Vi fik malet vægge og hvidtet loft i stue og badeværelse i tirsdags Super oplevelse og resultat fra start til mål 🌟🌟🌟🌟🌟🌟og et sikkert 13 tal Super proff både med pris og kvalitet. Vi e... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Jeg kan på det varmeste anbefale malermester Norbert. Vi har netop fået spartlet vægge, sat filt op og malet, og resultatet er intet mindre end fantastisk. Kvaliteten er i top, og malermester Norberts... Toon meer
Vi har brugt Norbert i 2016 da vi overtog huset. De fik malet i alle rum samt slebet og lakeret gulv. Nu næsten 5 år efter, har vi udskiftet alle vinduer og døre i huset. Hvilket har efterlad en del... Toon meer
Hurtigt tilbud og start på arbejde i andelslejlighed der skulle renoveres og males. God kommunikation, og de afleverede lejligheden “som ny” efter aftalt tid. Fair pris på arbejde der tog lidt over... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Super service og god pris
Jeg har brugt Norberts malerfirma to gange og regner bestemt med at bruge ham når tredje gang kommer. Hvis han har tid 👍
Super service og god kommunikation med Norbert selv. Før, under og efter.
Meget tilfreds kunde her. Anbefaler gerne. Bår pga ovenstående om service, men også tilfreds med kvalitet selvfølgelig. Og pris!
Rune, Glostrup
Jeg har brugt malermester Norbert flere …
Jeg har brugt malermester Norbert flere gange, han lever altid et flot stykke arbejde til aftalt tid og pris.
Han benytter udlands arbejdskraft, og de kommer og passer deres arbejde, ingen rygning og andre smuttere som men tit og ofte oplever med andre malere. altid høflige og de rydder op efter sig.
Super arbejde....
Har fået malet gavlene på huset. Er super tilfreds med arbejdet. Havde flere ude at give et tilbud, og har ikke fortrudt vi valgte Norbert. Det blev malet næsten til tiden (et er svært at forudsige regnvejrsdage), prisen holdt, og de par dage, hvor det ikke var muligt at male grundet regn, ringede han afbud om morgenen, så vi var orienterede.
Der blev ryddet pænt op efter arbejdet, og resultatet er blevet så flot!
Hold jer langt væk.
Annoncere med gratis uforpligtende tilbud. Overholder ikke de aftaler han selv laver, til tros for at vi aldrig har modtaget et overslag fra ham, har han sendt os en faktura på 500 kr for ingenting . Samt truer med inkasso. Er glad for vi aldrig valgte at sende vores enterprise deres vej.
Det bliver ikke til en gentagelse
Vi havde fået et tilbud på maling af det meste af huset. Meget grundig gennemgang med malermesteren inden tilbudsgivningen. Vi valgte firmaet pga man hele tiden talte om kvalitet. Det lød jo godt.
Vi takkede ja til at de ordnede vores stue/køkken område.
Søde polakkere kom og malede. Venlige mennesker bestemt, men de kunne ikke dansk og det engelske haltede gevaldigt. Det besværliggør kommunikationen ret så meget. Og hvorfor ikke fortælle at man kun har polakkere ansat?
Her 1/2 ÅR efter "renoveringen" er stuen begynder det at sprække flere steder, og den der med super kvalitet som Mester selv mener han leverer, er det ikke blevet til. Vi gider ikke reklamerer, for det ender med en masse bøvl da mester har store problemer med at accepterer andet end sin egen "sandhed" og kunne bliver meget ubehagelig hvis vi mente andet end ham.
Det, og så den meget uproffesionel opførsel fra mester gør at vi bestemt ikke ønsker en gentagelse. Så resten af entreprisen har vi fået et andet firma til at udføre. Et med god service og god kundekontakt. Det var ikke det vi fandt hos dette firma
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.






