Ontevreden: Loodgieterloosdrecht komt niet zelf maar schakelt Loodgieterstad in in
Het lekte onder de gootsteen, Loodgieterloosdrecht gebeld en er kon woensdag gelijk iemand komen. Loodgieter komt half 5 binnen en moet naar z'n collega materialen halen. Komt terug om kwart voor 6. Reparatie uitgevoerd - buizen vervangen. Naast een werkelijk schandalig uurtarief rekent hij 70 euro spoed en 70 euro voorrijkosten om direct met pin te betalen. Volgende dag: buizen laten gewoon los. Donderdag gebeld, hij zou langskomen, niet langs geweest, nieuwe afspraak voor vrijdag gemaakt met tijdsframe, weer niet gekomen, wederom Loosdrecht gebeld en dan staat in het systeem dat ik gezegd heb dat het niet meer hoeft, dat we een ander zoeken. Hoe idioot om te bedenken dat ik vraag om een garantie reparatie en dat zou afzeggen. Nieuwe afspraak voor zaterdag. Wederom thuis blijven maar meneer de loodgieter van Loodgieterstad is wederom niet geweest. Hij en Loosdrecht niet bereikbaar. Beide bedrijven niet okee, veel geld betaald en alsnog gootsteen en vaatwasser niet te gebruiken

