We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible won't let you withdraw. Got a free 22spins promo from them, max cash out $20 after achieving the ridiculous 40x wager and completing KYC they wouldn'tet me withdraw $20 because of AML, lol wh... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The withdrawal and deposit process is fast and easy. Customer service reps are knowledgeable and friendly. I would definitely recommend. I have had a great time with every visit! Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Legitimately the only site I’ve ever cashed out on free spins. It’s not a lot but it’s better than nothing. Without depositing they are always sending freebies. The withdrawal is super fast. I do wish... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Signed up. Hour later, cleared wagering for free spins. Verified account then requested withdraw. Funds in account hr later. Didn’t have to make deposit. Account verification and withdrawal process w... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Online casino/bookmaker
  2. ook in
  3. Casino
  4. Sexclub

Geschreven door het bedrijf

Magician Bet is a next-generation online casino built for players who demand more — more speed, more freedom, and zero restrictions on their winnings. Instant Withdrawals— Every Time At Magician Bet, we've eliminated the waiting. Our withdrawal system is engineered for speed, processing payouts instantly so your winnings reach you without delay. No pending periods, no arbitrary holds. When you win, you get paid — fast. No Maximum Cashout Limits Unlike most online casinos, Magician Bet imposes no maximum cashout limits. Whether you've won €500 or €500,000, there's no ceiling on what you can withdraw. Your winnings are yours — all of them. No KYC Required. We respect your privacy. Magician Bet operates without mandatory KYC verification, meaning you can deposit, play, and withdraw without submitting personal documents. A truly frictionless casino experience from start to finish. Crypto-First Casino Magician Bet is built for the crypto generation. We accept Bitcoin, Ethereum, Litecoin, and a wide range of other cryptocurrencies, giving you complete financial sovereignty over every transaction. Hundreds of Games. One Platform. From slots and live dealer tables to crash games and provably fair titles, Magician Bet offers a vast library of games from the world's leading providers — available instantly, no download required. Experience online casino gaming the way it was meant to be. Fast, free, and without limits. Play at Magician Bet — Where Winners Play Without Limits.


Contactgegevens

Houd rekening met het volgende

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

241 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 83% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(241)

241 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

this casino is a joke they claim…

this casino is a joke they claim instant withdrawal, that's bull crap because today I won they limited my winnings and they have messed me around on my kyc verification all day long. I even kept playing with them got a bonus round got 146 free bonus spins and they cut my cue off now I can't get nobody account to nothing they are a scamming cheating Mickey mouse liar casino that don't nobody need to spend any money with them because you will lose it. and I'm a verified player of them all the casinos I'm a professional gamer I do this for a living. and they are cheats scamsters don't spend a penny with them .

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Magicianbet

Antwoord van Magicianbet

Hello,

We're sorry to see this review and would like to clarify a few points.

While we aim to process withdrawals as quickly as possible, certain withdrawals may require additional KYC, security, or compliance checks before they can be completed. These procedures are in place to protect both our players and the integrity of the platform and cannot be bypassed simply because a player has previously been verified elsewhere.

We also do not arbitrarily limit legitimate winnings or interfere with game outcomes. Any limits connected to bonuses or promotions are determined by the clearly stated terms of the specific promotion, including any applicable maximum cashout conditions.

If you believe something was handled incorrectly in your particular case, we invite you to provide your account details through Trustpilot's request for information so that we can review exactly what happened and provide a more specific response.

Kind regards,
Trey

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refuse to give my withdraw.....

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Magicianbet

Antwoord van Magicianbet

Hello,

We're sorry to hear about your experience.

Unfortunately, there isn't enough information in your review for us to understand exactly what happened with your withdrawal. Could you please elaborate further on the issue you experienced and provide some additional details regarding your withdrawal?

We would be happy to look into the matter and clarify the situation once we have more information.

Trey

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

won 450 let we withdraw 20

won 450 let we withdraw 20. it’s a joke like most of the scam casinos

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Magicianbet

Antwoord van Magicianbet

Hello,


We would like to clarify that the maximum withdrawal amount of $20 from this free promotion was clearly stated in the promotion's terms. By claiming and playing the promotion, the applicable maximum cashout limit applies regardless of the balance reached during gameplay.

Your withdrawal was therefore handled in accordance with the terms of the promotion, and we do not believe it is fair to characterize the casino as a scam for applying a condition that was clearly communicated beforehand.

We always encourage players to review the wagering and maximum cashout conditions before activating any promotion.

Trey

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I must say how extremely impressed with…

I must say how extremely impressed with this casino.They sent me free spins with no deposit.Then I played through the full wagering amount specified. Then was asked to verify account which literally took 4 mins in total start to finish,then within 5 minutes I had recieved the etransfer for said amount.I am very happy to encourage anyone to play here.

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refusing to let me withdraw

Refusing to let me withdraw! Big scam

My response: I already contacted support via live chat and email and they said they won't let me withdraw! So no reason to give you my username here!

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Magicianbet

Antwoord van Magicianbet

Hello,

We're sorry to hear that you feel this way.

We would like to assure you that we are a fully licensed and legitimate online casino. We never reject, delay, or withhold withdrawals without a serious and valid reason, and every withdrawal is reviewed in accordance with our Terms & Conditions and regulatory obligations.

We would appreciate it if you could provide us with your username or registered email address so that we can review your account and investigate what happened in your specific case.

We look forward to assisting you.

Kind regards,
Trey

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don't even want to give one star to…

I don't even want to give one star to be honest with you I played the promotional 111 free spins on Rival only. Madethe wagering requirements, went to verify my identification and they said that they could not identify or verify who I was they won't give me no other chance to verify myself again and they said that there's nothing more they can do for me.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Magicianbet

Antwoord van Magicianbet

Hello,

We are sorry to see this review, as it does not accurately reflect what happened.

Our records show that your account did not pass our AML/Compliance review. These checks are a mandatory part of our regulatory obligations and are applied consistently to all players. Unfortunately, when an account does not meet these requirements, we are unable to proceed further or offer additional verification attempts.

For this reason, we do not believe this review fairly represents the situation or the actions taken by our team. Our support staff followed the applicable procedures and communicated the outcome in accordance with our compliance requirements.

We wish you all the best going forward.

Trey

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM!!!

SCAM!!!! STAY AWAY.

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Magicianbet

Antwoord van Magicianbet

Hello,

We're sorry to hear you feel this way. We are a fully licensed and legitimate casino, committed to providing a safe and fair gaming experience for all players.

If you've experienced an issue, please contact our support team with your account details so we can investigate and assist you.

Trey

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

It was ok not really

It was ok. Nothing special and I can't prove it but I think they cheated. A couple times during a bonus or free spin it kinda glitched a it rolled right past what I think it should have landed on. If you play slots you know what I mean. Plenty other ones out there to use than take a chance with this one. Disappointed 😞

20 april 2026
Logo Magicianbet

Antwoord van Magicianbet

Hello,

We're sorry to hear that you feel this way and that your experience left you disappointed.

We would like to assure you that we are a fully licensed and legitimate online casino, and we have no ability to control or influence the outcome of any game. All of our games are supplied by licensed providers and operate using certified Random Number Generators (RNGs), ensuring that every spin and bonus round is completely random and fair.

If you experienced any technical issues or game glitches, we encourage you to contact our support team so we can investigate them together with the game provider.

Kind regards,
Trey

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service, all questions are answered quickly and thorough. Games are excellent and redemption is what they say it is. I recommend this casino to anyone looking for good entertainment and Excella service, hays off to William for your amazing support!!!!

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bonus aren't as advertised

Bonus aren't as advertised. They keep the money. Avoid these scammers at all costs.

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Magicianbet

Antwoord van Magicianbet

Hello,

We're sorry to hear that you feel this way. We would appreciate it if you could provide us with more information about your experience so that we can investigate your case.

Have you had a chance to review the bonus terms, such as the Maximum Cashout (MCO) and any other promotion-specific conditions? These terms are displayed before a promotion is claimed and determine how bonus funds are handled.

Please reach out to us with your account details so we can look into your case and provide you with a detailed explanation.

Kind regards,
Trey

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please read… genuine review of the business

Please read… genuine review of the company.

if i could rate this 0 stars i would. The worst experience ever at an online casino, with deceitful promotions and the most horrible chat support.

Got the 111 free spins offer and I was required to play through 523 dollars after only winning 10 dollars (which is insane!). Somehow i ended up winning a lot, and luck got on my side and i flipped the 10 to around 300 and cleared my wagering reqs. After I wanted to withdraw and was having the hardest time to actually do the KYC verification (they weren't clear at all), and when I went to withdraw my funds i could only withdraw 20 dollars from the 300 dollars i made.. which is genuinely crazy. There were no terms and conditions to this offer or no mention from MagicianBet themselves that the max you can cash out js 20 dollars.

If tou’re reading this, do not do business with this casino. This is a decitful business that hates the customer. Worst customer support with an AI slop chatbot that gives generic copy and paste responses.

22 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Magicianbet

Antwoord van Magicianbet

Hello,

This review does not accurately reflect what occurred, and we would like to clarify several important points.

The wagering requirement for the free spins promotion is 40x, and this is clearly stated in the promotion's specific Terms & Conditions, which are available to every player before activating the promotion.

Likewise, the $20 maximum cashout is not hidden. It is clearly stated both in the specific terms of the promotion and in our General Bonus Terms & Conditions. We encourage all players to review the promotion terms before claiming any offer.

Regarding verification, our KYC process is straightforward and, in most cases, takes only a few minutes to complete.

We would also like to address the claim regarding our support team. We do not use AI chatbots for customer support. Every conversation is handled by a real member of our support team.

We always welcome genuine feedback, but we also believe it is important that reviews accurately reflect the facts and the clearly stated terms that apply to our promotions.

Trey

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fake reviews

Fake reviews! They claim they have instant withdrawal but i'm waiting already for 2 days

7 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Magicianbet

Antwoord van Magicianbet

Hello,

Thank you for your review.

We are sorry to hear about your experience. However, we would like to clarify that we do process our withdrawal requests almost instantly.

Without any account details, we are unfortunately unable to investigate what may have caused the delay in your specific case. We kindly invite you to contact us with your registered email address so that we can review your account and determine whether there is a technical issue, verification requirement, or another reason for the delay.

We look forward to assisting you and resolving the matter as quickly as possible.

Kind regards,
Troy

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer