and we can find a resolution that respects the terms we initially agreed upon.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








