Lolekai Reviews 

35
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ich habe lange im Netz nach schönen bunten Leggins gesucht und hier bin ich fündig geworden.Der Preis ist absolut gerechtfertigt, auch wenn mancher gern ein Schnäppchen macht. Aber Schnäppchen sind... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The support team was truly the friendliest I’ve ever experienced! The responses were super fast, and everyone was incredibly kind and helpful. The products were exactly what I had hoped for as well –... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I reached out Lolekai to return 2 rashguards and a bikini bottom. They said they would send new sizes for everything and to keep what was shipped! I can’t believe it! I’m excited to receive the new it... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a rash guard but it didn’t fit quite right and I forgot to return it until after the 30 day return policy had passed. I emailed anyway and heard back within 20 minutes with promise of a full... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Badmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

From the Hawaiian "lole" (clothes) and "kai" (the sea), Lolekai is a swimwear and activewear brand bringing zero-waste production practices to the industry.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

35 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(35)

35 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service and great quality

So many great colours to choose from, and when the top arrived it was of very high quality. I needed to change the size, and experienced way above and beyond customer service when I contacted the support team.
If you have any questions they will help you, and fast! Highly recommend, I will be spreading the word :)

6 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lolekai

Antwoord van Lolekai

Aloha Lisa, and thank you so much for this wonderful review -- it genuinely made our whole team smile! We're so glad the colours drew you in, that the top arrived in great shape, and that we could sort your size quickly and painlessly. Enjoy every wear (and thank you for spreading the word!). Mahalo for coming to us, and for taking the time to leave such a kind review. -- The Lolekai team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incredible customer service

Incredible customer service. Response time was way above expectations. Rash guards colors are beautiful.

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lolekai

Antwoord van Lolekai

Aloha Trish, and thank you so much! We're thrilled the colors won you over and that our team could look after you quickly -- it truly means the world to us. Enjoy your rash guards out in the water, and mahalo for the kind words! -- The Lolekai team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lolekai has the most amazing support…

Lolekai has the most amazing support team. They helped me get the right size with incredible speed and the warmest friendliness. I love your Aloha spirit!

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lolekai

Antwoord van Lolekai

Aloha Scott, and thank you so much! It was a genuine joy getting you into the right hats, and "Aloha spirit" is exactly what we hope to bring, so this truly means the world to our little team. Enjoy them in the sun, and mahalo for the kind words! -- The Lolekai team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Truly an amazing company and team

Truly an amazing company and team! I loved both items I ordered, but one rash guard was slightly too large for me. They responded to my return inquiry promptly and were so so kind, and are sending me an XS as a replacement. The small that was too large I’m gifting to my friend for our upcoming trip! I also ordered the crop top rash guard from them after such a great experience. And these are such quality pieces!!! Very excited to put them to use. Will definitely be purchasing with them again!!

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lolekai

Antwoord van Lolekai

Aloha Katherine, and thank you so much for this wonderful review -- it genuinely made our whole team smile! We're so glad we could get you into the right fit, and that the crop top and your gifted piece are heading off on adventures. Enjoy every one of them, and mahalo for the kindness, for taking the time to leave such a lovely review, and for coming back to us! -- The Lolekai team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What happens when it goes wrong

Judge a business by its actions when something goes wrong. Well I couldn't fault lolekai. Sent them an email explaining my issue and within hours I had an appologetic reply and offer of refund or replacement dispatched immediately. 100% will use again quality product and definitely quality customer service. Wish more were like lolekai.

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lolekai

Antwoord van Lolekai

Aloha Timothy, and thank you so much for this review -- it means a great deal. You've put your finger on exactly what we care about most: that when something goes wrong, we own it and make it right, fast. We're so glad we could get you sorted, and even more glad the piece itself won you over. Thank you for giving us the chance, and mahalo for taking the time to write such a thoughtful review. -- The Lolekai team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased two new rash guard shirt…

I purchased two new rash guard shirt for my upcoming trip to Hawaii. This shop sells awesome shirts and designs. When I received them I realized I ordered the incorrect size, the customer service team was a 10 out of 10 in handling my order.
Great company will buy from again.
Mahalo Lolekai team.

29 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lolekai

Antwoord van Lolekai

Aloha Joe, mahalo for the kind words — this made our whole team smile! We're so glad we could get your sizing sorted, and we can't wait for those rash guards to soak up some sun with you in Hawaii. Have the most wonderful trip, and thank you for being part of the Lolekai ohana. See you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perhaps the best customer service I've…

Perhaps the best customer service I've ever encountered. Purchased a product but the size and color were not quite right. Reached out for process to replace and was pleasantly surprised by the speed and ease of the situation. I only have the highest regard for this company and will be talking about Lolekai whenever I can.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lolekai

Antwoord van Lolekai

Aloha Peter, thank you so much — this genuinely made our day. Getting the size and color just right for you was our pleasure, and it means the world that you'd share Lolekai with others. Enjoy your new rash guard, and know you're always part of the ohana here. Mahalo!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lolekai has the best customer service!

The Lolekai customer service was about the best I have experienced with an online company. There was a mix up with the shipping address and they corrected it immediately so I didn’t have to wait long for the order to be sent to my correct address. Then I needed a return and they made that process easy and painless and went above and beyond to make things right with the order. The quality of the swim shirt I ordered is terrific and has a stylish look too. I’m grateful for the help and excellent customer care that I received!

31 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lolekai

Antwoord van Lolekai

Aloha Eric, this genuinely made our day, thank you! So glad we could fix the address mix-up quickly and keep the return painless. Taking great care of you is the whole point for our little team. Enjoy that swim shirt in the sun! - Team Lolekai

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service

The customer service team at Lolekai were absolutely amazing. Possibly the best customer service I've experienced in a very long time. Really quick, efficient responses to my emails providing great solutions for sending different sized pieces - and the rash guard and leggings I ordered are ideal for what I need, well made and really good designs.

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lolekai

Antwoord van Lolekai

Thank you so much, Debra! Helping you sort out the right sizes over email is exactly what we love doing, and we're so glad the rash guard and leggings are just right for you. Aloha! - Team Lolekai

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a size too big- no problem

I ordered a size too big- no problem - I reached out and they got me my right size Rashguards in time for my trip to the Big Island- I liked the material so much I ordered a swim bra! When you get a chance - make a more modest bottom suit and I am in!!!

23 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lolekai

Antwoord van Lolekai

Aloha Aileen! So glad the right size made it in time for the Big Island, lucky you! Love that you added a swim bra too. We hear you on a more modest bottom and we are passing it along to the team. Mahalo for the aloha!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

I had ordered the wrong size after refreshing the page and messaged someone in customer service about the challenge. They answered back they changed the order within moments of me sending the email. Excellent service!

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lolekai

Antwoord van Lolekai

Mahalo Kyler! Quick size fix, quick smile, that is just how we like it. Thanks so much for the kind words and enjoy every wear. Aloha from all of us at Lolekai!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality clothes

Great quality clothes! Fantastic customer service!!!!! I’m addicted.

Theresa
Colorado

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lolekai

Antwoord van Lolekai

Addicted is the best word we could hear, mahalo Theresa! So happy you love the quality and the service. Sending a little aloha your way in Colorado!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

pleasure to deal with them. Thank you

The service and the connection with the owners was worth dealing with this small Company- we highly recommend them; also they have very innovative designs

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lolekai

Antwoord van Lolekai

Mahalo Viv! That connection is our favorite part too. Thank you for supporting a small team, and so glad you love the designs. Aloha and happy adventures out there!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company stands by great customer…

This company stands by great customer service. I had an exchange and they handled it immediately. They went the extra mile to make sure I was happy. I would recommend them to anyone plus the products where nicely made and well priced.

22 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lolekai

Antwoord van Lolekai

Candace — thank you so much, this genuinely made our whole team's day. Handling your exchange quickly and making sure you walked away happy is exactly what we want Lolekai to stand for, so it means the world that you took the time to share it. Enjoy every wear, and we're always right here at support@lolekai.com if you ever need us. With gratitude, The Lolekai Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No returns - do not purchase

I ordered a tankini from here, it took longer than the expected delivery to arrive. Once it did arrive I no longer needed it and the fit and quality were not on par with the price of the item. To return you have to email the company and request to start a refund - I emailed ten days ago and I have not heard anything back. I also called their customer support number but nobody picked up and I was charged for the call as it is a US number. Absolutely terrible, do not purchase from them.

20 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lolekai

Antwoord van Lolekai

Hi Jessica, I'm so sorry — this isn't the experience we want for anyone.

I looked into this: we never received an email from you at our support inbox (support@lolekai.com). We pride ourselves on our fast and flexible returns and refunds policies. I've now refunded your order in full and emailed you directly. And for what it's worth, we don't offer phone support — as per our website, we ask that support gets routed to our support email inbox where we have rapid response times.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer