We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

By far the most inexpensive tickets I found for Kenny Chesney in Denver and I received my tickets within 20 minutes and placed them right in my Apple Wallet. Huge Fan of Mark's Tickets now.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I've bought from Mark's Tickets three times without any issues at all. The ticket transfer fees are very high, but I'm not sure if Mark's Tickets is taking a cut of those or if that's just what the se... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Mark's Tickets has a great service. Availability of tickets is always awesome. The only real issue I have is the excessive amount they charge for service fee's/taxes, etc. (add-on charges). That ch... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst experience ever!!! Do NOT buy tickets from these people! Bought JT tickets for my wifes 40th and he cancelled and when he rescheduled we are out of town. Ironically they do not not refund you... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kaartverkoper voor evenementen
  2. ook in
  3. Hobbywinkel

Geschreven door het bedrijf

Hey Everyone! Welcome to Mark’s Tickets. We’re so happy that you’ve decided to stop by and give our site a look. Simply put, we’re your #1 destination for entertainment. We have the best tickets available to exclusive, sold out events that you just can’t find anywhere else. Did you ever find out about a great concert or sporting event a little too late? When all the tickets were sold out and you thought you missed your chance of getting in? Well, Mark’s Tickets is here to save the day and make sure that you have the most entertainment filled year ahead. Our Founder, Mark has been selling tickets to events for over 15 years and decided that with his knowledge and experience of the industry it was time to make sure that absolutely nobody was shut out of their favorite event, and so he created Mark’s Tickets! We’re so happy you visited today and want you to know that we are always here to help if there is anything you need, or any questions you have. We’re constantly working to ensure that our customers have the most seamless experience possible. Please follow us on Facebook, Twitter and Instagram for daily updates and promotion codes you wont want to miss. We hope to see you soon!


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(2.899)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

LAST OPTION TICKETS

Over 300% mark up on tickets that we’re going for 1/3 the price. If you add in service fees it’s almost 500%. The worst part is they were selling the same tickets significantly cheaper 4 days later. Not good business practice. I paid 900.00 total and find them for 584 on another website.
Tried emailing and calling and they don’t want to bend to try and make things right so I’ll share with everyone my experience

28 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Mark's Tickets

Antwoord van Mark's Tickets

We are a resale marketplace. We do not set the prices. We significantly markdown the tickets we sell. Tickets may go up or down depending on the seller. We have no control over the price of the tickets, only the markup we make, and if you compare us to any other ticket resale marketplace, we are always the cheapest!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Satisfied Customer

I have no idea what the bad reviews are about. Bought a ticket for a hockey game that was at least $20 cheaper than anywhere else. Center Ice, front row, upper bowl. The ticket seller transferred the ticket to me within 15 minutes. Couldn't have been easier.

19 november 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Mark's Tickets

Antwoord van Mark's Tickets

Hi,

Thank you very much for taking the time to write a review of Mark's Tickets. And thank you for support of small businesses!

I love when customers take the time to share their experience with Mark’s Tickets on Trust Pilot. It truely means alot to us! Word of mouth and customer reviews is how we are able to compete with the big companies with their Super Bowl commercials and unlimited advertising budgets.

Thank you again for your order and continued support of Mark’s Tickets.


Thank you!

Mark
Owner – Mark’s Tickets

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible. Inventory not guaranteed. Horrible customer service. Look elsewhere.

Tl;dr Inventory not guaranteed, terrible customer service, much better alternatives out there.

I purchasd "flex" seats for a recent production of Dear Evan Hansen. When purchasing flex seats you're agreeing to seats in a certain "zone" of the venue and then provided exact location at a later date (in this case 24 hours prior to the event). The zone I purchased was a luxury box level and the listing said seats will be in boxes A through Z. It also said they would be unobstructed "100% worry free".

Being familiar with the venue, I knew seats in this area were hard to come by as they are club seats reserved for "members" (usually corporations) and not made available to the public. So, I was very pleased to reserve 4 flex seats at a reasonable price that would put me somewhere on this exclusive box level. I should have known better.

My order status was changed to "Order Status: Processed: Your ticket seller has confirmed they have the tickets matching your request." shortly after my purchse. Then 48 hours before the event I sent a message to confirm that the tickets were still on track to be delivered the next day. What followed was the most deceitful and disappointing customer service experience in my life.

Shortly after sending my email I received a call from a fast talking "Box Office Manager" that proceeded to tell me that the flex seat section I chose is not being utilized for this production due to special lighting from the show. Honestly, he was so confident that I almost bought it. But I did press him on his explanation since I knew closing down this section meant spurning wealthy club seat members and I had seen boxes available for other dates of this production on StubHub.

When I mentioned the StubHub tickets he basically asked me to "prove it". So I told him what show to search and he indeed saw that there were tickets out there in these boxes (he just didn't have any). But rather than outright admit the tickets were bogus he continued to make excuses saying the boxes are obstructed view (blatant lie) and I wouldn't want them and how I should upgrade to these premium seats he had for just $120 more. Classic bait and switch.

I refused to pay anything additional and continued to press him on how he could sell tickets he didn't have. That's when he tried to make me the bad guy. He said because I bought flex seats I wasn't guaranteed the tickets I purchased and that he has the right to cancel any order he wants. I pleaded with him to find me comparable seats as box office inventory was all but gone and I had already made plans to see the show. But all he could offer were lesser balcony seats.

I pressed him one more time on how he can offer seats for sale that he doesn't have. He said that despite what the listing and the order status said purchasing flex seats is essentially a request for Mark's Tickets to find seats for you in that zone, and they don't actually have that confirmed inventory. When I began to express my disappointment he cut me off saying "I'm cancelling your order. Goodbye." and proceeded to hang up on me.

In summary, they realized the bogus flex seats they had posted were actually in a premium seating area and priced way too low for them to fulfill the order and still make a profit, so they made up an excuse and tried to upsell me. When I caught on to their ploy I was hung up on.

25 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Mark's Tickets

Antwoord van Mark's Tickets

We are sorry we could not find the seats in the zone you were looking for you. We are a resale marketplace so we do not have any tickets ourselves, or decide the price/availability of the tickets. The broker in this case could not fulfill the tickets so order was cancelled and refunded, since you did not want any of the other tickets we had available. We are truly sorry for any inconvenience. Brokers who do not fulfill the tickets on an order are giving a warning when this happens and after another warning are no longer allowed to sell tickets on our website.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

What's up with the ticket transfer fees?

I've bought from Mark's Tickets three times without any issues at all. The ticket transfer fees are very high, but I'm not sure if Mark's Tickets is taking a cut of those or if that's just what the seller is charging. It would be nice to see what that charge is going to be before I make my order, but if it seems to horrible, I guess I have the right not to finalize the order.

22 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I DO NOT RECOMMEND THIS COMPANY AT ALL

I DO NOT RECOMMEND THIS COMPANY AT ALL. I HAD A POOR EXPERIENCE WITH PURCHASING TICKETS. THE TICKETS WEREN'T AVAILABLE. THEY ISSUES A REFUND. THEY CALLED ME AND LEFT A MESSAGE FOR ME TO RETURN THEIR CALL SO THAT THEY COULD WORK WITH ME ON GETTTING COMPARABLE TICKETS.I HAD TO MAKE SEVERAL CALLS ONLY TO BE TOLD THAT THEY COULD'NT HELP ME. THEN I STATED THAT I WAS GOINGTO WRITE A REVIEW ADVISING PEOPLE NOT TO USE THIS SITE ONLY TO BE TOLD THAT I WAS THREATENING THEM. I TOLD THE MAN NO I WASN'T AND I HAD EVERY RIGHT TO WRITE A REVIEW GIVING MY PERSONAL OPINION ON THEIR SERVICE BEING POOR.

18 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

beware: call concert venue before buying tickets

The wife and I bought tickets to a concert in New Orleans shortly before a leaving to actually attend the concert. One arrival we found out the concert had been rescheduled. Frustrating part was our 1 hour drive there and back, $45 spent on an uber ride. I just wish we were not able to purchase tickets to a rescheduled concert in the first place. As customer service has told me, they aren't always aware of all cancelled/rescheduled concerts in time and they were unable to assist with any ticket refund or travel inconveniences.

16 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do NOT order tickets through them

I am very very upset. Just ordered tickets for my boyfriends birthday, customer service was HORRIBLE. Ruined the surprise and still have not seen or heard anything about the tickets. I will never order through them again.

16 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Mark's Tickets

Antwoord van Mark's Tickets

This order was rejected for Fraud suspicion by the credit card processing company. 3 hours after order was placed and rejected, customer did not want the order any longer.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything about working with Mark's…

Everything about working with Mark's Tickets was easy, but the best part of the customer service was that when my event was a few days away, Mark's Tickets sent an email (or maybe 2) reminding me that I hadn't downloaded the tickets and offering assistance in case I needed help. I think that is a very personal and thoughtful gesture.

30 september 2019
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer