Marketsz Reviews 

16
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Expediteur

Geschreven door het bedrijf

Get a Tax-Free USA and UK Shipping Address to use during checkout from any of our favorite online stores. Choose from our interntional couriers like DHL or Fedex and get your packages delivered all the way to your door in a matter of days. With 2-4 Days Delivery, Unlimited Consolidation, and 24/7 support, Marketsz is the best solution for shopping online. Sign up now and get your free USA Address!


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

16 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(16)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are expensive very very expensive…

They are expensive very very expensive ...talk bout consolidation yet when item arrives I had to pay separate paperwork etc...double cost.... Secondly I went to clear items and custom mark my paper then I had to wait and be randomly charge by agent cause paper had no reference number ...so how custom ain't see that...how do I know I wasn't over charge...thirdly I told them 3 packages they only give me 2 waited till I back in bequia to call and say oh we found other paper...now they sending me bol of 122.5 usd clearance fee for a light cushion way cost $30

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE THEIR SERVICES

DO NOT USE THEIR SERVICES. Take this as a warning I got sent a completely wrong item. I then proceeded to contact them. They give me 3 to 4 lines on how they were going to help me. Then proceeded to leave me on seen since the 15 of June. I’ve tried numerous times to contact them. But they just ignore them. Then I wrote on one of their of posts about my experience on instagram and then they proceeded to block me on insta. Worse service ever. Stay away.

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marketsz

Antwoord van Marketsz

Dear Jearre, good afternoon. Your items are already in your island/country. We have found and sent them to you with Fedex. The tracking number was sent to you via email and whatsapp as well. If you need any support, you can always reach us via both.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They make change my mind with good actions

I had changed my opinion related to this company, initially was thinking really bad but then costumer service is excellent and they explained everything to me with details. Some delay in process but not their fault. Recommended for sure. Now waiting my items to be delivered. Thanks Marketsz

26 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I'm disappointed as first time client

I'm disappointed as first time client, I got late response, I whomever was in charge of responding on WhatsApp made me felt like I was a bother, every question was replied to until the next day! AND I NEVER RECEIVED MY PACKAGES. I was excited to ship from aboard, but this experience makes me never wants to try again 🥲. I wasted my money

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marketsz

Antwoord van Marketsz

Dear Kennesa,

firstly, we do apologize for your experience. We do our best to provide the best service.

We looked into your account and your packages have been in your suite and 'ready to sent' since the 25th of April 2026. You just have to create the 'ship request'. You haven't received the packages yet, because you haven't created the ship request yet.

You can login and create the ship request right now for your two packages and they will be at your address in 2-4 days. Also, since this is your first time, you have an additional 15% discount.

As for Whatsapp, we reached out to your number on Tuesday and Wednesday via text and calls asking about the invoices that we needed to ship out your items, but you haven't answered yet. We don't have a conversation with you either on our main Whatsapp Number.

You can still reach out to us. We have just re-sent you the messages and we are here to help you to get your packages sent out.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Suddenly changes in operations

Suddenly, without any notice to me, I had to provide our tax ID because the software required this. And when I explained that we are a tax-free territory, they realized that they were asking for information they did not need.

11 juni 2024
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer support and flexibility

Customer support made the steps i needed to take clear and were also flexible when one of my packages deviated from the norm. (I won something in a giveaway, and had it shipped to me but had no proof of payment since i didn't buy the package, i won it) They were still able to get it processed for me.

11 januari 2024
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

process to slow

Hi,
Well to be honest the shipping handling process was to slow for the price, i would have gotten my package the same time by ocean for way cheaper.

28 maart 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Getting over charged

Getting over charged. Promised a manager would call and then nothing. Always seems that whatever the item cost you end up being charged the same again. Having tried this about four times I’ve decided no more. Too much hassle and far too expensive

1 mei 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Expensive and poor delivery service

It was more expensive to send through Marketz and it took longer than with E-zone. It was supposed to get delivered to my house but I was not contacted when they would arrive so the driver just appeared at my house when I was not home and took the parcel back. He then left it at E-Zone so I had to go pick it up AT E-ZONE's office! Might as well send with E-zone: less expensive, faster and same service.

1 mei 2024

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer