Loungeable Reviews 

9
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

Combining super-soft fabrics and trend-led designs, our collections offer something for everyone. From cosy robes to fuzzy slippers, for laid back living... Loungeable has you covered. Available from our own site as well as a number of stockists - please note each stockist is responsible for refunding, we do not hold any card details unless bought from our own website.


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

9 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(9)

7 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service

Mrs Margaret Penman Disappointed with my product
came with a massive slit in the material.
However packaging all ok not damaged at all .
Emailed customer service had no reply not happy they could at least replied to replace this product.
Photo of goods can be available

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Loungeable

Antwoord van Loungeable

Hi, we’re really sorry that your item arrived damaged. This absolutely shouldn’t have happened and we apologise for the inconvenience.

We did reply to your customer service email at 4:03pm on the same day, asking for your order details so we could get this resolved for you. We’ve just sent the email again in case our original reply didn’t reach you.

We’re more than happy to arrange a replacement for you straight away. Please reply to our email with the requested details and we’ll get everything sorted as quickly as possible.

Apologies again, and thank you for bringing this to our attention. 🤍

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful dressing gown…

I received the croissant fleece dressing gown and it is beautiful !! I have never seen such a selection of lovely dressing gowns that are a bit different from the normal. I don't think they are expensive for the quality and finish of them, which is superb. This is my first purchase and I'm about to order some p j's for myself.

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Loungeable

Antwoord van Loungeable

Hi, we are so glad you love your order! 🥐 🎀

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My daughter is autistic and is very…

My daughter is autistic and is very particular in the material of clothing she wears. These pyjamas are perfect for her and worth the money.

2 juli 2026
Logo Loungeable

Antwoord van Loungeable

Hi, we are so happy your daughter loves her pjs! They are super soft on the skin. 🩷

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Im surprised this is even stocked

Im surprised this is even stocked, well anywhere really, apart from shein and ali express? This brand is clearly drop shipped from alibaba but sold on retailers like asos. The quality is awful and the static is insane! Im a size M and got an XL! Even though its an XL the arms chest and arms are ridiculously small to the point its just uncomfortable and exposing my wrists, the length of the gown is soo long so wouldn't even be proportional if someone's arms were as short as these sleeves, better quality at primark! This is just cheap rubish from china marked up for profit.

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Loungeable

Antwoord van Loungeable

Hi,

Sorry you feel this way about our products. We our a family business set up in 1953 and hold a long reputation for our quality and product - we are stocked on some large retailers and have a wealth of reviews on our quality.

I trust you have got a refund for this purchase now and we would like to offer you a discount to purchase from our website - to show you the quality we do offer. If you can email customerservice@loungeable.co.uk I will personally sort this for you.

Thanks.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointed…

I brought the black plush dressing gown, as a Mother’s Day gift and was extremely disappointed in the quality of the item, there was a significant hole under the arm. Learned a valuable lesson and will only purchase from reputable companies in the future.

25 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Loungeable

Antwoord van Loungeable

Hi,

Sorry you feel this way about our product. We our a family business set up in 1953 and hold a long reputation for our quality and product - we are stocked on some large retailers and have a wealth of reviews on our quality.

I trust you have got a refund for this purchase now and we would like to offer you a discount to purchase from our website - to show you the quality we do offer. We can only think this was a one off error in our manufacturing but our QC should have picked this up. If you can email customerservice@loungeable.co.uk I will personally sort this for you.

Thanks.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality item ruined after one wash!

Brought a dressing gown as a Christmas present which looked great and wife was happy however, after one was it came out looking as if I’d owned it for 2 years. It looked really tired and the material really degraded despite following the washing instructions. Very disappointed.

1 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Loungeable

Antwoord van Loungeable

Hi, sorry you feel this way about our product. We’re a family business established in 1953 with a strong reputation for quality, and our products are stocked by major retailers with many positive reviews.
I trust your refund has now been processed. We’d also like to offer you a discount on a purchase from our website so we can show you the quality we stand by. Please email customerservice@loungeable.co.uk and I’ll personally arrange this for you.
Thanks.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality and Customer Service

I am very disappointed with both the product and the customer service. The Plush Bootie Slippers from Loungeable looked cosy, but the inside stitching is so rough it scratches your feet. I returned the first pair only to be told I could not get a refund because they had been worn, even though that was the only way to discover the fault. I accepted a replacement but the second pair had the same problem. Poor quality and poor handling of a clear product issue.

Patricia Ling

17 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Loungeable

Antwoord van Loungeable

Hi, sorry you feel this way about our product. We’re a family business established in 1953 with a strong reputation for quality, and our products are stocked by major retailers with many positive reviews.
I hope your refund has now been processed. We’d also like to offer you a discount on a purchase from our website so we can show you the quality we stand by. Please email customerservice@loungeable.co.uk and I’ll personally arrange this for you.
Thanks.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely fantastic 🤩

Not only did the items arrive on time, but the quality is absolutely fantastic!! I am delighted with my new ‘comfy’ clothes. I highly recommend these guys, they are also really competitively priced. I will be purchasing more outfits soon 😊

16 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Loungeable

Antwoord van Loungeable

Lovely to hear - thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Useless

Paid £5 next day delivery, day 4 and still not been received with no updates or response to my messages.

EDIT: just received a response as below, over 1 year later! Ridiculous! I’ll email you (again) and see if I get a response about a delivery refund this time!

6 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Loungeable

Antwoord van Loungeable

Hi,

We're so sorry that your order didn't arrive as expected.

Our Next Day Delivery service applies to orders placed before 12 noon, Monday to Friday, with delivery due on the next working day. Unfortunately, while rare, a small percentage of parcels can be delayed or lost in transit by the courier.

If you had contacted us directly, we would have investigated this as a matter of urgency and, where appropriate, arranged a replacement to be sent straight away. We would also be happy to refund the delivery charge where the service paid for was not received.

If you still need any assistance regarding this order, please do get in touch and we'll be happy to help - customerservice@loungeable.co.uk

We hope your parcel has now arrived safely and that you're pleased with your purchase.

Thanks,
Team LB x

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer