Grote oplichters, besteld product moet je vooraf betalen en wordt vervolgens niet geleverd. Bij reclamatie krijg je steeds mails die inhoudelijk niet ingaan op het probleem. Dit houden ze eindeloos... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Zeer onbetrouwbaar bedrijf. Oplichters lijken het wel. 2 april artikel besteld, na 3 weken verkeerde artikel geleverd. Geen retour mogelijkheid. Terug betaling voorstel onder protest geaccepteerd maa... Toon meer
Na aanvankelijk lastig contact en een boze mail van mij, toch na drie dagen het bestelde product ontvangen. Het bedrijf blijft wel vriendelijk in hun mails.
Nooit iets bestellen daar, ze geven aan dat ze een 60 dagen niet goed geld terug garantie hebben. Mijn moeder bestelde laatst daar iets. En de advertentie kwam helemaal niet overeen met het product, d... Toon meer
Houd rekening met het volgende
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Grote oplichters
Grote oplichters, besteld product moet je vooraf betalen en wordt vervolgens niet geleverd.
Bij reclamatie krijg je steeds mails die inhoudelijk niet ingaan op het probleem.
Dit houden ze eindeloos vol en het aantal mails met de tekst ticket is solved is oneindig, waarschijnlijk een AI chatbot.
Kortom, nooit iets kopen hier!!!
geen pakketje gehad en geen geld terug…
geen pakketje gehad en geen geld terug en hebben zelfs niet gereageert op mijn mails.
zijn oplichters
4 G bakje besteld op 27/05 en nog…
4 G bakje besteld op 27/05 en nog steeds niets ontvangen . Ik denk dat het van China moet komen terwijl je denk van Nederland , koop daar niets word waarschijnlijk nooit geleverd .WEG GELD
Super slecht
Super slecht, verkeerde artikel geleverd vervolgens traag contact en geen omruilen naar bestelde artikelen of retour.
Bestel er niet!!!
Bestelling na 3 weken nog steeds niet…
Bestelling na 3 weken nog steeds niet ontvangen en als je een email stuurt steeds het zelfde antwoord
Is onderweg
WTF koop daar nooit niks meer
Bedrijf is niet klant vriendelijk
Steeds vriendelijke mails, maaaar product kapot na 2 maanden , krijg ik ticket dat product onderweg is, dus gooi ik het weg. Na meer mails wat zij niet goed lezen, en steeds mij verwijten niet goed te handelen . (Foto's filmpjes maken van kapot product, wat ik weggegooid heb?) Komen we niet tot n oplossing, nu geen product ,geen goed gevoel . Dus ik zou hier niets meer kopen.
Slechte service, zelfs geen korting op product. Ik heb nu niets meer.
Brillen met aanpassende dioptrie
Ik heb betaald maar nooit mijn bestelling ontvangen
Na klacht van mij wilde men mij het betaalde bedrag terug storten
Dit was ook bedrog en werd nooit een bedrag gestort
Nepsite
Je denkt te maken te hebben met een Nederlands bedrijf. Maar zag dus later van niet. Duurde zolang dat het binnen kwam. Ook gemaild erover krijg je een ticket maar kan je niet zien wat er mee gedaan word.
Nog maar gewacht toen was het ineens binnen. Maar was niet exact het zelfde dan wat ik had besteld. Lijkt wel namaak variant andere naam enz. Was ook kleine verpakking voor best wat geld.
Zou hier NIET BESTELLEN!!!
Nooit iets bestellen daar
Nooit iets bestellen daar, ze geven aan dat ze een 60 dagen niet goed geld terug garantie hebben. Mijn moeder bestelde laatst daar iets. En de advertentie kwam helemaal niet overeen met het product, dus zij netjes gemaild dat ze het retour wilt sturen. Vervolgens krijgt ze een aanbieding dat ze het product mag houden en winkel tegoed krijgt of het order houden en 20% terug kan krijgen. Dus ze weigert het en toen was het ohh we hebben het geëscaleerd en u kunt maximaal 30% terug krijgen. Nogmaals geweigerd en willen het volledig bedrag terug. En staat ook duidelijk op hun website
Zeer onbetrouwbaar bedrijf
Zeer onbetrouwbaar bedrijf. Oplichters lijken het wel.
2 april artikel besteld, na 3 weken verkeerde artikel geleverd. Geen retour mogelijkheid. Terug betaling voorstel onder protest geaccepteerd maar ze komen steeds met nieuwe redenen om terugbetaling te traineren. Ik ben boos en al moe omdat dit nergens toe leidt. Pas op! frauduleus bedrijf.
Het pakket is nooit aangekomen.
Het pakket is nooit aangekomen.
We hadden extra betaald voor verzekering en snelle bezorging maar helaas 3 weken later nog niks binnen.
Het bedrijf wat zou moeten bezorgen reageert nergens op en je kan ze niet bellen.
En lumlin life kan je ook niet bellen en die zegt bij de vervoerder te zijn.
Dus kastje ....muurtje.....
Weg ruim 50 euro ....mensen niet doen.. asocialen zijn het.
Bestelling geplaatst dd.25/04/26 dr…
Bestelling geplaatst dd.25/04/26 dr bedrijf dd. 27/02/26 bevestigd. Tot vandaag 12/05/26 niets ontvangen. Bij het volgen is de toestand nog altijd dezelfde als op 27/05/26. Vragen via mail twee keer gesteld zonder resultaat, geen antwoord.
Ratten/ hufters/ oplichters !
Ik word helemaal gek van deze firma
Ik word
helemaal gek van deze firma. Mail op mail, de ene keer in het Engels en soms in het Nederlands. Hun berichten zijn, we begrijpen dat uw probleem is opgelost. Nee, helemaal niks opgelost. Kreeg de verkeerde artikelen en ze waren zo vriendelijk om mij 20% van mijn betaalde bedrag terug te betalen! Maar nog steeds niks ontvangen!
Wilde artikel terugsturen
Wilde artikel terugsturen, 2x mail verstuurd,geen reactie. Vind dit GEEN stijl van dit bedrijf
Dit bedrijf heeft mij heel iets anders…
Dit bedrijf heeft mij heel iets anders geleverd dan er was agesproken. Volgens een advertentie van Facebook zou ik Serenyl ontvangen, wat er daadwerkelijk is geleverd is een vaag product als Lithium orotate, wat in de verste verten niets heeft te maken met het verwachtte Serenyl. Ik voel mij dus behoorlijk beetgenomen door het bedrijf.
Slechte dropshifter!
Probeer maar eens een defect item (Travelnet wifi router) aan te melden bij deze dripshifters!
Mails worden niet goed gelezen en door van hun kant steeds meer extra vragen en eisen te stellen zakt de moed je in de schoenen.
Na zo'n 10 mailtjes in drie dagen ben ik het beu.
Ik ben blij dat ik met Paypal betaald heb, die gaan serieus met mijn klacht om.
krijg al 20 keer hetzelfde antwoord…
krijg al 20 keer hetzelfde antwoord zonder de beloofde terugbetaling.
"Ik hoop dat het goed met je gaat.
We begrijpen volledig hoe frustrerend deze situatie voor je moet zijn, en we willen ervoor zorgen dat alles zo duidelijk mogelijk is. Laat me de huidige status van je bestelling en de volgende stappen opnieuw uitleggen:
Bestelling Annuleren:
Helaas kunnen we je oorspronkelijke bestelling niet annuleren, aangezien deze al onderweg naar je is. Zodra een bestelling is verzonden, kunnen we de levering niet stoppen.
Dubbele Bestelling:
Wat betreft de dubbele bestelling, kunnen we deze ook niet annuleren, aangezien deze al bij je is geleverd.
We begrijpen echt hoe teleurstellend dit moet zijn en bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele verwarring of frustratie die dit heeft veroorzaakt. Om dit op te lossen, kunnen we je een volledige terugbetaling aanbieden minus een verwerkingskosten van €13, wat de administratieve kosten dekt die gepaard gaan met de terugbetaling.
We betreuren de misverstanden en waarderen je geduld enorm. We willen je verzekeren dat we alles doen wat we kunnen om dit zo soepel mogelijk op te lossen.
Als je vragen hebt of meer uitleg nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan voor je klaar en zullen samen werken om de beste oplossing te vinden.
grote oplichters!!!!!koop hier…
grote oplichters!!!!!koop hier niets!!!!per telefoon en e mail onbereikbaar, retour zenden ondanks beloftes onmogelijk!!!!Helaas ben ik er in getrapt. Op het adres in London(website) zijn vele bedrijven gevestigd. WEees gewaarschuwd!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.
