luckyelfcasino.com Reviews 

44
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Das LuckyElf Casino bietet eine erstklassige Auswahl an Slots und ein tolles Fantasy Design das richtig Spaß macht. Besonders beeindruckt haben mich die blitzschnellen Zahlungen und der super freundl... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

throughly enjoyed playing here first time playing did a small withdrawal just waiting for it as its still pending but hopeful customer service were nice verified fast also has a good amount of games w... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Played their site few times, when trying to withdraw, each document they wanted was rejected. They wanted screenshot of bank statement to show my dep payment but my screenshot wouldn't work due to sec... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

mi deposited money with a neosurf i had purchased not even an hour beforehand and it was rejected twice then said the third time i tried that the payment was pending. when enquiring about it i was t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

LuckyElf casino—a new platform that brings the enchanting world of the Elves into the casino experience. Founded in 2022, it quickly got a reputation for being one of the most reliable and entertaining gaming destinations. The Elvish Welcome Bonus is something that new players simply cannot afford to miss. From the very first deposit, players can enjoy a 100% bonus up to €/$100, along with 100 free spins that are sure to offer plenty of excitement. But that's not all. With the second deposit, players can boost their winnings with a 50% bonus up to €/$100 and 50 free spins, while the third deposit offers 75% up to €/$100 and a further 50 free spins. By the fourth deposit, players are in for a real treat, with a 100% bonus up to €/$100 and another 50 free spins available.


Contactgegevens

Houd rekening met het volgende

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

44 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(44)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent range of games fast…

Excellent range of games fast withdrawals and great customer service

29 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear Brad Clark,

We greatly appreciate your positive feedback!

It brings us joy to know that you are satisfied with our variety of games, speedy payout process, and top-notch customer service - that's exactly what we strive for.
If you ever require assistance, our support team is available 24/7.

We wish you the best of luck and hope you continue to have a great time at LuckyElf Casino!

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Game selection for wagering is great

Game selection for wagering is great, as bonus wagering has its own lobby, withdrawals are quick and easy

20 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear Ghepz,

We appreciate your feedback!

It's wonderful to hear that you're enjoying our game selection and dedicated bonus wagering lobby, and we're happy to hear that the withdrawal process has been seamless for you.

If you ever have any ideas or require assistance, please don't hesitate to contact us.
Have a great time playing!

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick withdrawal

Quick withdrawal. Easy site to use.

13 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear customer,

Thank you for the positive feedback!

We are delighted to hear that your withdrawals went smoothly and that you found our site easy to use - that is our ultimate goal!

If you ever require any assistance or have any questions, our team is always available to help.

We hope you have a great time and wish you the best of luck! 🍀

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

scammers!

mi deposited money with a neosurf i had purchased not even an hour beforehand and it was rejected twice then said the third time i tried that the payment was pending.
when enquiring about it i was told had to wait as sometimes the payments take a little time. the next day still nothing, so i contacted them and was told the funds would be returned back to my neosurf ticket but could take up to 7 days. it's been over a week now and now the site is saying there is no record of me even making the deposit

13 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear Tshani Daly,

We are deeply sorry to hear about the trouble you encountered with your Neosurf deposit. We understand how frustrating it must have been for you and we apologize for any inconvenience this may have caused.

We are happy to inform you that your deposit has now been successfully credited to your account. Our support team has already reached out to you directly to provide all the necessary details. We hope this has resolved the issue for you and we appreciate your patience while it was being resolved.

We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused and we are committed to providing the best customer service possible. If you have any other questions or need further assistance, please do not hesitate to contact us anytime. Our team is always here to help and we will do our best to ensure that you have a smooth and enjoyable experience with us.

Thank you for choosing our services and we look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best casino there is

I play many casinos and this is far above any other in terms of fast withdrawals and bonuses. Honestly can't understand the reviews saying slow withdrawals etc. money is out within ten minutes and straight to bank so definitely an issue with the players bank in that case. So many games to chose from. Support and live chat is absolutely amazing and they are very generous with no deposit bonuses when requested and you done even have to lose alot for them to offer very generous free bonuses. Have recommended to all my friends and would definitely encourage anyone to give this casino a go .

10 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear Lisa,

Thank you for taking the time to leave such a fantastic review!

We are thrilled to hear that you are enjoying your experience with us, from our fast withdrawals and wide selection of games to our support team and bonuses. It means a lot to us that you have even recommended us to your friends.

We will continue to strive for excellence and provide you with the top-notch service you deserve. Our team is available 24/7 if you ever need anything or have any feedback to share.

We wish you continued luck and fun, and thank you for being a valued member of our community!

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Reinster Abzockerladen

Reinster Abzockerladen! Geld in Sekundenschnelle weg. Keine Freispiele, kein Spielspaß. Besser woanders spielen oder gar nicht.

27 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear Mary,

Thank you for providing your feedback.

We regret to inform you that we do not offer support in your preferred language. However, we do have translation tools available for communication, although we cannot guarantee the accuracy of the translations. We appreciate your understanding and cooperation in this matter.

We apologize that your recent experience did not meet your expectations. Please know that we prioritize fairness and transparency for all of our customers. Our platform uses certified Random Number Generators (RNGs) to ensure that every player has a fair chance at winning.

If you encountered any technical issues or have concerns about bonuses or gameplay, we encourage you to reach out to our support team. We would be happy to review your account and provide further assistance.

Your feedback is important to us as we strive to improve our services and enhance the player experience. Thank you for allowing us the opportunity to address your concerns.

Kind regards,
LuckyElf Casino Team
_________________________________________________

Liebe Mary,

Vielen Dank für Ihr Feedback.

Wir bedauern Ihnen mitteilen zu müssen, dass wir keine Unterstützung in Ihrer bevorzugten Sprache anbieten. Wir haben jedoch Übersetzungstools für die Kommunikation zur Verfügung, obwohl wir die Genauigkeit der Übersetzungen nicht garantieren können. Wir danken Ihnen für Ihr Verständnis und Ihre Zusammenarbeit in dieser Angelegenheit.

Wir entschuldigen uns, dass Ihre jüngste Erfahrung nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Bitte wissen Sie, dass wir Fairness und Transparenz für alle unsere Kunden priorisieren. Unsere Plattform verwendet zertifizierte Zufallszahlengeneratoren (RNGs), um sicherzustellen, dass jeder Spieler eine faire Chance auf einen Gewinn hat.

Wenn Sie auf technische Probleme gestoßen sind oder Bedenken bezüglich Boni oder Gameplay haben, ermutigen wir Sie, sich an unser Support-Team zu wenden. Wir würden uns freuen, Ihr Konto zu überprüfen und weitere Unterstützung zu bieten.

Ihr Feedback ist für uns wichtig, da wir bestrebt sind, unsere Dienstleistungen zu verbessern und das Spielerlebnis zu verbessern. Vielen Dank, dass Sie uns die Möglichkeit gegeben haben, Ihre Bedenken anzusprechen.

Mit freundlichen Grüßen,
Das LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just a really lame casino that…

Just a really lame casino that advertises as a fast withdrawal casino but it's actully extremely slow one..they try blame your own bank as the hold up problem and they will also say that weekends also hold it up.. don't play here or it's partner level up casino you will regret it if you do

6 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear Tim Chivell,

We understand that you may be frustrated with the time it takes for withdrawals to be processed.

We want to clarify the process for you. Our team works to process withdrawal requests within an hour, once all necessary verifications are completed.

However, once the funds leave our system, the payment provider and your bank take over the transaction. Typically, Bank Transfers can take 5-7 business days to be completed, excluding weekends.

Unfortunately, this timeline is determined by financial institutions and is out of our control. Please know that we never intentionally delay withdrawals. Our main goal is to ensure that our players receive their winnings as quickly as possible.

If you have any concerns, please don't hesitate to contact our support team. We are always happy to assist you.

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Screenshot of my deposit for verification... what a scam

I too have found their verification procedure to be a completely fake tactic that they only use to get away with the fraudulent activity and theft, giving them all the freedom in the world to scam people. I made a deposit and had to wager almost a thousand dollars for a $20 bonus, which I managed to do but the amount I was withdrawing dropped from $385 down to $130 but for some reason I was only allowed to withdraw $100. So I selected the withdrawal to be paid to my bank account and notified that it could take up to 7 days to be cleared. I noticed that if I was verified I can get immediate withdrawal so naturally I took a screenshot of the first deposit and uploaded it exactly like they requested, but I was still rejected as the document was apparently not relevant to my deposit. I then went on my online banking and looked into it and discovered that the first deposit was paid to some company that has a name like a hair salon but to raise eyebrows and make me start wondering about their legitimacy I discovered that the 2nd deposit I made was paid to a different company and the amounts paid were also different even though I deposited $20 both times and can prove that. Now my profile on the website shows that my withdrawal was approved but I still haven't received any money and I am still getting rejected everytime I re-upload the document. I want everyone to be warned that this online casino is undoubtedly a website that has a licence to rip people off for every cent they can get. If I can't withdraw because my account is not verified, then how can they legally allow me to make more deposits? Another scam money making game that is quick to accept your money but will refuse you from every which way to stop you from being paid the money you earned. I would be giving 0 stars if it was an option. I think the admin of this website need to face the criminal charges in the many different countries they have scammed people out of their winnings. I only have one recommendation for this website and that is to steer well clear of it and any similar sites that are associated with it

7 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear James Gray,

Thank you for contacting us and expressing your concerns. We understand your frustration and would like to provide clarification on the issues you have encountered.

As a licensed casino, we strictly adhere to security and compliance standards to ensure a fair and safe gaming environment for all players. You can verify our license at the bottom of our website: https://luckyelfcasino2.com/.

We want to clarify that all bonuses come with wagering requirements, which can be reviewed in the Bonus Terms section before use: https://luckyelfcasino2.com/bonus-terms-and-conditions. In your case, you took advantage of our Welcome Pack, which has a wagering requirement of x40 before any funds can be withdrawn.

Congratulations on your winnings! We are happy to inform you that our financial team has successfully processed your withdrawal.

We understand that the verification process can be frustrating, but it is necessary to protect our players and prevent fraud.

However, we noticed that some of the documents you previously uploaded did not meet our requirements and were not accepted. Please note that to verify the bank card used for your deposits, you need to provide a photo of both sides of the card, showing only the first 6 and last 4 digits, expiration date, and full name. For your safety, please ensure the CVV is hidden. It is also important that the documents are not expired.

After reviewing your account, we can confirm that we have informed you of the specific documents required for verification.

Our customer support team is available 24/7 and is always ready to assist you with any questions or concerns. If you need further help, please do not hesitate to reach out.

We appreciate your understanding and patience. We hope your future gaming experience is enjoyable and rewarding.

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Played their site few times

Played their site few times, when trying to withdraw, each document they wanted was rejected. They wanted screenshot of bank statement to show my dep payment but my screenshot wouldn't work due to security issue. So I wrote down their business name as was on statement, still rejected. Funny, Happy to accept my deposit but not pay my winnings. Now sending me text messages showing my phone number as the sender. Looked this up and found it's a scam tactic. Not impressed.

27 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear Marcella Hughes,

Thank you for contacting us. We apologize for any negative experience you may have had and want to assure you that we take all feedback seriously.

As a licensed casino, we strictly adhere to security and compliance standards to ensure a fair and safe gaming environment for all players. You can verify our license at the bottom of our website: https://luckyelfcasino2.com/.

We understand that the verification process can sometimes be frustrating, but it is necessary to protect our players and prevent fraud. Our records show that you have successfully uploaded your passport and proof of address, which have been verified by our financial team.

However, to complete the verification and proceed with your withdrawal, we still require proof of payment for the deposit method used. Unfortunately, the documents you submitted did not meet the necessary criteria for the following reasons:

1. Please upload a photo of the entire document.
2. Please upload a higher-quality image.
3. Please provide the front side of your card.
4. The submitted documents are not relevant to the verification process. To ensure a smooth verification process, please provide the required documents in the correct format.

If you need assistance, please contact our support team at support@luckyelfcasino.com, and we will be happy to assist you.

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Luckyelf 10 out of 10

fantastic site. perfect layout lighting withdrawals I would recommend to anyone I like how you can set Deposit limits I find this Brand is very, supportive of responsible Gaming. I also, would like to mention the Support chat is on point and super helpful

P.S I also, have made multiple cash-outs

20 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear Gothic_Academia,

Thank you for your positive review!

We are delighted to hear that you are enjoying your experience with us, from the website layout and withdrawal process to the support features we have in place.

Your recognition of our Deposit Limit feature and dedication to responsible gaming is greatly appreciated. Providing a secure, enjoyable, and supportive gaming environment is one of our main priorities, and we are thrilled to see that it is making a positive impact for you.

We are also happy to hear that our Support Chat team has been helpful and efficient - we will be sure to share your kind words with them.

Congratulations on your successful cash-outs, and thank you for recommending us. Your feedback motivates us to continue providing the best possible experience for our customers.

If you ever need assistance or have suggestions, please do not hesitate to reach out. We wish you continued fun and success.

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These guys are the biggest crooks out…

These guys are the biggest crooks out of all the casi os I've ever played on and they are good at it its 100% rigged so they are just going to the your money they said that u can't even verify your account until u try making a withdraw which is there way of saying if u win anything substantial they are going to find a problem with something on the verifying process

5 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear Mike Cheaters,

Thank you for contacting us and expressing your concerns.

We apologize for any negative feelings you may have and want to assure you that we take all feedback seriously. We understand that the verification process can be frustrating at times, but it is necessary to maintain a secure and fair gaming environment for all of our players. It is a standard industry practice and is required to comply with regulations, protect our players, and prevent fraud.

Please note that the verification process does not affect the outcome of your games or winnings. Once your account is verified, withdrawals can be processed without any issues. Our team is always available to assist and provide clarification if needed during the verification process.

If there is anything specific you would like us to investigate, please do not hesitate to contact us directly. We are happy to address any concerns you may have.

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I made over 1000$ in deposit in one day…

I made over 1000$ in deposit in one day they never honored there vip and they told me to deposit more if I wanted free anything very rude and greedy

30 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear Ria Campbell,

Thank you for providing us with your feedback.

We are sorry to hear that you are disappointed and we want to make sure that we address your concerns in a transparent and respectful manner.

We would like to clarify that our bonus policy is based on funds that have been lost. This policy has been carefully explained to ensure fairness and consistency for all of our players. We always strive to offer bonuses that align with this policy, and you can review your bonus history at any time in your profile for full transparency.

Furthermore, we want to emphasize that we have been very giving to you on several occasions in the past, offering various bonuses and promotions. Our goal has always been to ensure a pleasant and fulfilling experience for you.

If you need further clarification or assistance, please do not hesitate to reach out to us. We are here to help and answer any additional questions you may have.

Thank you for your understanding and for being a valued member of our community.

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very good service and they pay out

Very good service and they pay out. The only issue I had was when the withdrawal was approved they didn't send me a confirmation email. But they payed out my withdrawal of $1186. It was my second time depositing $50 and forst I won a major jackpot on 20cent bet which was $300. I kept playing and playing and then I won $1000 on $1 bet bonus game. Good casino. Pays out ✅️

10 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear Sisilili E,

Thank you for taking the time to share your positive experience with us!

We are overjoyed to hear about your amazing wins, including hitting a major jackpot and winning an incredible $1,000 on the bonus game. It sounds like you had a lucky streak! 🎉

We are happy to hear that you found our service and payout process to be reliable. However, we apologize for the oversight regarding the confirmation email for your withdrawal. Your feedback is extremely valuable to us, and we will review this to ensure better communication in the future.

Your kind words inspire us to continue providing a top-notch gaming experience. Thank you for trusting us and we can't wait to see you enjoy more exciting moments at our casino!

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My wife won just over $5000 dollars…

My wife won just over $5000 dollars last night
We were so excited.
She asked to withdraw
She spent hours filling in and uploading ID’s bank statements
The money then disappeared from her elf account and was told she was not allowed to withdraw due to a technical issue.
Is it a scam. 🤷🏼‍♂️

21 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear Sam Nobrega,

Thank you for bringing this matter to our attention. We understand the frustration this may have caused and are dedicated to resolving it as quickly as possible.

Please be aware that our Privacy Policy and GDPR regulations ensure the confidentiality of our players' personal information. As a result, we can only discuss account-related issues with the account holder. We kindly request that your wife contacts us directly from her registered casino account for assistance. Our support team will provide her with the best possible help.

As a fully licensed casino, we prioritize the security and accuracy of all transactions. Our standard verification process is necessary to protect both our players and the casino from potential fraudulent activities. This process guarantees that withdrawals are securely processed to the rightful account holder.

We want to assure you that our casino operates under strict regulations and has no intention of deceiving our players. For transparency, you can review our licensing information at the bottom of our webpage: https://luckyelfcasino.com/.

Please note that our KYC procedures may require players to provide verification documents (such as ID, payment system details, or utility bills) even if they have been submitted before. This is stated in our Terms and Conditions, which can be found here: https://luckyelfcasino.com/terms-and-conditions. It is crucial to provide complete and accurate information to avoid any delays or rejections of withdrawals.

We kindly ask that you encourage your wife to contact us through her account so we can thoroughly investigate and promptly resolve this issue. Thank you for your understanding.

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stop lieing to your customers

Stop lieing to your customers
1st was told it was sent on the 4th and was my end holding up the payment.
Then she asked for my details bank statement showing gad not entered my account.
So I asked why would I need to give you that if you already paid.
What possible reason would you require that for.
Then avoided question asking for it again.
So I asked for confirmation of transaction.
She went on about verification.
So kept pushing her to show me confirmation.
Back and forth I asked for manager was ignored.
Called het a liar.
She said she wasn't and kept saying I just spoke with account dpt.
She recieved infomationfrom them.
I said oh was that just now .
She said yes .
Good nice and easy it's a simple request to ask for confirmation and I'm sure won't take but 30 seconds.
Called her a liar she had no come nack and well i can be quite the bulldog and she wanted to get out of there.
Told her it's quite normal to ask for it but she went quiet.
So I gave bank details she required press my own bat I gave her front back of my licence.
Now can I have confirmation please.
She say anything to avoid my questions.
It felt like she was embarrassed and a bit ashamed.
I mean even the worst place to work you dont ask your employee's to lie to your customers.
So I got Jack of it and said I'll go to the gambling Australia watchdog and ombudsman fair trading and being a goigle scout my review when I hunt down every ad on every scocial media outlet I'm in and too many to say.
My words will be over top of thier add warning people they are thieves.
Ombudsman can put on a site ban in Australia basically shut them down stop them trading.
Once I show them this and a few other site links and read there's more tha1 and quite a few hell put the brakes on.
He'll have no choice.
So can kiss alot more than I'm after gone.
I screen-shot the whole fiasco.
They said sent
Then need all statements and gave licence.
So they have all that .
I recieved apology and because of a wrong data entry.
I need to resend it all again.
The funds are back in my account now so in 9 days I've gotten nowhere.
Been lied to and still want the same thing I've sent oh and a utility bill with my name attached.
This is pending apon fraudulent.
I have screenshots so I have proof.
I'll be pursuing the matter further and asking for compensation from ombudsman.
It's not my 1st rodeo I know ombudsman will be in contact with fair trading dpt sute will shut off till the debts payed and reasonable compensation is given.
Once I'm satisfied and ombudsman is happy ge will contact fair trading g and they will allow them to re-open for buisness this process takes a couple of weeks and even if im wrong and I'm not it blatant and obvious they may be fined by fair trading and from memory 7k is the amount but can be many 7k fines.
Some are just for saying something or asking for something.
Lieing will deffinstely be one I think I have a few more than that.
Don't just call the gambling authority call the gov offices, that's what they are there for.
They are the ones issue fines.
So once they pay the fines and everyone's happy then re-open.
Fight fire with fire.
This is still ongoing I'll call this part 1.
Stay tuned.
Ps you know if you get enough people you can start a class action.
Now your talking huge fines.
That's what I'll be doing if I don't get what's rightfully mine.
Remember screenshots
Withdrawal ACCEPTED is keyword.
I've brought bigger companies to thier knees weren't laughing then.
Be active google ads search bar in social media apps
Hunt them down a voice your opinion google will do the rest.
Goigle doing care if it 20$. Or 20 million$.
Do not let them get away with it.

8 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear Jason Smith,

Thank you for contacting us and expressing your concerns.

We want to assure you that we value you as a valued player and have taken steps to demonstrate our loyalty to you. As part of our customer loyalty program, we offered you the option to make your first withdrawal without the need for verification documents.

We regret to inform you that the payment provider has declined the transaction due to incorrect information provided by you. As a result, the funds have been refunded to your casino account.

As a fully licensed casino, we prioritize security and accuracy in all transactions. For this reason, we have a standard verification process in place to protect both our players and the casino. This ensures that withdrawals are processed safely to the rightful account holder and helps prevent fraudulent activity.

Rest assured that our casino is completely licensed and we have no desire to deceive our players. Our licensing information can always be found at the bottom of our webpage: https://luckyelfcasino2.com/

Please note that our policy allows us to request verification documents (ID, payment systems, utility bills, etc.) even if they have been previously provided. This is part of our KYC procedures. It is important to provide complete and accurate information to avoid any delays or rejections of withdrawals, as stated in our Terms and Conditions. You can find more information about this process on our website: https://luckyelfcasino2.com/terms-and-conditions

After reviewing your account, we noticed that although you have shared documents with our support team through chat and email, however, they still need to be uploaded directly to the dedicated section in your profile to be officially accepted: https://luckyelfcasino2.com/profile-custom/verification

Unfortunately, we do not accept documents through chats or emails. We also noticed that the funds returned to your account from the payment provider have been used for gameplay.

If you need further assistance with the verification process, please do not hesitate to contact our support team at any time.

Thank you for your understanding. We are here to support you every step of the way.

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love this casino easy verification fast…

Love this casino easy verification fast withdrawal

16 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear angela,

We appreciate your positive feedback!

It brings us great joy to know that you found our verification process to be simple and our withdrawal times to be speedy. Our goal is to always offer a smooth and enjoyable experience for all of our customers, and your review reassures us that we are achieving that.

If you ever have any inquiries or require additional support, please don't hesitate to contact us. We are dedicated to ensuring that you have the ultimate gaming experience at our casino.

Thank you for choosing us and happy playing!

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total scam.I had over 600 dollars in my…

Total scam.I had over 600 dollars in my account and because I finished a 50 dollar bonus for reaching level 9 on the loyalty program they took 278 dollars off my account. Be smart and avoid this online casino.

4 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear Mark Reynolds,

Thank you for contacting us and expressing your concerns.

After carefully reviewing your account, we can confirm that you have successfully completed the bonus for reaching Level 9 in our Loyalty Program.

Congratulations on this achievement! As per the terms of this promotion, the maximum cash prize is equal to the prize amount, which in this case is $50. Therefore, your account was charged $278.05. To make things easier for you, we have attached a link to this condition: https://luckyelfcasino2.com/loyalty

Please be assured that we are a licensed casino and have no intention of misleading our players. Our license information can always be found at the bottom of our page: https://luckyelfcasino2.com/ . We are sorry to hear about the issue with your funds.

At our casino, we value loyalty and treat all our players with the utmost respect. As a gesture of goodwill, we have credited your account with a $100 bonus, which you have successfully used. We hope this helps regain your trust in us.

If you have any further inquiries or require assistance, please do not hesitate to reach out to our customer support team. We are always available to assist you and ensure that you have a fantastic experience at our casino.

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wirklich das Casino ist supa Geld…

Wirklich das Casino ist supa Geld Casinos
👋👋👋👋🎉😘

28 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear Ivan,

Thank you for your feedback and for choosing our Casino!

We regret to inform you that we do not offer support in your preferred language. However, we do have translation tools available for communication, although we cannot guarantee the accuracy of the translations. We appreciate your understanding and cooperation in this matter.

Our aim is to provide a positive and transparent gaming experience for all our players, and we are continually working to improve it.

If you have any more questions or require further clarification, please do not hesitate to contact our customer support team. We are here to assist you and ensure your satisfaction.

Thank you for choosing to play at LuckyElf Casino, and we look forward to providing you with an excellent gaming experience in the future.

Kind regards,
LuckyElf Casino Team
_______________________________________________

Sehr geehrter Ivan,

Vielen Dank für Ihr Feedback und dafür, dass Sie unser Casino gewählt haben!

Wir bedauern Ihnen mitteilen zu müssen, dass wir keinen Support in Ihrer bevorzugten Sprache anbieten. Wir haben jedoch Übersetzungstools zur Verfügung, um die Kommunikation zu erleichtern, obwohl wir die Genauigkeit der Übersetzungen nicht garantieren können. Wir danken Ihnen für Ihr Verständnis und Ihre Zusammenarbeit in dieser Angelegenheit.

Unser Ziel ist es, allen unseren Spielern ein positives und transparentes Spielerlebnis zu bieten, und wir arbeiten ständig daran, es zu verbessern.

Wenn Sie weitere Fragen haben oder weitere Klarstellungen benötigen, zögern Sie bitte nicht, sich an unser Kundensupport-Team zu wenden. Wir sind hier, um Ihnen zu helfen und sicherzustellen, dass Sie zufrieden sind.

Vielen Dank, dass Sie sich für das Spielen im LuckyElf Casino entschieden haben, und wir freuen uns darauf, Ihnen in Zukunft ein ausgezeichnetes Spielerlebnis zu bieten.

Mit freundlichen Grüßen,
Das LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sh**y cx service would not get me the…

Sh**y cx service would not get me the 25 free spins for signing up. Kept asking for a promo code

25 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear Brandi Ballance,

Thank you for contacting us and sharing your feedback.

We regret to inform you that we do not offer sign-up bonuses. These offers are provided by our partners and are only available to players who have registered through their special link. If you have a promo code or a screenshot of the offer, please provide it by contacting our support team.

But don't worry, we have fantastic offers waiting for you! For more information about our offers, please visit the following link: https://luckyelfcasino2.com/bonuses?

If you have any further questions or need assistance, please do not hesitate to reach out to us. Our team is always available to help.

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took my money transactions clearly…

Took my money transactions clearly state so! Their casino says declined … no refund just lie after lie. It’s a scam…. Don’t be fooled
They say anything they can and don’t give a damn

In response to lucky elf’s ‘standard reply’ that I’ve now heard for a month…. No you’re not working with my bank, you are in fact lying, and I’ve heard this same rubbish and you asking me for the same information over and over again. You took the money, now I’m paying interest on my debt and you are doing not a thing about it.

I sure am, I’m letting everyone know and beware of level up and lucky elf. Scammers

2 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo luckyelfcasino.com

Antwoord van luckyelfcasino.com

Dear Phillippa Gallagher-Maxwell,

Thank you for sharing your feedback with us.

Every comment we receive is highly valuable, as it offers important insights into the challenges players face. This information is crucial for us to take the necessary steps to address and prevent these issues in the future.

It is essential to recognize that electronic payments are processed through a payment provider. Once initiated, a transaction is sent to the provider for handling before reflecting in the player's account. Unfortunately, there may be instances where the payment provider may take longer than expected to process transactions.

We want to assure you that our team has successfully escalated the issue to the payment provider, and we are actively working towards finding the best resolution. We understand your frustration, and we take these matters seriously.

If you have any additional questions or require assistance, please don't hesitate to contact us. Our team is always here to help!

We apologize for any inconvenience you may have experienced and appreciate your understanding.

Kind regards,
LuckyElf Casino Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer