Ik heb een lamp besteld, maar nooit ontvangen. Na meerdere mails te hebben gestuurd, werd het steeds op 'bezorgtijd' gegooid. Na bijna 3 maanden heb ik nog steeds geen lamp ontvangen. Ik heb aangegeve... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Let op‼️ Vandaag heb ik een e-mail ontvangen van het bedrijf Maisonholland waarin ze beweerden dat ze uw geld hadden betaald. Na controle bleek dit echter niet waar te zijn. Juridische adviseurs de... Toon meer
Koop hier nooit iets!! Je denkt wat moois te kopen maar komt allemaal uit China, had ik het ook daar kunnen bestellen. Geen contact met ze te krijgen, heel lang wachten voordat ze reageren op je mai... Toon meer
De klantenservice helpt je met al uw vragen. Zij leveren een goede service. Wanneer je levering vertraging heeft opgelopen, gaan zij na waar uw levering zich bevindt . Ik heb ook al 1 keer gehad doord... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Mensen keken ook naar
Ik heb een lamp besteld
Ik heb een lamp besteld, maar nooit ontvangen. Na meerdere mails te hebben gestuurd, werd het steeds op 'bezorgtijd' gegooid. Na bijna 3 maanden heb ik nog steeds geen lamp ontvangen. Ik heb aangegeven graag mijn geld terug te willen, maar hier krijg ik geen reactie op. Oplichters zijn het. Ik zou hier niets bestellen!!
Via deze weg willen we weer laten weten…
Via deze weg willen we weer laten weten dat het oplichterij is. We krijgen onze lampen niet, standaard reacties. We willen onze geld terug! Ook geen reactie!!!
Veel mooie woorden maar niets nakomen
Geheugen stick besteld. Snelle levering beloofd. Niets gekregen na 5 weken. Wordt er beloofd het geld terug te storten. Ook niet. En zo stink je er toch weer in. Mooie mailtjes kunnen ze overigens wel sturen
Degenen die positieve beoordelingen achterlaten, zijn vaak dezelfde oplichters zelf.
Let op‼️
Vandaag heb ik een e-mail ontvangen van het bedrijf Maisonholland waarin ze beweerden dat ze uw geld hadden betaald. Na controle bleek dit echter niet waar te zijn. Juridische adviseurs denken dat deze e-mail gestuurd is vanwege waarschuwingen. Wees voorzichtig en verspreid, voor zover mogelijk, de naam van deze frauduleuze site onder familie, vrienden en collega’s.
Koop hier nooit iets!
Koop hier nooit iets!! Je denkt wat moois te kopen maar komt allemaal uit China, had ik het ook daar kunnen bestellen.
Geen contact met ze te krijgen, heel lang wachten voordat ze reageren op je mail, telefoonnummer bestaat niet. Ben vanaf september bezig om mijn geld terug te krijgen.
Vreselijke gasten achter deze website! Dit moet echt gestopt worden.
Maison Holland fraude
Maison Holland fraude. Het is een dropshipper die troep uit China bestelt en verkoopt als iets moois. Een draagbare 30 TB SSD bestaat niet, zeker niet zo'n klein en licht formaat. Toch pretendeert Maison Holland dat ze het kunnen leveren voor een zeer lage prijs. Trap er niet in. De 30 TB SSD is in werkelijkheid een 16 GB flash drive die ook nog eens slecht werkt. Als je er bestanden op zet, ben je ze kwijt.
Oplichting
Oktober een electrische mop besteld,paar keer gemaild waar mijn bestelling blijft,uiteindelijk antwoord,dat het onderweg is,ook de track en trace werkt niet meer,geeft error aan! Ben onderzoek gaan doen,dit bedrijf bestaat niet in denhaag,wordt gerund door 1 persoon,rechts persoon op de site staat ook op hetzelfde adres en is een informatie technologie advies buro,alle 2 met hetzelfde kvk nummer,ook deze zit niet op het adres in denhaag, wees gewaarschuwd, oplichting!! Aangifte is onderweg!
Een goede klantenservice
De klantenservice helpt je met al uw vragen. Zij leveren een goede service. Wanneer je levering vertraging heeft opgelopen, gaan zij na waar uw levering zich bevindt . Ik heb ook al 1 keer gehad doordat de levering maar wegblijft dat zij mijn geld hebben teruggestort. Ik ben zeer tevreden over Maison Holland! Het zijn prachtige lampen.
Bestelling maison livienne
Ik heb bestelling gedaan bij maison lievienne bestelling duurde langer dan wat ze schrijven. Het artikel paste niet . Vraag retour aan nou ik mag mijn artikel houden en ze betalen 5 procent terug .
Prijs was 34,95 terug betaling zou €5,25 zijn wat ik terug betaald zou krijgen.
Dit is oplichting.
Contact heel slecht en telefoon nummer op de site werkt niet .
Dit bedrijf moet gestopt worden om nog zaken te doen .
Ik vind dit oplichting
Niets kopen
Ze hebben mij beloofd dus ze gaan reageren op deze pilot.
Het heeft even geduurd maar…
Het heeft even geduurd maar uiteindelijk heb ik mijn bestelling ontvangen. Bestelling is naar tevredenheid.
Zijn oplichters!
Zijn oplichters!! Track en trace code doet t niet. Product nooit gekregen. Niet bestellen hier !!
Lamp nooit gekregen
Een lamp besteld, 3 weken geleden. Nooit binnen gekomen en nul reacties op mails naar de klantenservice. Telefoonnummer bestaat niet.
Oplichters
Bestel hier niks, je wordt aan het lijntje gehouden en uiteindelijk komt er niks.
Het zijn gewoon oplichters!
Dit is oplichting
Dit is oplichting. Je krijgt je betaalde product NIET!!
In juli schoenen besteld en betaald bij…
In juli schoenen besteld en betaald bij maison van loen helaas niets ontvangen. Alleen per mail contact te krijgen maar antwoord is nietszeggend. Verzocht geld te retourneren, je raadt en al NIETS ONTVANGEN. Pure oplichting, zou fijn zijn dat dit gestopt wordt.
Koop hier niets,je wordt genaaid door…
Koop hier niets,je wordt genaaid door dit bedrijf en je krijgt je geld niet terug. En je bestelling hoor je niets meer van.
Scam
Bestelling nooit ontvangen en geen gehoor van klantenservice dus ook geen geld terug. Complete oplichterij!
0.000000 waard🤮👎👎
Oplichting
Besteld, betaald en nooit ontvangen. Track en trace is fake! Klantendienst onbereikbaar
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.






