Jeg har debut på mine trusser men wow…
Jeg har debut på mine trusser men wow hvor en debut 🎉
De sidder jo og smyger sig på kroppen og er så behagelige at have på.
Faktisk, har jeg ikke haft g-streng på i flere år, for ingen var behagelige at have på. Indtil nu .. de sidder jo perfekt og kan faktisk ikke engang mærke det er en g-streng..
Og den pad.. den var jeg meget spændt på, hvordan den ville føles. Den mærker jeg slet ikke til.. Altså giver 12 ud af 10 stjerner.
Og kan kun klart anbefale trusserne..








