We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

n’achetez pas leurs bottes!! 70€ je les ai porté deux fois le cuir est déjà entrain de s’enlever le talons est de travers à force de marcher parterre. je les ai même pas porter bcp de fois très mauvai... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My second bad review for this company. Absolute scammers- they won't refund a missing package and pass it off as being Hermes (courier) fault. Never have I come across this. Truly dreadful cus... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The shoes are beautiful and seem to be of great quality. Upon wearing my boots to dinner, I came home to notice scuff marks. Considering I’ve worn them for maybe 5 hours max at this point, to which I... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was really looking forward to finally having shoes from Love Raid because they were just so beautiful but I couldn't afford them before, and when finally got them the quality turned out terrible...... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Schoenenwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Worldwide shipping of the latest fashion in womens footwear, taking inspiration from catwalk, bloggers and celebrity style - delivered direct to your door.


Contactgegevens

2,1

Slecht

TrustScore 2 uit 5

224 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

International customer

Inexpensive and immediate ship to Australia, sizing spot on!! Thank you!

1 oktober 2021
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

We're so glad you're impressed with our products and service! It's always good to know our hard work pays off. 😄

Be sure to subscribe to our newsletter to avoid missing out on any exclusive discounts!

Take care, much love xo

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great value

Great value, Great styles for everyones taste. Good deliverys. Very tempting to buy more.

1 oktober 2021
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

This is so great to hear. 🥰 Don't forget to subscribe to our newsletter ready for a potential discount on your next order!!

Take care - much love xo

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

Hi Carla,

Having looked through our customer service system, we have no email regarding Order ORD806344, so its real hard to reply or help you when we have not received any communication from you. As you can see, we respond to every review we receive, good and bad, and we also do this for emails we receive.

We can only assist you and solve your problem if you follow the simple details on our website. Simply visit our customer service pages via this link: https://loveraid.com/pages/ and a member of our helpful team will be able to assist you further.

Thanks, LoveRaid xox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Okok🔥🔥

Okok 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

1 oktober 2021
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

Nice a simple comments, we're lit to see you love them!

Be sure to subscribe to our newsletter to catch any upcoming discounts!

Much love
RAID
xoxoxo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great boots!

Great boots!
Will definitely buy some more.

19 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

Aren't they just - our design team know how to make a statement, and we're so glad you agree!😄

Be sure to subscribe to our newsletter to catch any upcoming discounts!

Much love
RAID
xoxoxo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Shoes, Great Service

Ordered 2 pairs of shoes & both came 2 days after ordering. Really pleased with the shoes and the speed of delivery. Will definitely be ordering again & recommending to friends. Thanks very much.

16 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

We're so glad you're impressed with our products and service! It's always good to know our hard work pays off. 😄

Be sure to subscribe to our newsletter to avoid missing out on any exclusive discounts!

Take care, much love xo

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

so disappointed

so disappointed - didn‘t receive my first order, then they said they will send it again & still didn‘t receive it yet. Clearly they sell products that are not on stock causing the huge delays. So disappointing. Your shoes are great but your customer satisfaction is not your prio

8 september 2021
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

Hi Ab,

We're sad to see you've left a one star review. Our team sent out a replacement parcel to you on the 25th August once your first parcel was returned due to damage in transit. A tracking link was sent across to you as soon as your order dispatched, this tracking states that your order was delivered on the 3rd September.

We can only assist you and solve your problem if you have not received your order, if you follow the simple details on our website. Simply visit out customer service team via this link: https://loveraid.com/pages/

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful shoes

I bought two shoes and they fit perfectly, delivered in time and was so easy to buy online. Highly recommend.

8 september 2021
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

We're so pleased you're impressed with both our products and our delivery service, Liz! We try hard to make our customers feel looked after, so it's great to know that it's working. 😄

We hope you love the shoes as much as we do, and be sure to subscribe to our newsletter for exclusive discounts!

Stay safe - much love xo

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I haven’t received my order and the…

I haven’t received my order and the customer service has been ignoring me.

1 september 2021
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

Hi O,

Having looked through our customer service system, we have no email regarding Order ORD911802, so its hard to reply when we have not received anything. As you can see, we respond to every review we receive, good and bad, and we also do this for emails we receive.

We can only assist you and solve your problem, if you follow the simple details on our website. Simply visit out customer service team via this link: https://loveraid.com/pages/

Thanks, LoveRaid xox

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor quality

I bought some Rexx Raid boots from Office and loved them initially. Everytime I wore I got lots of compliments but after about 2 and half weeks they feel apart.
Not in the typical way, the sole of the shoe fell through. The fabric of the sole melted into the rubber base. I tried to fix the shoe by buying insoles but the fault was severe enough to make me walk differently causing such intense knee and foot pain.
Whilst Raid shoes look amazing the quality is very poor, worse than shoes half the price. Avoid, your joints will thank you.

27 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

Hi Megan,

As you have not added any ORD reference we're unable to comment or address your issue as this validates authentic reviews. I am sorry to hear that you're not happy.

We're sorry to hear that you are unhappy with the quality of your shoes

If you're ever unsure on what happens when there's an issue with your order, please use the customer service links on our website - they are there to help you!

Our customer service team do our best to help customers with any issues, but can't do so unless the links on our website are utilised.

Stay safe & take care! xo
RAID

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery

Fast delivery, shoes were in perfect condition,true to size

9 augustus 2021
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

We're so glad to see you're happy with your recent RAID purchase and it's amazing to see your comments! 🥰

If you want exclusive discount codes, subscribe to our newsletter over on our website for discounts on future purchases!

Stay safe, much love xoxoxoxo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really comfortable shoes

Really loved the heels I got they were so comfortable I lasted all night in them and that says a lot

9 augustus 2021
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

We're so glad to see you're happy with your RAID purchase! We try hard to ensure our shoes are great quality and competitively priced, so it's amazing to see your comments! 🥰

If you want exclusive discount codes, subscribe to our newsletter over on our website!

Stay safe, much love xoxoxoxo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great range of shoes which are ahead of…

Great range of shoes which are ahead of the fashion. Fast shipping & hassle free returns. Postage costs where quite high in comparison to other competitive shoe sites but worth it!

6 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

This is so great to hear. 🥰 Don't forget to subscribe to our newsletter ready for a potential discount on your next order!!

Take care - much love xo

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received my package

My order on June 10 didn't arrive. I contacted the customer service and they told me that they would run an investigation with the courier, which should take 'a few' working days. They never got back to me. On August 3 I asked them again and it seemed like they completely forgot about checking up with the courier. I asked for the refund because I dont want to get the shoes more than a month late. They said they would get back to me by the end of the day, and they didn't. The most unprofessional customer service ever!

4 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

Aww RL, it's sad to see a 1 star review, especially as we did all we could to help you, however, when the issue lies with a carrier loosing a shipment, we have to allow a little time for them to perform a search and an investigation. This does take a little time, as we explained.

You were refunded on the 5th August, once the carrier had confirmed the loss of shipment
Our customer service team pride themselves on providing exceptional customer service, despite this we appear to have been unable to make you happy.

We're sorry for this.

LoveRaid.com xo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought the shoes for my girlfriend…

I bought the shoes for my girlfriend they look amazing on her! Customer service is great and they answered my questions promptly within business hours. The only issue I had was with the postal service which had little to no updates in tracking, but that is not LoveRaids fault and they cleared up any concerns I had. Overall good experience and good quality shoes. I look forward to buying more in the future. Thank you for the good experience. :)

26 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

Hi Jay,

Thanks for the kind words! The RAID team are always excited to receive nice feedback, especially when they work so hard to keep customers happy and informed. We are so glad you love your purchase and that you will be back again shopping with us soon.

Take care & stay safe
xoxox
RAID

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Delay with delivery

Hello!
I placed an order on June 26 and Hermes received it on June 29 but it’s been almost 10 days and i have yet to receive my parcel or know about its whereabouts.
I understand that this may be an issue with Hermes but going through reviews i see that many others are experiencing the same issues with your company or have not received a reply after contacting you. As I ordered the shoes for an important event I feel this might be a good place to reach out to you.

8 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

Hi Ranya,

Apologies for the delayed response, all of our customer service is handled via email or messenger, they are available from Monday-Friday, 9am to 5.30pm UK time. Please drop and email over to customerservice@loveraid.com and they can help you.

Raid
xoxox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the experience

4 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

This is so great to hear. 🥰 Don't forget to subscribe to our newsletter ready for a potential discount on your next order!!

Take care - much love xo

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

Sad to see a 1 star review especially as we are trying to help resolve your issue - you contacted us on the 30th June and was informed by one of our operators that an investigation would be carried out and this will take a few days, like we mentioned in the email we sent you. As soon as the carrier responds with information we will get back in touch with you.

Sadly, these things can take a little time to resolve, our team will be in touch as soon as an update is made available to them

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy with u stuff and delivery

Happy with u stuff and delivery.
Thank u

1 juli 2021
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

Hey Pjeter,

We're so glad to see you're happy with your purchase! We try hard to make sure our shoes are great quality and price, so it's amazing to see it's working. 🥰

If you want to continue through on your enjoyable experience, you can access exclusive discount codes by subscribing to our newsletter over on our website!

Stay safe, much love xo

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I haven't known where my package is for…

I haven't known where my package is for a week. And they haven't told me anything yet. I asked for it two week ago and it has been in transit for a week. Where are my shoes? 🥲

1 juli 2021
Logo Love Raid

Antwoord van Love Raid

Hi, sad to see a 1 star review especially as we are trying to help resolve your issue - you contacted us on the 29th June and got a response from us within 4 minutes, we also reached out on the 30th to say that the carrier are performing an investigation to trace your shipment and this will take a few days, like we mentioned in the email we sent you. As soon as the carrier responds with information we will get back in touch with you.

Sadly, these things can take a little time to resolve.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer